Foto My Little Box /Pinterest

28 januari 2015

Nieuw plan (3)



 Nieuw plan (3)

De nieuwe klus vordert gestaag en ik geniet van alle vragen en grappige opmerkingen die op mijn blog worden geplaatst. Ria schrijft dat ze me een "stoer wijfie" vindt, Trijnie vraagt zich af of ik misschien een "steigerhoutenboekenplank" in elkaar knutsel, en Petra denkt dat ik met nieuwe lampen bezig ben. Nee haha, daar ben ik niet mee bezig. Een klus op zolder? Zou best eens kunnen.....
Binnenkort de onthulling ;-)
Nu eerst de antieke hangoortafel en twee gecapitonneerde stoelen verslepen. En Napoleon en Rousseau in een brocante lijstje stoppen.


25 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Moeten we nu nog langer wachten!! pffff...hi...hi...

Groetjes Anita

Danielle van Heusden zei

Je houd het spannend:)
Reuze benieuwd!

Liefs Danielle

Esther zei

Like!

Home and Lifestyle zei

Nu vertel je het nóg niet!! Maar goed...we hebben geen andere keus dan ongeduldig af te wachten ;-). Succes!

Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Ik dacht...ha..eindelijk de onthulling....
Hihi...nog even wachten dus.

Fijne avond,
Inge, my choice

Marjon zei


Haha jij houdt echt de spanning er in...B&B bij jou thuis???? hihi...fijne avond en lieve groet Marjon

De Witte Lanteern zei

Ja, geniet jij maar...ons zo in spanning achter laten...Telkens sprinten we op je nieuwe post en krijgen te lezen dat 'het' vordert...Haha, een 'workout-room' boven op zolder (ipv gewichten grote potten optillen), 'chill-outroom' met rustgevende mantra's, bowlingbaantje in Zen-stijl, dart-room met brocante-pijltjes, bridge-clubkamertje met de portretten van Rousseau en Napoleon(die altijd een kaart in de jas achterhoudt) aan de muur...Ik geef het op...
Zeg het maar...Ik hoor je grinniken...
Liefs, Peetje

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja....nou moet je ophouden zeg! De spanningsboog van iedereen wordt toch echt te groot hoor! Hier kunnen we niet tegen....haha.
Ideeën genoeg lees ik.
Kun je er geen wedstrijd van maken: wie goed geraden heeft krijgt een prijs?
Veel plezier met de voorbereiding van dat alles en geniet van die nieuwsgierige bloggers!

groet Trijnie

Brenda Schneider zei

Je blijft iedereen in spanning houden dus we zijn benieuwd wat er gaat gebeuren.
Succes er mee.
Groetjes Brenda

Thuis bij Tjits zei

Haha je weet de spanning er goed in te houden Hennie.. er zit voor ons niets anders op dan afwachten en je blog in de gaten houden:)

Succes!!
Liefs Tjits

Jilly Garcy zei

Het is een echte thriller , de spanning tot op het einde houden ;)))
Ben echt benieuwd hoor .
Nog even wachten dus .
Lieve groetjes
Christel

Het Moonhuis zei

Jou kennende gaat het vast prachtig worden, heel mooi die portretten.

Liefs Monica

La Maison zei

Betonverf smeer je op beton, maar wat en hoe? Ik wacht het wel af maar spannend is het wel.

Liefs
Hermine

Anneke zei

Ik weet zeker dat het erg mooi gaat worden. Jouw kennende. Maar nieuwgierig maak je Ons wel hoor.
We wachter maar weer rustig af.
Liefs Anneke

It's me zei

Ga je een bed en breakfast beginnen...?....dan komen wij logeren hoor.....ik vind je echt stoer hoor..!...hoe je dit allemaal aanpakt ...echt....liefs van mij...x!

Passione Helena zei

Haha, wat zal jij genieten.

Hmmm, een klassiek Frans tintje… ik gok een bibliotheek kamer ;-)

Veel succes en plezier!
Lieve groet, Helena

Marion van Wijk zei

Inderdaad, je laat ons wel wachten zeg. Stiknieuwsgierig zijn we.
Ga je misschien een B&B beginnen op zolder?
Groet, Marion

Marjonel M zei

Ha ha, je houd de gemoederen wel bezig.

Liefs, Marjonel

Marjan zei

We wachten dus nog even op de onthulling.
Maar de schilderijen zijn prachtig...

Liefs, Marjan

Janny zei

Ik denk dat je een kamertje voor jezelf gaat maken, met een bibliotheek of zo.
Ach ik zeg maar wat.....
Jij laat ons wel in spanning zeg!
Iedereen maar speculeren...
Maar dat het super zal worden, zoals alles bij jou, is natuurlijk geen punt van discussie!
Liefs, en succes,
Janny

Gerry zei


Ai, op de zolder. Dan zit ik in de buurt?
Je houdt het spannend hoor!

Liefs, Gerry

Nancy Blaauwgeers zei

Wat hou je ons toch lang in spanning Hennie. Ik denk ook dat het iets op zolder is. Mss wel een mooie werkkamer voor jou. Of voor je winkel.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

En iedereen nu maar denken dat jij het geheim volgende keer gaat vertellen.... je moet ze nog wel vertellen dat het een 12 delige serie is hoor. Dan kun je ze voorbereiden. ben zelf ook wel erg benieuwd naar de uitkomst. In een boek kun je even stiekem achterin kijken, dat gaat niet met een blog.... dat is wel weer jammer. Mail je gauw voor een afspraak, groetjes uit Hemrik, liefs Pauline

Housebythewaterhole zei

Hennie, reuzen-nieuwsgierig maak je ons /mij,
hopelijk in een volgende post "de onthulling" !
Héél fijne zondag alvast
liefs Kathy

Nicole Claudia Blok zei

Je houdt iedereen lekker alert en wakker wat er nu toch gebeurt bij jou op zolder... :D :D :D

Groetjes, Collie