Foto My Little Box /Pinterest

8 april 2010

 
 

 


18 opmerkingen:

oma leentje zei

Heel mooi die stoelen. Wat duurt wachten altijd lang he? Tafel is super. Ik vind de combie grijs wit erg mooi. Ga ik ook eens proberen. Heb nu nog een tuttige laden kast op de slaap kameer staan denk dat ik die ook eens onder handen ga nemen. Fijne avond nog...

Yvonne zei

Heel mooi je tafel.
Smaakvol.

gr Yvonne

Home and Lifestyle zei

Wat is die tafel mooi geworden zeg en je stoelen zijn ook prachtig! Ze moeten maar eens af van die lange levertijden hi hi, want daar zijn wij helemaal niet blij mee! Ik hoop dat je ook snel slaagt voor een kast in de slaapkamer!

Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie zei

Mooie stoel voor bij de eettafel. Ik vind je tafel prachtig geworden! Ik heb verf klaar staan om mijn salontafel op die manier te verven, maar helaas nog even geen tijd...

Groetjes, Collie

Dagi Mara zei

Wunderschöner Stuhl! Bin gespannt wen Schon 6 wurden ausehen zusammen! Der Tisch-Class! Lass uns Unbedingt Schnell Clear, WENN Das bedroom ist fertig. Gruß!

Petra zei

Tafel is echt goed geworden, in het bruin ben ik er geen fan van. Deze zou ik wel in huis willen hebben. De stoelen zijn geweldig.

Hele fijne dag nog.
Groetjes Petra

Janny zei

Mooie vorm, die tafel, zeg. Heel geestig: ik heb precies dezelfde eetkamerstoelen, alleen in een andere kleur, een soort beige.
Ze zitten heerlijk, je kunt er uren in natafelen! Goede keus:-)

queenieshomerh zei

Wat n prachtige stoelen ,mooie warme kleur
en de tafel is ook super

lia zei

Die tafel is zo erg mooi geworden. En kan me voorstellen dat je die stoelen NU wilt hebben. Ze zijn echt leuk.

fijn weekend, lia

Passione Helena zei

Prachtig!

De tafel is erg mooi geworden..Oh watjammer zeg, dat de kuifkast te groot uitviel. Het ladenkastje zal je vanzelf tegen aanlopen. Soms moet je jezelf geduld gunnen, want het plaatje is pas echt compleet, zoals je het in je hoofd hebt.

Mooie stoelen heb je besteld! Daar kan straks lang in na tafelen, of gewoon om heerlijk plaats in nemen. Weet hoe belangrijk een keukentafel kan zijn-;)

Fijn weekend,
Lieve groetjes, Helena

brocante roos zei

Ik vind die stoelen super mooi, zou ze zelf ook wel graag willen hebben...zucht. Ben benieuwd naar de slaapkamer-foto's.

Fijn weekend,

lieve groet Marjan

Ilse zei

Prachtig weer.....................

Déjà Vu zei

great pics..fantastic blog!!

fijn weekend and many greets!

Greet zei

Hallo Hennie,
Dit is echt telepathie! Ik was net van plan naar je blog te gaan, toen ik je berichtje kreeg!
Ja ik was echt zo druk bezig de laatste dagen!!!
En dan nog Paasvakantie, dus mijn zoon Anthony is thuis! Super druk!
Hennie ik hoop dat je je meubeltje in Gustavian style kan vinden! Ik kijk hier in België ook even voor je uit!
Lieve groet en een prettig weekend!
xx
Greet

Logement it Foarhus zei

Wat ziet het er allemaal mooi uit, de tafel, de stoel, het gaat vast helemaal goed komen met de slaap- en woonkamer.

Groetjes Pauline

Ineke van den Akker zei

Die lamp zoek ik nou ook! Ziet er prachtig uit.

queenieshomerh zei

kreeg mail van je hubbie
Schrok me een rotje ! hou je taai he ?!

vosges paris zei

beter wachten tot je het juiste vind dan een compromis sluiten zeg ik altijd ;)