Foto My Little Box /Pinterest

1 april 2012

Foto Pinterest



April


April is begonnen en het is koud en fris buiten. Vannacht heeft het gevroren, dus de winterjassen kunnen weer aan. Gelukkig trekt de lente zich weinig aan van deze kou, de vogels fluiten er vrolijk op los, en de natuur staat op het punt om los te barsten. Vanochtend even een rondje door de tuin gemaakt en bijna overal zag ik frisgroene knoppen en blaadjes . Ook in huis is de lente voelbaar, het daglicht stroomt naar binnen, en dankzij de zomertijd is het niet meer om zes uur 's avonds donker, wat een genot!





Foto : Flickr


Foto Country Living





De klepbank in onze keuken. De foto is in mei vorig jaar genomen, kijk eens naar al dat prachtige groen buiten !




23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat het 's avonds langer licht blijft, vind ik ook bijzonder prettig! Het is alleen te hopen dat april niet al te strenge nachtvorst op gaat leveren, want dat kan voor al die mooie knoppen funest zijn.

Wat een mooie klepbank, ik hoop dat je snel weer een foto kunt maken met al dat mooie groen op de achtergrond!

Een fijne week!! Liefs, Ingrid

Mayflower zei

Wat heerlijk hè al dat ontluikende groen. Het kan mij niet snel genoeg gaan, vooral als ik naar je laatste prachtige foto kijk.
Ik wens je een fijne zondag Hennie.
Lieve groet, Mea

Le Style zei

Wat weer een heerlijke sfeerbeelden!
Ik las net dat we komende week meer vorst en sneeuw kunnen verwachten. Sneeuw ;-)brr
Ook ik geniet van het Lentelicht in huis.

Mooi de foto met de klepbank, wat ben je mooi groen omringd in mei .....

Fijne Zondag, goede week!

Lieve groet van mij;-)

La Maison en Wonderboom zei

Vroeg licht en laat donker, heerlijk. Zelf heb ik het gevoel dat ik meer leef in de lente en zomer.
Mooie plaatjes laat je zien.
Geniet van alles.
Liefs
Hermine

Marjonel M zei

Heerlijk, je kunt het buiten aan alles merken dat het voorjaar is, er zijn zelfs al koolmeesjes druk in de weer met takjes bij ons onder de carport, om een nestje te bouwen in een vogelhuisje dat daar hangt, ben benieuwd!

Groet
Marjonel

'Inga' zei

Heerlijk is dat als het langer licht blijft...mooi sfeerfoto van de klepbank...hoop dat april niet doet wat'ie wil...dan kan het nog wel eens gaan sneeuwen...

Fijne zondag nog!

Hannekie zei

wij hebben et buiten geklust. dus nu echt even opwarmen met een kop thee. heerlijk om je fotos te zien waar het zonnetje zo heerlijk naar binnen gleurt..kijk er echt naar uit..
liefs hannie

Judith zei

Heerlijk he, al dat groen... Nog een paar weekjes geduld hebben meis!

Hier heeft het vannacht ook gevroren, maar was het vandaag wel lekker zonnig (gisteren was het maar grauw en grijs). Toch leek het achter het raam mooier dan dat het was, want in tegenstelling met vorige week was het brrrr... koud!

Mooie foto's weer, bedankt voor het delen.

Groetjes Judith

Marjon zei

Mooie foto's heb je weer geplaatst en ja het is echt heerlijk dat het weer langer licht is en al het groen wat je nu met de dag ziet groeien....ik winterlover heb me nog nooit zo op de lente verheugd.....groetjes en fijne zondag Marjon

Jeanette zei

Mijn dakplatanen zitten ook weer helemaal in de knop. Vond het vandaag erg fris (terwijl ik de foto's aan het maken was voor mijn volgende blogitem). Hoop dat de lente weer snel terugkomt, kunnen we weer lekker buiten leven. Ziet de wereld er gelijk weer leuker uit. Wens je succes met al je ziekenhuisafspraken.

Groet,
Jeanette

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige foto's! En wat een prachtig doorkijkje naar je tuin.
Dat is pas genieten!

Fijne avond.

Groetjes, Pietrik

Nicole zei

Ja inderdaad heerlijk dit weer, wel koud,maar gelukkig zonnig!
Mooie foto´s!
Nicole

Das Hohe Haus zei

Es ist wieder so schön hier. Vielen Dank für die tollen Fotos.
Hab einen schönen Sonntag Abend.
Liebe Grüße von Steffi vom Hohen Haus

Corine(THUIS) zei

Ik zag ook al overal knoppen, heerlijk..ik kan het groen er wel uit kijken!!
Groeten, Corine

Petra zei

Heerlijk hè dat licht en uitkomende groen. Ik heb zelfs broedende kippen,
als het goed gaat voor de Pasen kuikentjes... wat zou dat leuk zijn..

Fijne week!

Janny zei

Nu het bijbehorende weer nog, he?
IK heb vandaag een dik vest aangedaan terwijl ik zo'n zin in een luchtig rokje heb:-)
Wat een mooie sfeerfoto's zijn dit.
Die klepbank is en blijft toch mooi.
Janny

Miss M zei

Nog één maand te gaan dus en alles om ons heen is weer lekker GROEN! Al mogen we nu denk ik ook niet klagen, hoor! Al die knoppen, vól in het knop.
Mooie foto's, zowel die van het net als die ene van jou.

Liefs, Marjolijn ♥

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat is dat toch mooi he, dat alles weer groen wordt en we langer van de dag kunnen genieten.

Je hebt er prachtige foto's van gemaakt!

Hele fijne nieuwe week!

Lieve groet,

Loes

Acquired Objects zei

We have your weather Hennie, cold and wet but it's good for the gardens. Like you I'm waiting for the green I miss it so much but not long and we'll be in bloom.

Wishing you warmth,
XX
Debra~

ParisMaddy zei

Très jolie.

Mirjam zei

Hallo Hennie,
Wat heerlijk hè, al die beloften van de lente. Hij komt er nu echt aan, ondanks af en toe nog wat kou... En ik heb er zin in en ben er helemaal klaar voor. Terwijl het in maart al zulk mooi weer was, was ik binnen aan het schilderen, voegen en plamuren... alles gemist dus. Nou niet echt, want de deuren konden lekker openstaan en dat is ook erg fijn natuurlijk als je zo bezig bent...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ja vergeleken verleden week scheeld het een jas, maar alle bomen en struiken springen open, we moeten weer even geduld hebben maar het komt eraan tis lekker lang licht. Fijne dagen lieve groet rosita

Stella zei

Als ik nog ergens ruimte had, zou er zeker zo'n klepbank komen....vind ze helemaal te gek !
Lieve groet,Stella