Foto My Little Box /Pinterest

30 september 2012

 Foto: Henksfotospace
 
 
Druk
 
 
Naar de rommelmarkt in Friesland, naar een brocanteadresje om de nieuwe aanvoer uit Frankrijk te bekijken, naar het tuincentrum en naar de bouwmarkt om een paar liter verf te kopen. Naar een adres om een oude tafel ophalen, naar een handelaar in oude bouwmaterialen om een paar luiken en deurpanelen te bekijken, en daarna snel naar de timmerman om vijf gruttersbakken op te halen.
Mijn zaterdag was weer vol en druk. Vandaag dus even niks, alleen een kast verven, een nieuw stylingplan voor een klant maken, de buxus bijknippen, bloggen en aarghhh....wat is het toch moeilijk om niets te doen. Maar ik ga het proberen want het beloofd een mooie zonnige herfstdag te worden :-)
 
 
 
 

 

16 opmerkingen:

detuinkamer zei

Klinkt me bekend in de oren de dag heeft te weinig uren.

Home and Lifestyle zei

Het houdt je in ieder geval van de straat...of juist niet (als je zoveel op pad bent ;))!

Succes vandaag! Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Uit ervaring kan ik je melden dat je maar beter heel lekker druk bezig kan zijn... bankhangen is zooo saai, zeker als het verplicht bankhangen is. Dus ik zou zeggen: Geniet met volle teugen van de drukte!!!

Fijne zondag X

Tre Engler zei

For noen herlige og vakre høstbilder:)
Føler nesten at jeg går der selv:)
Fortsatt herlig dag

Klem Merete

Mayflower zei

Ik lees het al, ook vandaag staat je agenda weer vol met dingen te doen hihi.
Probeer tussendoor ook te genieten van het mooie Herfstweer Hennie.
Prachtige foto's.

Lieve groet, Mea

Acquired Objects zei

Beautiful images Hennie, enjoy your Sunday!

XXX
Debra~

Anna Marie zei

Ja, een dag is echt veel te kort. En hoe jij alles in een weekeinde weet te krijgen. Knap hoor. Groeten Anna Marie.

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Prachtige foto´s!

Het was een heerlijke zonnige dag vandaag, daar heb ik gebruik van gemaakt om de schuur op te ruimen.

En zo blijven we aan de gang toch!

Hele fijne avond en lieve groet,

Loes

Janny zei

Druk, druk, druk.
Och, je blijft er jong en lenig bij, zullen we maar zeggen. Maar vergeet vooral ook niet om nog van de laatste mooie dagen te genieten, meis!
Janny

flowersandhome zei

Druk maar wel met leuke dingen, toch? En 'op pad' vind ik ook wel aantrekkelijk. Hier ook druk maar ik had jouw druk met mijn druk wel willen wisselen ;-) Hoop dat je toch de tijd nam om van een mooie herfstdag te genieten. Hier was die er trouwens niet, koud, veel wind en wolken, niets moois aan, dan maar druk gebleven binnenshuis ;-)
Groetjes, fijne nieuwe week,
Marian

Alie zei

Hahaha, lekker NIKS doen, kan ik dus ook niet! Voel me het lekkerst als ik het druk heb. Fijne, drukke week! Groetjes Alie

Petra zei

Ik voel me wel een beetje lui bij jullie.Ben begonnen met een beetje uitslapen, lezen in bed, bellen met m'n tante, appelflappen bakken, koffie drinken, beetje door de tuinlopen, beetje lekker eten en gezellig bijpraten met m'n gezin. Morgen ga ik wel weer extra veel doen( hopelijk)

Fijne week!

Hannekie zei

pfff dacht dat ik druk was maar.....
in ieder geval wel allemaal leuke dingen waar wij alleen maar van kunnen dromen haha
liefs hannie

saskia zei

ik hoop dat je inderdaad nog wat tijd vrij hebt gemaakt om van het mooie weer te genieten want dat is ook belangrijk .
en ben erg benieuwd naar die kast die je ging verven is dat nog gelukt ?

een fijne week grtjs saskia

Jeanette zei

Jij rustiger aandoen :-), klinkt wel heel herkenbaar. Ik heb nu meer tijd en ga dus heel snel een item maken. (hoe vaak heb ik dit al gezegd??).

Groet,
Jeanette

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

druk zijn heeft ook voordelen je verveelt je niet hahaha prachtige foto's ...fijne week lieve groet rosita