Foto My Little Box /Pinterest

27 november 2012

November inspiratie

Foto De Opkamer
 
 
November Inspiratie

 
Grijs, koud, mist, storm en regen. November is een gure maand, maar wat kan het binnen in huis toch warm en sfeervol zijn!
Na de On Route tocht in Ochten vorige week, brachten we ook nog een bezoekje aan woonwinkel de Potstal in Valburg, en daar deden we nóg meer inspiratie op. Na afloop kreeg ik enorm veel zin om mijn huis in wintersfeer te brengen, ben dus druk aan het schuiven en stylen.  Foto’s volgen nog :-)
 
 





 

Foto's  De Potstal /  Pinterest

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat was inderdaad een goede combinatie, eerst On Route en daarna door naar De Potstal. Twee keer heel veel inspiratie dus!!

Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

hoor ik jou nou stiekem genieten???? :P

X

De Lorelei Brocante. zei

Ohh heerlijk, lekkere knusse warme kleuren,stoer, grijs en robuust hout !!!
We houden er zo van hé.....

Groetjes
Dicky Marie

Gerry zei

Wat een sfeervolle foto's!
Alleen, dat opgezette wild daar heb ik het niet zo mee.
Maar de rest, mooi om van te genieten!

Lieve groet,
Gerry

Alie zei

Ja, hier begint het ook al winterser te worden, meer donkere kleuren. Gezellig. Prachtige plaatjes trouwens, helemaal mijn smaak. Groetjes Alie

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer Hennie.
Ben benieuwd naar de foto's van je winterhuis.
Lieve groet, Mea

Anita r zei

Mooie foto´s.
Het is al heel gezellig.

gr. anita

Maison Beldecor zei

Sehr sehr gemütlich, so muss es im November zuhause aussehen. Der Kamin ist total schöööön!
Liebe Grüße und eine schöne Woche!
Bine

Petra zei

Ja een heerlijke winkel, en gelukkig niet ver bij mij vandaan..

Groetjes Petra

lia zei

Ja, als je de Potstal er ook achteraan geplakt hebt, is je dag compleet.
Ben benieuwd wat je allemaal verschoven hebt.
Ik moet nog steeds beginnen....

Liefs Lia

It's me zei

Heerlijk toch ???.....ik ben ook steeds alweer lekker bezig hoor...zo gezellig...liefs Ria...xxx...wat was het leuk he???..

Marjonel M zei

Mooie foto's, ben benieuwd wat je allemaal verschoven hebt in je huis.

Groet, Marjonel

Janny zei

Ja, De Potstal... daar kom ik elke twee weken wel een keer. Fijn dat het dicht bij mijn woonplaats is.
Maar vanaf Ochten toch best nog wel een eindje rijden?
Janny

saskia zei

wat een inspirerende foto's het gaat bij mij ook gelijk kriebelen .
vind vooral die haard heel erg mooi lekker stoer.

veel plezier nog met het schuiven ,ik kijk uit naar je foto's ben erg benieuwd hoe het geworden is.

grtjs saskia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahha dat krijg je ervan he als je inspiratie op gaat doen dan word het thuis alles op de kop zetten ....maar leuk voor ons hahahah zijn gek op plaatjes dus kom maar op ....fijne week lieve groet rosita

Collie-Collie.com zei

Wat een prachtige sfeerfoto's, héél mooi. Ik ben benieuwd wat je bij jezelf allemaal hebt verschoven en veranderd!

Groetjes, Collie

Mirjam zei

Oh die Potstal, daar zou ik best een keer willen rondkijken, maar helaas te ver uit de buurt...
Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe styling...
Ik wens je een fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Jeanette zei

Heerlijk he dat schuiven en verzetten van woonaccessoires. Mijn huis is al helemaal omgedoopt in de kerstsfeer, heerlijk. Er zijn veel mensen die eerst Sint vieren maar ik vind het veel te leuk dus bij mij staat alles weer incl. de kerstboom.

Groet,
Jeanette

Carre Blanc Maison zei

Prachtige foto's van de winkel De Potstal.Het spijt me dat zo ver naar De Potstal.Groetjes Karolina

Hannekie zei

prachtig al die warme tinten..geeft zoveel sfeer
liefs hannie

Geke zei

Mooi hoor, voor mij ook geen kerstboom dit jaar, maar een paar mooie takken met wat lichtjes erin, klaar.

Groetjes,
Geke