Foto My Little Box /Pinterest

8 november 2010




New Book

Over enkele maanden verschijnt het nieuwe woonboek "For the love of white". Een prachtig boek geïnspireerd op de schitterende foto's van de blogs Belle Blanc en White Living. Ben je een liefhebber van brocante, wit, shabby en de Frans/Scandinavische woonstijl? Dan is dit boek een absolute must! Meer dan 300 foto's en 160 pagina's dik! Vanaf februari 2011 te koop via Room 17 ( prijs € 29. 95). Heb je belangstelling, laat het me dan even weten ( via blog of info@room17.nl) , dan plaats ik je alvast op de bestellijst.

















Foto's Belle Blanc en White Living



19 opmerkingen:

Dani zei

Ik heb zeker belangstelling Hennie. Is dit voldoende, of wil je een e-mail? Ik ben er erg benieuwd naar, de eerste foto's zijn veelbelovend.

Wat is je badkamer overigens prachtig geworden!

Groetjes
Dani

Dagi Mara zei

Die zwei wunderschöne Blogs sind auf jeden Fall ein Inside-Tip. Da ist das Buch bestimmt auch ein Highlight. Die Fotos von heute ist ein toller Vorgeschmack drauf!
Liebe Grüße!

Dagi

Jeanette zei

hallo hennie, wat een mooie prijs voor zo`n prachtig boek...je mag mij ook op je lijstje zetten! Prachtige foto`s van haar blog maar dan zo even in handbereik, lijkt mee
heerlijk:-)Ik krijg wel een seintje van je hè als het zover is want ik kan het helemaal vergeten hoor:-) Ik lees over je badkamer, helemaal over het hoofd gezien. Ga snel nog ff terug om te kijken, zoeffff...doei!

Lieve groet, Jeanette

Geke zei

Wil je mij ook op de lijst zetten? Lijkt me een prachtig boek.
mail; gscheperswubs@hotmail.com

Groet,
Geke

Trea zei

Hallo Hennie, zou je mij ook op de lijst willen zetten, heb het op Bianca haar blog een beetje gevolgd en de eerste foto's zijn prachtig...

Groet, Trea

It's me zei

Hoi hoi...wil je mij ook mailen als ie er is !! lijkt me superr leuk !! liefs Ria....

lia zei

Heb voor de zekerheid ook maar een mail gestuurd.

Mayflower zei

Ik ben dol op haar Blog, dus het boek zal ook veelbelovend zijn.
Je mag mij ook aan het lijstje toevoegen Hennie.
Leuk dat je dit gaat verkopen.
Lieve groet, Mea

elisa rathje zei

stunning. i adore every inch of it. x

Bonjade zei

Oh tip je mij ook even als het zover is.....?
Zo te zien wordt het een best seller ;)
Fijne avond
Liefs

Jeanette zei

Zoals beloofd wil ik ook graag een exemplaar ontvangen.

Groet,
Jeanette

Anja zei

Ooooh lijkt me geweldig zet mij ook maar op je lijstje, je moet maar even laten weten hoe en wat, Groetjes Anja

kienkele zei

Hallo Hennie, ook ik wil graag een plekje op de bestellijst, lijkt me een schitterend boek. Ik neem aan dat we t.z.t. wel meer horen over betaling e.d.? Alvast bedankt voor de moeite die je voor ons wilt doen, en nog een fijne avond, groeten, Tineke

Yn'e Steeg zei

Hoeveel krijg je er binnen....?????
Want ik wil er ook heel erg graag eentje hoor.

groetjes, Jantsje

Chrissy zei

Every image is more beautiful than the last!! All the best,Chrissy

Janny zei

Hoi Hennie,
Ik heb pasgeleden een constatering gedaan waar ik zelf een beetje verbaasd over was: ik houd niet van shabby. Ik dacht altijd van wel; heb pasgeleden het boek Shabby Chic van Rachel Ashwell cadeau gekregen. Toen ik het doorbladerde wist ik meteen dat dat mijn stijl helemaal niet is.
Jammer van het boek, ligt hier bijna ongelezen.
Maar een mens is nooit te oud om (iets over zichzelf) te leren, nietwaar?
Liefs,
Janny

Geartsje zei

Hoi Hennie, lijkt me een prachtig boek.
Wil je mij ook op het lijstje zetten? Wil het boek graag bij je bestellen.
Fijne avond nog.
Groetjes van Geartsje

Toves Sammensurium zei

Now that´s a book I need ot remember to put on my wish list for x-mas.But first I have to remember to sign up as you new follower,I love your beutiful pictures and blog:)
tove:)))

Maison Cara de Papel zei

BONJOUR,
très beau blog,
j'aime beaucoup me promener ici, et découvrir votre monde...
Lisou
Kiss from my PROVENCE in FRANCE