Room 17

Room 17

29 januari 2017

Bloggen 2017

Foto Pinterest


Bloggen 2017

Alweer bijna februari, hoog tijd voor een nieuw bericht en een nieuwe blogpost. Zo langzamerhand voel ik mij een roepende in de (blogger)woestijn en een der laatsten der Mohikanen. Bloggen is niet langer een hype, we zijn massaal overgestapt naar Instagram en Facebook. Niets mis mee, ook ik heb een IG en FB pagina maar bloggen blijft mijn favoriete bezigheid. Toch ga ik het komende jaar minder posten plaatsen dan voorheen, de frequentie gaat naar circa 1 blogbericht per maand. Deze maand waren er al twee posten dus ik zit goed op schema.

De tulpenfoto vond ik op Pinterest. Gisteren kocht ik een grote bos tulpen op de markt maar helaas had ik geen tijd om foto's te maken. Te druk met Instagram, Facebook, de B&B, de blogpost voor februari én het maken van een aantal nieuwe plannen. Een hele fijne week allemaal!




8 opmerkingen:

Mirjam zei

Ik merk het overal, we bloggen zoveel minder dan voorheen. Zelf maak ik me daar ook schuldig aan hoor. Toevallig vandaag weer even lekker met bloggen bezig, veel lezen en reageren. Maar het gebeurd regelmatig dat er een week voorbij gaat zonder dat ik ook maar één blog zie. En dat was echt heel anders voorheen.
Maar ook ik kan het niet helemaal opgeven, dus we gaan elkaar nog wel tegenkomen in blogland Hennie.
Fijne zondag verder nog,
liefs,
Mirjam

Anita r zei

Ik vind bloggen ook nog steeds leuk.
Ik doe het ook minder.
Maar kijk er bijna nog elke dag op.

Home and Lifestyle zei

Hoewel ik zelf ook minder blog, blijft het ook mijn favoriet...ondanks dat ik IG ook leuk vind.

Maar als er weinig bezoekers komen, motiveert dat natuurlijk ook niet zo. Toch merk ik ook dat een eigen blog een heel mooi naslagwerk kan zijn, dus misschien moet ik die bezoekersaantallen loslaten en vooral voor mijzelf en een aantal trouwe volgers gaan bloggen.

Ik ben benieuwd naar je plannen, Hennie!

Liefs, Ingrid

Judith zei

Het bereik met bloggen neemt flink af. Zeker het volgersaantal blijft toch wel hangen, al zie ik dat er nog wel gelezen wordt. Maar bloggen blijf ik een heerlijke uitlaatklep vinden op woongebied, waar instagram toch een stuk vluchtiger is... Maar uiteraard ook sneller en makkelijker! En wanneer je zoveel tijd steekt in een blogpost, is het jammer dat er zo weinig interesse blijkt te zijn.
Maar zoals Ingrid, vind ook ik mijn blog een leuk naslagwerk voor mezelf, dus blijf ik voorlopig nog gewoon vrolijk doorgaan. Maar wel met een aangepaste dosering, net zoals jij!

Dus ik zou zeggen: Graag tot de volgende blogkeer!!!

lia zei

Ook ik blijf voorlopig doorgaan. Pas nog maakte ik een post, en dan plaats ik de eerste foto van het blog op IG met vermelding dat ik een nieuwe post heb gemaakt. Maaf het word gewoon steeds minder en minder.

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja....reuze jammer dat het minder wordt! Ik vond het altijd zo leuk! Maar ja...ik zit ook op IG en dat gaat natuurlijk veel sneller. Ik bekijk, dat wat ik doe, maar als een soort dagboek: vorige week heb ik bij mezelf wat terug gekeken en vond het leuk om te zien wat ik gedaan heb en wanneer....
Toch is het natuurlijk leuk als mensen reageren daar doe je het ook voor. Maar wie weet....komt er weer een tijd dat het weer opgepakt wordt!

groetjes Trijnie

It's me zei

Ook ik blijf hoor....ga bewust niet op ig..tis allemaal al zoveel...maar vind het nog steeds leuk hier....fijne week liefs Ria x

flowers on my table zei

Dear Hennie,
I am glad you are still one of the last Mohichans!!I have returned to blogging because I missed it, perhaps others will too. It's hard to find time for it all. Love your tulip picture. Have a lovely weekend.