Foto My Little Box /Pinterest

7 april 2016

Nieuw project


Room 17

Het idee borrelde al een tijdje in mijn achterhoofd.
Maar omdat ik in beslag werd genomen door allerlei grote en kleine zaken kwam het er maar niet van. Te druk met mijn werk, webshop, de dagelijkse beslommeringen en de nasleep van een paar heftige tropenjaren.
Maar halverwege januari begon het dan toch te kriebelen en besloot ik om mijn project op te starten. Ik kluste me een slag in de rondte, schilderde deuren en wanden (soms wel zes keer omdat de kleur niet naar wens was) en tussen de bedrijven door ging ik op zoek naar nieuwe gordijnen, beddengoed en lampen. Bij de kringloop kocht ik twee leuke brocantestoeltjes (opknappers) en ik rende van hot naar her om nog duizend en een andere dingen aan te schaffen. Inmiddels zijn we drie maanden verder en ben ik bezig met de laatste puntjes op de i.
Nog twee weken en dan is de nieuwe B&B kamer gereed.
Vanaf 22 april beschikt Room 17 over twee sfeervolle gastenkamers!
Zin om te komen? Bekijk de openingsactie op de Room 17 Facebookpagina: klik

14 opmerkingen:

Roelie Steinmann zei

Leuk zeg, de nieuwe b&b kamer zal vast net zo'n succes worden als de eerste. Leuk!

Groetjes Roelie

Home and Lifestyle zei

Wat heb jij toch veel doorzettingsvermogen! Hoewel het absoluut niet meevalt allemaal, ga je niet bij de pakken neerzitten en daar heb ik heel veel bewondering voor! Ik hoop dat het een groot succes wordt!

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Wow, wat een energie heb jij! Prachtig dat de zaken ze goed gaan, dat er zelfs een 2e kamer beschikbaar komt. Maar dat kan ook niet anders. Jij weet als geen ander een prachtig mooie sfeer te toveren waar iedereen wel graag in zou willen vertoeven. Heel veel succes!!
Liefs, Peetje

lia zei

Wat sfeervol, en wat ben je toch een topper zoals jij alles zelf regelt, en niet bij de pakken neer gaat zitten.
Ik denk dat jij de kamers weer snel vol hebt.

detuinkamer zei

Wauw petje af hoor je doet het allemaal maar en hoe !!! ziet er prachtig uit.
Heel veel succes met kamer 2 .

Liefs Karin

Gea Loosman zei

Wat ziet die kamer er prachtig uit, heel uitnodigend!
Daar krijg je veel gasten te slapen!
Succes met de .. op de I.
Groetjes Gea

Mirjam zei

Oh Hennie wat geweldig en wat dapper van je. Ik hoop voor je dat je heel veel gasten zult mogen ontvangen.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

Brenda Schneider zei

Dat ziet er super mooi uit, ik hoop dat je gezellige gasten krijgt.
groetjes Brenda

Marry Langwerden zei

Wat een super mooie kamer weer. Het blijft nog steeds een punt om af te vinken: logeren bij B&B Room 17. Het komt er zeker van; nu al zin in!

Succes Hennie!
groetjes Marry

Marjonel M zei

Wat goed zeg, het ziet er dan ook heel mooi uit, ik denk dat je zo volgeboekt bent.

Groet, Marjonel

Janny zei

Zo Hennie, dat klinkt stoer! Nóg een kamer erbij!
Bewonderendswaardig zoals jij steeds weer dingen onderneemt!
Ik hoop dat het een groot succes wordt!
Liefs,
Janny

van alles wat in huis en tuin. zei

Petje af om zo'n onderneming te beginnen: weer een kamer erbij!
Ik wens je er veel succes mee...

groet Trijnie

ByMir zei

Wat een werk, maar wat een eer van je werk zeg! Heel erg mooi ♥ Dit hou ik zeker in mijn gedachten om even onze verbouwingsperikelen te ontvluchten met manlief :)

Fijne zonnige dag.

Liefs,
Mirjam
ByMir (voorheen MaDeLiefste

Inge R. zei

leukkkk, ooooiiiitttt:-))))
grtjes, Inge R