Foto My Little Box /Pinterest

14 september 2012

Weekend en Website bericht


 
 


Foto Pinterest
 
 
 
Weekend
 
 
Een onstuimig dagje hier in het Noorden met veel wind en regen, de herfst deelt haar eerste speldenprikken uit. Bomen en struiken zijn nog redelijk groen, maar hier en daar zie je de eerste verkleuringen. Gelukkig wordt het dit weekend weer iets zonniger, dus met een beetje geluk kunnen we nog even buiten zitten. Op deze witte bearchairs ( Pinterest) met een nazomers appeltje binnen handbereik is het in ieder geval geen straf !   

Website bericht : In verband met onderhoudswerkzaamheden is  www.room17.nl   tijdelijk niet bereikbaar. Hoop dat maandag 17 september alles weer on line staat.

13 opmerkingen:

Judith zei

Ja, laten we hopen dat we zondag nog kunnen nazomeren!
Fijn weekend X

Home and Lifestyle zei

Hier valt het met de regen nog wel mee, ik hoop dat we dit weekend mooier weer krijgen. Bij de D.avis Cup zitten ze ook weer massaal onder de plu's!

Fijn weekend!

Thuis bij Tjits zei

ja vandaag een echte herfstdag hè, ik vind het wel weer gezellig, ik hou van de herfst! maar nog een heerlijk nazomers weekend geniet ik ook erg van!!

fijn weekend,
lieve groet Tjits

All Seasons zei

Hier regend hier nu sinds een uurtje en het is ook erg grijs buiten. Straks de kaarsjes aan, we maken er gewoon een hele gezellige avond van.

Die stoelen zijn zó gaaf, ook heb deze mooie foto ook in mijn map staan. Ik zou er graag even willen zitten..

Geniet van een mooi weekend ☼
Lieve groet,
Patricia

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Ik wens jou ook een heel fijn weekend...
Lieve groet,
Mirjam

Jeanette zei

Het is bij ons in de achterhoek superkoud geweest vandaag, mede door de harde wind was de winterjas weer noodzakelijk. Ik hoop dat het morgen beter is ik heb er nu al genoeg van.

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Hier wisselden zon en regen elkaar af vandaag.
Wat een mooie foto Hennie, prachtig die bearchair.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Ik vond het zo gezellig al die regen vandaag....echt het herfst gevoel......
En dit plaatje maakt het helemaal af....

Zie ik nu een andere header bij je ?

Fijn weekend

Lieve groet

Lynda zei

jaaaaaa laat ons nog een paar zonnestralen mogen krijgen! Al moet ik zeggen dat ik herfst niet erg vind, maar dat weet jij, en ik weet dat jij stiekem een beetje zuchtend uitziet naar weer een nieuwe lente;)...dus een lekker nazonnetje en we hebben alletwee onze zin;)

Liefs,
Lynda

Tre Engler zei

Utrolig vakkert og idyllisk bilde:)
Klem Merete

Janny zei

Ik word een beetje weemoedig van dat plaatje! Nog een beetje genieten van de restjes zomer en dan ruimen we het weer voor een jaar op!
Maar iets is beter dan niets natuurlijk!
Janny

Rozmeen zei

Ik wens je een heerlijk weekend.

Liefs,
Rozmeen

amy zei

Fijn Weekend ,geniet van het mooie weer !
Gr Amy