Foto My Little Box /Pinterest

23 juli 2011




Tips



Twee leuke adresjes voor alle (interieur)bloggers die deze zomer vakantie vieren in eigen land. Veldzigt in Driebergen en Walden Woods in Bussum . Veldzigt is een trendy woonwinkel gevestigd in een oude bloemenkas: Tien stijlkamers met eigenzinnige meubels, excentrieke woonaccessoires en stoere items uit de PTMD collectie.
Ook in de tuin rondom de kas diverse buitenkamers met bijzondere tuinaccessoires. Bij Walden Woods, een lommerrijke tuin aan de Franse Kampweg in Bussum, vind je voornamelijk tuindecoraties in Franse ( brocante) stijl. Hier dwaal je over een krakend bospad langs tuinmeubilair van smeedijzer, gietijzeren vazen, ornamenten en tuinbeelden.













Veldzigt Wonen Binnen







Veldzigt Wonen Buiten







Walden Woods in Bussum

















19 opmerkingen:

Linda zei

Ziet er wel erg leuk uit, bedankt voor de tip.
Ik ga het zeker onthouden, want wij blijven de zomer thuis. Hebben pas van het na jaar vakantie. Dus dan zijn zulke adresjes wel welkom om wat leuks tussen door te doen. Fijne vakantie nog.

Lieve groet, Linda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

MMMmmm ziet erg mooi uit ...hou het in me hoofd als ik richting Utrecht gaat .... Fijn weekend lieve groet rosita

lia zei

Leuke tips, en niet ver weg voor mij.

Le style zei

Hartelijk dank voor je bijzondere, Mooie Tip!
Wat ziet dat er mooi uit.....

Hartelijke groetjes

Home and Lifestyle zei

Het adresje in Driebergen ken ik wel, maar Bussum is nieuw! Bedankt voor de tip, bij thuiskomst hebben we nog twee weken vakantie dus wie weet gaan we die richting nog een keer op...

Een lieve groet vanuit Ibiza!

Ingrid

Judith zei

Wow wat een prachtige plaatjes, hier kun je wel een middagje zoet zijn.... 't is niet heel dichtbij maar wie weet.

Fijn weekend, groet Judith

Modern Country zei

So fun that you are talking about them today. I found their products on Marktplaats the other day. Love everything they sell !

Here is the link to their markplaats shop :

http://verkopers.marktplaats.nl/11869148

Aina

Net als Toen zei

En in zo'n heerlijke groene omgeving.
Ziet er heel inspirerend uit.
Bedankt voor die leuke tip.
Liefs, Pauline

Corine zei

Leuke tips! Ik heb ze gelijk genoteerd, een bezoekje zal deze zomer vast wel lukken :)
Groeten,Corine(THUIS)

Janny zei

Ooohh, die tafel op de eerste foto. Zo één wil ik graag. Misschien in mijn denkbeeldige, toekomstige ateliertje in de tuin:-)
Veldzigt ken ik wel, maar Walden Woods niet. Tis even uit de buurt maar wie weet!
Dank voor je mooie sfeerfoto's weer, Hennie!
Janny

Dani zei

Leuke tips, dankjewel!
Ga ik onthouden voor in augustus wanneer we weer even vrij zijn.
Fijne zondag,
Dani

Mirjam zei

Mooi, die adresjes staan nu gelijk op mijn lijstje...
Dank je wel voor de tips!
Fijne zondag!
Groetjes
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

beide adresjes ken ik niet, ik schrijf ze op voor als we daar in de buurt zijn.
vandaag hadden we Annen op de planning staan, maar vanwege het weer zien we daar toch maar vanaf..

fijne zondag,
lieve groet, Tjits

Rozmeen zei

Leuke adresjes!

Hoe gaat het? Wij zijn net weer terug uit Frankrijk. Heerlijk 3 weken vakantie gehad.. maar waar blijft de zon nou?

Ik wens je een fijne zondag.
Liefs,
Rozmeen

Hannekie zei

nou dat ziet er leuk uit..wie weet...
liefs hannie

Acquired Objects zei

Looks like a true shopping haven! The garden items are amazing!

Anita zei

Ik woon niet in de buurt maar zeker leuke adressen om te onthouden als ik eens in de buurt ben!Bedankt voor je tip!
Groetjes Anita

Erica zei

What a shopping haven!

San Diego Mobile Notary

Jilly zei

I am really very glad after read here and I appreciate for the information that you presented here.
corporate road solutions