Foto My Little Box /Pinterest

21 april 2016

Video





 Bed and Breakfast video


Het was weer een klusje waar ik druk mee was de afgelopen weken: Het filmpje van de B&B. Beeldmateriaal verzamelen, knippen, plakken en achtergrondmuziek uitzoeken. Gratis muziek is overal op internet te vinden, maar het gehalte aan irritante deuntjes en blikkerige synthesizer geluiden is nogal hoog . Mooie nummers zijn schaars maar gelukkig vond ik na wat speurwerk een muziekje met Norah Jones achtige klanken. Weliswaar niet de perfecte sound maar toch redelijk geslaagd in combinatie met de B&B sfeerbeelden en de mooie impressies van het Drentse landschap.
Filmpje bekijken? Klik op : Logeren in Drenthe







12 opmerkingen:

Margo van Schaick zei

Jij bent ook van alle markten thuis. Prachtig filmpje.
Gr, Margo

De Witte Lanteern zei

Mooi!!! Je krijgt een hele goede indruk wat je kunt verwachten. Zo'n prachtige omgeving, buiten én binnen. Heel sfeervol en lekker veel licht. Tja, dan is het zoals Norah Jones zingt: "It's up to you"...Nou, ik zou het wel weten...
Liefs, Peetje

Gea Loosman zei

Wat een schitterend filmpje, als je daar naar kijkt wil je graag komen logeren!
Heerlijk een paar dagen er tussen uit!
Succes en veel plezier!
Groetjes Gea

lia zei

Had hem al gezien, en dat heb je super gedaan....

Roelie Steinmann zei

Je hebt een prachtige impressie gegeven van de b&b en de omgeving met dit mooie filmpje. De achtergrond muziek vind ik ook goed passen. Knap gemaakt.

groetjes Roelie

Elly Roks zei

Super mooi!

Marjonel M zei

Heel mooi gedaan!

Fijn weekend!

Home and Lifestyle zei

Een hele fraaie impressie...in het echt is het nóg mooier. Wanneer je in Drenthe wil verblijven, is jouw B&B echt een topadres!

Fijn weekend Hennie! Liefs, Ingrid

Anneke zei

Net je filmpje bekeken. Ik zag zulke mooie sfeerbeelden. En met het muziekje niks mis mee hoor.
Liefs Anneke

Mirjam zei

Wat prachtig, heerlijk sfeervol.
Super gedaan.
Ik wens je een heerlijke zondag,
liefs,
Mirjam

Janny zei

Leuk hoor. Een mooie indruk van je fijne B&B en huis en tuin.
Goed dat je dit zelf hebt gemaakt, knap hoor.
Fijne week.
Janny

ByMir zei

Nu heb ik een nóg betere indruk gekregen van je B&B, schitterend.

Fijne avond.

Liefs,
Mirjam
ByMir (voorheen MaDeLiefste)