Foto My Little Box /Pinterest

5 juni 2010



Lommerrijke tuin


Een prachtige tuin, gevonden op internet. Statig, robuust en lommerrijk . Een tuin waar het aangenaam verpozen en prettig toeven is. In gedachten hoor je de merels fluiten en de bomen ruisen. Wie lang genoeg kijkt gaat zelfs de geur van rozen, kamperfoelie en lavendel ruiken. Weliswaar niet te zien, maar bij deze foto slaat je fantasie natuurlijk een beetje op hol.
Links nog een glimp van het huis. De herkomst blijft een beetje gissen, ik weet namelijk niet meer van welke site ik deze foto heb geplukt. Het zou een Hollands herenhuis, een Belgisch landhuis of een Franse manoir kunnen zijn......

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

O, wat een prachtig plekje!! Daar is het nu helemaal lekker, in de schaduw onder de bomen!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW!!!! Zo'n tuin wil ik wel!!! Alleen....moet ik wel alle buren vragen te verkassen....of DAT gaat lukken???;)
Heb dus de foto maar even van je geleend...kan ik me daar naar behoefte gaan vergapen!!!

Groetjes:)

Lynda

Maison le Bonheur zei

Echt prachtig....
Over zo'n tuin droomde ik nou gisteren! HAHA!
Dromen moet je blijven houden toch.

Fijn weekend,

Anita

Mayflower zei

Ik droom even met je mee Hennie. Wat prachtig als je daar even doorlopen mocht en gaan zitten aan die prachtige tuintafel onder die imposante boom. Mooi al de buxus en de taxus en er zal ook vast wel lavendel en rozen staan, daar leent zo'n tuin zich uitermate voor.
Ik wens je nog een fijn en zonnig weekend toe.
Lieve groet, Mea

Jeanette zei

maakt niet uit Hennie waar het is, het is gewoon prachtig!!!!!!!!!

groetjes, Jeanette

Petra zei

Leuk dat je deze tuin niet voor jezelf houdt.

Fijn weekend, Petra

Tierlantijn zei

Prachtig! Die knoert van een boom! Wow! Ik zie me daar wel een ontbijtje doen!

Fijne dag!

Ilona

vosges paris zei

wat een rijkdom zo'n mooie tuin... ik vind de tafel overigens wel erg klein en gewoontjes vor zo'n grote tuin...

queenieshomerh zei

och wat een droomplaatje toch weer ...
Prachtig

Bo Butiek zei

Dromen zijn bedrog maar deze foto geeft het tegenovergestelde weer!

Groeten,
Claudia

Greet zei

Ja Hennie, als dit niet mooi is!!!!
Nog een fijne zondagavond!
xx
Greet

Janny zei

Wat een droom van een tuin! Mijn hart gaat er sneller van slaan.
Maar weet je Hennie: lommerrijk gaat jammer genoeg niet samen met rozen en lavendel! Dat merk ik hier dagelijks! Bosgrond vraagt om een andere beplanting.
De rodondendrons, varens en digitalissen zijn ook mooi maar ik blijf verlangen naar...
Och, een mens kan niet alles hebben, toch?

Collie-Collie zei

Wat een prachtige foto, het stukje dat nog te zien is van het huis is prachtig en dan al dat groen...... met die oeroude grote bomen... prachtig!! Dat is genieten daar, waar het ook is!

Groetjes, Collie

Passione Helena zei

Goedemorgen Hennie,

Deze post had ik zeker gemist..Vind het soms een heel werkje om alles bij te houden;-)
Wat een prachtige tuin heb je gevonden!
Ooh die grote smalle bomen(coniferen) die zie je ook altijd in Zuid Franktijk/Italië. Ik vind ze altijd zo mooi! Genieten hoor?!

Voorheen had ik ook deze..nu dezelfde maar dan stretch. Ik had het al eens vaker geprobeerd, maar ook weer terug gezet. Maar uiteindelijk ben ik er toch welerg blij mee. Het is ook niet zo'n gepriegel om alles er mooi in te krijgen.

Ben benieuwd;-)

Fijn weekend!

Liefs Helena