Foto My Little Box /Pinterest

16 maart 2012

 

 

 

 

 

                     Lente

 

Gisteren was het een onvervalste lentedag. Temperaturen van ruim 16 graden en een strakblauwe lucht. Je kon zonder jas naar buiten, een terrasje pakken of in de tuin genieten van de eerste warme zonnestralen. Vandaag is het helaas weer bewolkt en fris, maar dat is geen reden om binnen te zitten. Ik heb mijn tuinlaarzen al klaargezet en ga straks ( met warme sjaal en bodywarmer) de tuin in. Gisteren is het nieuwe tafelblad voor de tuintafel binnengekomen, dus ga ik de potten vullen met mooie voorjaarsbloeiers en de tuintafel opleuken. Foto's volgen. Een heel fijn weekend allemaal! 



 




21 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Hier begint ze al weer te schijne dus het wordt echt heerlijk vandaag misschien kan de bodywarmer nog wel uit!
fijne dag
Yolanda

Le Style zei

Yes, Lentetemperaturen, zo heerlijk.
Wat doet dat zonnetje goed!!
Dat er nog veel van dit soort mooie dagen mogen volgen .....
Wat een mooie lentesfeerfoto's.
Ben benieuwd naar de foto's van het nieuwe tafelblad en de voorjaarsbloeiers;-)

Geniet van de dag!!

Home and Lifestyle zei

Het is hier ook nog grijs en mistig, ik hoop dat dat de komende uren wegtrekt! Ik ben benieuwd naar je tafel en het opleuken :)!

Gisteren heb ik bij het tuincentrum ook wat kleur gekocht, krijg daar nu toch wel zin in.

Fijn weekend!! Liefs, Ingrid

All Seasons zei

Hier is het ook grijs, maar volgens zeggen komt de zon er straks wel door, dus daar hopen we dan maar op. Dan kan ik lekker m'n wasje buiten drogen.
Wat hebben we toch en behoefde aan die warmte en zon. Ook ik ga straks in de tuin aan de gang, heerlijk!!

Geniet van een fijn weekend!
Lieve groet,
Patricia

Lilie's Home zei

Hier in Limburg zou het 20 graden worden. Dat moet dan vanmiddag zijnn want nu is het bewolkt en niet echt warm.
Ik zou zeggen: ga evengoed lekker in de tuin werken, de zon komt er zo aan!!!!

Groetjes,
Lizet

Pauline zei

Wat een idyllische plekjes op je foto's. Zo'n tuin én huis zouden we toch allemaal wel willen hè. Maar goed, altijd weer inspiratie voor onze eigen tuinen.
Liefs en een fijn weekend.
Pauline

Rozmeen zei

Het was inderdaad heerlijk!! Hier nu nog grijs..dus hopen dat ze nog even komt..


Ik wens je alvast een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

It's me zei

Heel fijn weekend...liefs van mij...xxx...

Nancy Blaauwgeers zei

Succes in de tuin vandaag Hennie. Hopelijk wordt het in het weekend wel weer wat zonnig (alhoewel ik daar niet zo in geloof, want ze voorspellen wat regen) Maar misschien helpt het door net te doen, alsof het niet komt. Snap je het nog???
Groetjes, Nancy

Janny zei

ja, gisteren was heerlijk maar vandaag is het een niks-weertje hier.
Onze tuin moet nog door een tuinbedrijf worden aangepakt (er moet toch ergens een grasveldje komen voor ons aanstaande kleinkindje:-)dus veel kan ik hier nog niet doen. Alleen idd bakken met bloeiers neerzetten. Ook leuk.
Gaat het wat beter met je arm?
Janny

Corine(THUIS) zei

Het nieuwe tafelblad..ja daar had je het al eens over, welk materiaal is het geworden??
Ik was vandaag ook bij het tuincentrum, maar ik kocht geen potspul, ik vond het allemaal zo hetzelfde.. volgende week maar eens ergens anders kijken, ik wil niet (alleen) de standaard viooltjes ;)
Groeten, Corine

La Maison en Wonderboom zei

En? heb je lekker gerommeld? Het weer hier viel best mee en koud was het niet.
Mooie plaatjes heb je in je post gezet.

Lieve groet
Hermine

Jeanette zei

Bij ons was het vandaag bewolkt en gewoon weer koud!. Niets aan, manlief gaat morgen in de tuin aan de gang, die heeft er zin in.

Groet,
Jeanette

Nicole zei

Ja heerlijk dat zonnetje! Ik hoop inderdaad dat morgen ook wat de zon schijnt! Veel plezier in de tuin!
Nicole

Linda zei

Vandaag in het noorden en koude grauwe dag. Maar goed gister was het een prachtige dag. Iedereen zit te wachten op de zon. Maar we moeten gewoon geduld hebben, nog ff en het voorjaar komt er echt aan. Ik ga morgen ook maar eens de tuin in, moet nog wel het een en ander snoeien.

Fijn weekend. Groetjes, Linda

Marjonel M zei

Heerlijk, lente gevoel elke dag komen we een stapje dichter bij, na het weekend wordt het ook weer mooi weer!


Fijn weekend. groetjes Marjonel

Blomkje en Wenje zei

Ben benieuwd naar de foto's

Groetjes, Pietrik

Acquired Objects zei

That first image with the daybed has me dreaming! We're going to have our first real signs of spring this coming week and I can't wait!

I hope you're feeling better Hennie!

XX
Debra~

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Wat heerlijk, al die mooie buitenplaatjes... Heb zo´n zin in de echte lente. Is het een dagje mooi weer geweest, moet ik werken. En verder binnen klussen, maar ja, als dat klaar is kan ik echt gaan genieten buiten... Met een voldaan gevoel.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Marjon zei

Hoi Hennie, ook ik heb heel hard geschreeuwd dat ik van de winter hou maar wat was ik gisteren blij met deze mooie lentedag, ik kreeg voor het eerst weer eens een happy gevoel.....mooie foto's daar zou ik wel willen wonen....groetjes Marjon

Das Hohe Haus zei

Your pictures are wonderful. Thanks.
Have a great spring week.
Hugs, Steffi vom Hohen Haus