Foto My Little Box /Pinterest

15 december 2011

Scandinavische Inspiratie

Foto via Sjarmerende Jul



Scandinavische
 
decembersfeer


Op bijna alle blogs is het volop Kerst, de mooiste bomen, ballen en decoraties komen voorbij. Ook de Scandinavische blogs zijn al helemaal in "Jul " sfeer. Nu nog een pak sneeuw en de kerstidylle is compleet. Dit weekend worden de eerste winterse buien verwacht, dus wie weet! Voorlopig moeten we ons nog even behelpen met regen, hagel en storm. Niet zo erg eigenlijk, want terwijl de wind om het huis giert en de regen tegen de ramen klettert, schuif je lekker achter je pc en pluk je de mooiste inspiratie foto's van internet.





Foto 2 Landliv I Norregard




Foto 4 Lilla Blanka




Foto 5 Vit Hus Med Vita Knutar



Foto 6 Loppisliv



Foto: www.madeinpersbo.com



Foto 8, 9, 10 Min Lilla Veranda








28 opmerkingen:

All Seasons zei

Laat het maar lekker hagelen daar buiten, ook ik geniet hier van je prachtige foto's.
Maar voor eind volgende week heb ik toch wel een dik pak sneeuw besteld, heerlijk toch...
Fijne avond
Liefs,

Rozmeen zei

Schitterende sfeervolle fotos. Een aantal blogs ken ik en volg ik..wit..wit wit met mooie sobere accenten soms iets meer maar altijd met een mooie witte basis. Zo mooi!

Liefs,
Rozmeen

Janny zei

Wat een prachtige lichte kerstsfeer. Echt scandinavisch inderdaad. Ik zag daarnet een programma over kerst met Kirsty Allsop (Escape to the Country). Heel erg engels, heel erg traditioneel. Met veel rood-groen-wit en oude siervoorwerpen. Ik moet zeggen dat heeft toch ook wat, hoor. Ik werd er helemaal nostalgisch van.
Maar mijn eigen kerstversiering is niet zo kleurig, hoor.
Janny

Home and Lifestyle zei

Dat zijn foto's om van te smullen hoor! Heb de indruk dat het met de winterse buien vooral om natte sneeuw gaat, maar we moeten ergens beginnen, nietwaar ;-)!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Haikey zei

Zo mooii!!!

fijne avond!

Haikey

WitZandGrijs zei

Hoi Hennie,

Wat is het weer mooi bij je ! Sfeervol als altijd en dat is een bekende foto, die trap met houten letters WINTER ! Wat leuk open huis a.s. zondag. Oeps, wel verleidelijk natuurlijk.
Ik heb geen laptop trouwens om op jw bericht op mijn blog terug te komen. Maar probeer echt eens tijdje niet zoveel achter de computer te zitten. Even afkicken zeg maar... hah !
Alvast een beetje vakantie dus. Jij ook hele fijne feestdagen gewenst ! Groetjes van mij.

INNENANSICHTEN zei

hey,
Ik hou van de Scandinavische blog te veel en ik ben heel erg geïnspireerd.
Ze weten hoe ze hun huizen te versieren echte natuurlijk feestelijk.
Met vriendelijke groet,
Uschi

Acquired Objects zei

We're experiancing the same weather as you, wind howling, rain splashing but no snow yet, they say next week but I can wait....lol. You picked out some beautiful images!

Merry little Season Hennie!
Debra

La Maison en Wonderboom zei

Om bij weg te dromen, zo mooi.

Fijne avond
Hermine

It's me zei

Heerlijke foto's......liefs van mij...♥.. ♥... ♥....

Linda zei

Zo ontzettend mooi....om heerlijk bij weg te dromen. En scandinavisch met al dat wit. O zo super mooi. I love it !

Lieve groet, Linda

Karin zei

Prachtige plaatjes, ik geniet volop momenteel op alle blogs.

Le Style zei

Ja heerlijk is dat 'plaatjes' kijken;-)
Sinds kort heb ik Pinterest, zo mooi wat daar voorbij komt aan inspiratie.
Jij hebt wel heel sfeervolle foto's uitgekozen!
Staat jouw kerstboom al?
Wij hadden twee, dachten kleine boompjes meegenomen voor de Franse vazen die we van buiten op de eettafel hadden gezet. {Scheelt weer drukte en ruimte zoeken met de verbouwing dachten we}
Helaas deze waren te groot en kwamen tegen het plafond. Nu één buiten en één toch centraal in huis geplaatst. Wat kan je er dan druk mee zijn;-)
Nou een heel verhaal..... alvast een fijn weekend!

Lieve groet

Lynda zei

SNEEEEEUWWWW!!!!! *grijnst*

Met Brocant Label zei

Nou met dit weer verras je ons met warme witte plaatjes heerlijk zo er rustig van te genieten.

Lieve groet,
Yvonne

Mirjam zei

Hallo Hennie,
Wat zijn ze daar goed in he, die Scandinaviers, die mooie rustieke sfeer weergeven. Prachtige plaatjes, ik zou er zo een aantal dingen van hier in huis willen zien...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Lilie's Home zei

Hele mooie foto's allemaal, maar ik ben meer benieuwd naar kerstfoto's van jouw huis. Of is dat een brutale vraag?

Groetjes,

Lizet

Carre Blanc Maison zei

Prachtige kerstsfeer van Scandinaviers.Een fijne weekend

lia zei

Mooi hoor, en die boom met enkel kaarsjes is ook heel leuk. Hmmmmm, onthouden....

Fijn weekend, lia

Net als Toen zei

Stuk voor stuk heerlijke foto's. Ik zie ook leuke ideeën erbij.
Wens je een heel gezellig weekend.
Liefs, Pauline

little sweet things zei

Prachtige foto's.
Het blijft leuk om mee te kijken naar de kerstsfeer bij onze mede blogsters.
Fijn weekend en groetjes, Sas

Miss M zei

Mooi, mooi... maar nu jouw kersthuis!!! Of staat deze nog vol met dozen en pakken?! ☺

Liefs, Marjolijn ♥

Petra zei

Mooie plaatjes!! En veel succes en gezelligheid tijdens je 'open huis'..

Groetjes Petra

Jeanette zei

Ik reageer wat laat maar ik heb afgelopen vrijdag echt veel sneeuw gezien. Ik had een weihnachtsfeier bij mijn duitse collega's in het sauerland. En daar ligt heel veel sneeuw, dat is toch weer echt kerst. Ik hoop dat je open huis weer een succes is geworden.

Groet,
Jeanette

Le Style zei

Elke keer weer tover je een glimlach met je leuke reacties!
Hahaha zie het voor me die kerstboom in de kreukels;-) Succes met een nieuwe halen morgen.....
Kijk als zomertype is dit toch nog iets leuks in de winter. Een gezellig sfeertje creëren.....Gezellig samen zijn {het liefst zonder verplichtingen;-)} Vrije dagen, twee weken vakantie, ook lekker. En ja, die iddylische kerstfilms vind ik toch ook erg mooi. Heerlijk bij wegdromen;-) en dan een witte kerst natuurlijk.....
Ook voor jou een fijne nieuwe week!

Lieve groet van mij

Le Style zei

idyllische natuurlijk een d teveel;-)

Made in Persbo...Carina zei

Hello,

I just want to let you know that the 7th photo in this post is my photograph so I would be happy if you add my name or blog adress a link next to the photo.

Best regards, Carina Olander
http://madeinpersbo.blogspot.com

blog malam zei

hi.. just dropping by here... have a nice day!
Cara Mengobati Maag Kronis