Foto My Little Box /Pinterest

18 augustus 2012

Tropisch warm

Foto Pinterest


Zomer


Een zinderend warm weekend met tropische temperaturen. Vanochtend om half acht ( op weg naar de rommelmarkt) was het al bijna 20 graden! In bloggerland valt momenteel weinig activiteit te bespeuren, iedereen is waarschijnlijk massaal aan het luieren, zonnen en zwemmen.
Zojuist de eerste brocantespullen uit Frankrijk in de webwinkel geplaatst, meer updates volgen.
De Frankrijk foto's in deze post zijn van Pinterest, nog geen tijd gehad om mijn eigen vakantiekiekjes uit te zoeken. Op de onderste foto, een aantal manden die we vorige week hebben meegenomen uit Frankrijk.






Meegenomen uit Frankrijk: Rieten koffers, oogstmanden, en plukmanden.
Ze liggen in het zonnetje te wachten op een fotoshoot voor de webshop.


15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je was er vanmorgen al vroeg bij, om half acht lag ik nog op één oor hoor :)! Ik hoop voor je dat de rommelmarkt de moeite waard was!

Het is inderdaad rustig in blogland, al denk ik aan het aantal reacties op mijn post te zien dat er toch een aantal lekker binnen zijn blijven zitten...daar is het nu lekkerder dan buiten!

Je manden zijn erg mooi! Ik had al een mooie in je webwinkel zien staan...zucht!

Het aanvreten van je tuin kan ook door naaktslakken worden gedaan. Hier komen als het donker wordt ook vaak van die gladjakkers uit de bosjes. Ik zie hier op de hosta na weinig aangevreten blad, maar zij schijnen dus ook veel schade aan te kunnen richten! Mooi balen trouwens!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Ik ben ook binnen, en niet alleen om de warmte. Onze buren zijn al de hele dag een dak aan het plaatsen.
Maar ga nu zo naar onze zoon om lekker te bbq, en we hebben straks ook weer een lange zwoele avond tegoed.

Fijn weekend, Lia

Thuis bij Tjits zei

Ik zit lekker in de schaduw bij te komen van mijn schilderklus.. Ben de kozijnen aan het schilderen.. Maar daar is het me nu toch echt te warm voor! Ik was hiervoor dan ook al vroeg uit de veren vanmorgen:)

Geniet van een zeer zomers weekend!
Lieve groet, Tjits

Jeanette zei

Hoi Hennie,

Leuk je weer in blogland tegen te komen. Houd nog ff een blogpauze, heb nog ff geen tijd mede door de kermis die weer in het dorp is binnen nu en 4 weken. Heb wel net 2 nieuwe witte stoelen bij RM in de uitverkoop gekocht en daarvoor heb ik nog kussentjes/grand foulards nodig. Dus zo meteen ff neuzen in je webshop. Die rieten manden zijn erg leuk, zuct (wederom).

Tot gauw!!

Groet,
Jeanette

Marjonel M zei

Mooie manden Hennie, heb je van het najaar nog een opendag?

Groet, Marjonel

Nicole zei

Mooie foto´s Hennie!
De manden zijn erg leuk!
En ja erg warm...pppffff, wij staan morgen zelf op de rommelmarkt...
Lieve groeten, Nicole

It's me zei

Prachtig je manden !! superrrr.....geniet van het mooie weer.....liefs ria...xxx..

Corine(THUIS) zei

Zomer Hennie :)
het is wel wat erg warm nu, maar ik mopper niet, ga gewoon in een versnelling lager door het leven!

Alie zei

Ja hoor, ook hier even geen geblog. Hebben gister de hele dag met de boot voor het strand hier gelegen. Volgens mij kun je het dan nergens beter hebben, heerlijk! Groetjes Alie

Acquired Objects zei

We're having fall like temperatures in New England and I'm loving it after all the heat we've had lately.

Enjoy your Sunday!
XX
Debra~

Mayflower zei

Je was er gisteren al vroeg op pad Hennie.
Mooie sfeerplaatjes en je heb prachtige spullen op de kop weten te tikken in Frankrijk.
Wat fijn te lezen dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad.
Ik ga nu snel de tuin weer in, want hier is het binnen niet om te harden.
Fijne week en ik heb jullie ook gemist.
Lieve groet, Mea

La Maison zei

De vroegte wint, nog leuke dingen gevonden? Een uur geleden vielen hier wat spetters en ik dacht, o lekker afkoeling, maar nee hoor.
Ik ga dus nu snel naar buiten en kijk later naar je webwinkel.

Lieve groet
Hermine

Janny zei

Wat een mooie plaatjes, Hennie. Zowel je foto's van Pinterest als de foto van je manden. Heerlijke zuiderlijke sfeer.
En ja... wat is het warm!
De hele dag aanloop gehad, en dus de hele dag buiten geweest. Net de laatste eters de deur uit, dus ga even binnen zitten met een boekje, daar is het veel koeler!
Janny

Tre Engler zei

Bare vakkert:)
Tenk å kunne sitte under det tre å nyte lunsj og dagene:)
Må også være utrolig koselig å spasere rundt i de gater:)

Klem Merete

whiterose42 zei

Good to have found your lovely blog..love the baskets!
Have a great week:-)
fiona xx