Room 17

Room 17

18 augustus 2010




Give Away


Tweehonderdvijftig volgers, een leuk moment om even bij stil te staan!
Toen ik vorig jaar met mijn weblog begon kon ik niet vermoeden dat bloggen zo leuk (en verslavend) zou zijn. Een beetje aarzelend begon ik aan mijn eerste blogposten, en in het begin zat ik vooral te zwoegen op ontwerpsjablonen, lettertypes, teksten en kleuren. Volgers waren in geen velden of wegen te bekennen, en op mijn eerste logjes kreeg ik amper reacties. Inmiddels ben ik 12 maanden, 122 berichten, 479 foto's, en 1 muisarm verder, en geniet ik van alle leuke, lieve en spontane reacties die bloggers, volgers en bezoekers op mijn blog achterlaten. Nooit gedacht dat bloggen zo dynamisch en verrijkend zou zijn. Inspireren, communiceren en activeren, dat zijn de ingrediënten die het bloggen zo ontzettend leuk maken. Wereldwijd las ik, zijn er meer dan 70 miljoen weblogs, en elke dag worden er 250.000 nieuwe blogs geopend, dus bloggen is ongekend populair. Mocht de hype weer wegzakken dan vinden we vast wel weer iets nieuws om onze passies te delen. Tegenwoordig schijnt het "vloggen" in opkomst te zijn, (geen foto's maar videofilmpjes op je blog). Het vloggen laat ik voorlopig maar even voor wat het is, ik heb mijn handen vol aan het bloggen en één muisarm is meer dan genoeg.

Snel naar de Give Away nu, ook al z 'on superhype in bloggerland.
Wil je meedoen en kans maken op een brocante bestekset ?
Laat dan een berichtje achter op mijn blog of meld je aan als nieuwe volger (sluitingsdatum 31 augustus). Een linkje op je eigen blog plaatsen zou natuurlijk erg leuk zijn.
De Give Away set bestaat uit 3 lepels, 3 grote vorken en 3 kleine vorken in matte zilvertint. Het bestek staat erg mooi in een glazen voorraadpot, onder een stolp, of in een oud vitrinekastje.
De winnaar krijgt de set gratis thuisgestuurd.

35 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhhh....gelukkig....nog net op tijd voor mijn vakantie hi hi! En eh...ik doe zeker weten mee, maar dat wist je al! Ik heb al een stolp klaarstaan hoor, daar kan dit moois zo onder!

Van harte gefeliciteerd Hennie met al je volgers...je hebt een uitermate stijlvolle blog waar ik erg graag kom!

Natuurlijk plaats ik ook even een link op mijn blog!

Lieve groet, Ingrid

faire un songe zei

Ohh leuk ik doe mee......!!
Tuurlijk krijgt de link een plaatsje op mijn blog.
Groetjes Hetty

by kuzz zei

Gefeliciteerd...250 dat is veel, maar er volgen er vast nog meer aangezien er zoveel nieuwe bloggers per dag bij komen!!
Ik wil ook graag mee doen. Ik ga gelijk even een link plaatsen op mijn blog!
groetjes, Erna

Jeanette zei

Maar natuurlijk doe ik met jouw give away mee. Je blog blijft inspirerend, dynamisch en verrijkend, om jouw woorden maar even te gebruiken. Als ik jouw item in de in het dasboard zie staan lees ik deze onmiddellijk.

Nu nog de felicitaties met zoveel volgers en er zullen er nog wel 250 bij komen. Dat is voor jou geen moeite. Hoop dat je nog heel lang in blogland blijft. Ik zal het linkje ook nog even op mijn blog zetten. En nu maar duimen.....

Vele lieve groeten,
Jeanette

Yn'e Steeg zei

Inmiddels 256 volgers zie ik, geweldig hoor!
Gefeliciteerd.
Ik ga niet weer zeggen hoe mooi je blog is hoor, want dan heb je naast je muisarm straks ook nog zere voeten, (want dan ga vast en zeker je zeker naast je schoenen lopen hahaha)
Nee hoor Hennie je hebt het verdient.
het bestek is erg mooi, maar omdat ik dit zelf in de winkel heb mag je daar een ander mee blij maken.

Op naar de 500 volgers!

Groetjes, Jantsje

Claudia Leertouwer zei

Natuurlijk doe ik mee! Alleen weer even verzinnen hoe dat met een link werkt, blijft toch nog lastig!

Liefs Claudia

Dagi Mara zei

Ich mach natürlich auch mit! Bin ja schon langer dein Anhänger! :) Dein Blog war eins von den ersten, den ich entdeckt habe.
Liebe Grüße aus Deutschland!
Dagi

Corine(THUIS) zei

Hennie gefeliciteerd met je mooie blog, ál die volgers vinden blijkbaar íets wat hen aanspreekt hier bij jou.. wat een fijn gevoel of niet;))en zeker een feestje/give-away waard!
Gelukkig ben ik één van je vaste bezoekers, ik geniet telkens weer van de mooie inspirerende foto's die je maakt.
Dank je wel voor het delen!!
Groeten, Corine(THUIS)

Ineke Pluim zei

Al een hele tijd volg ik jouw blog met veel plezier. De sfeer spreekt me aan! Graag doe ik mee met je give-away!
Hartelijke groet,
Ineke

Nicole Claudia zei

Wat een pracht van een give-away!! Ik geniet heel erg van je blog. Je maakt prachtige foto's, ik kijk met verbazing hoe je alles zo mooi styleerd!! Ik doe graag mee!

En natuurlijk zet ik een link op mijn bericht!

Fijne dag verder.

Groetjes, Collie

Yvonne zei

Hoi Hennie,

je "boert" goed zoals we hier zeggen, wat veel volgers al !!
ik was al even niet meer geweest (i.v.m. mijn blogpauze)
maar heb erg veel leuks gemist bij iedereen zeg
Ik doe ook graag mee met je give away, erg mooi is deze set !
zal een link op mijn blog plaatsen
groetjes Yvonne

Unknown zei

Wat mooi zeg in die korte tijd al 250 volgers!
En ik doe graag mee om voor je mooie give away in aanmerking te komen. Zo toevallig..zo bestel ik wat bij je en zo vind ik je hier met een heel mooi blog. Kleine wereld!
Zelf ben ik nog maar net begonnen en weet ik nog niet hoe ik je link op mijn site moet krijgen...wie weet dat iemand me dat kan uitleggen(?) Hoop dat ik toch een kans maak op die prachtige set.

Heel veel blogplezier nog en het is als volger altijd leuk om je blog te bezoeken (ga zo door!)

Groetjes van Karin

THE BLACK BARN zei

Gefeliciteerd met je 250ste volger,inmiddels zit al op de 258 volgers ik hoop dat ik net als jou zo veel volgers krijg. Dat vind ik onwijs goed van jou !!! Maar je blog is ook een plaatje
Op naar 1000 volgers!!!!!!!!!!!
Groetjes Miranda

@nne zei

Bedankt voor je lieve bericht! Ik ga je meteen volgen. Groetjes, @nne

Rianne zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! Je blog blijft ook prachtig om te volgend.
Ik doe graag mee aan je give-away en wellicht wil je bij mij ook een kans wagen?
Groetjes

Carre zei

Hoi
wat een leuke en ik doe me:)
Groetjes

kienkele zei

Ook ik doe graag mee Hennie, wat een prachtige give-away! Zal er ook even aandacht aan besteden op mijn blog! En nu maar duimen.... Fijne avond, groeten, Tineke

Janny zei

Zoals gezegd: helemaal te begrijpen dat je zoveel volgers hebt.
Leuke give-away heb je. Ik ben in het bezit van erg veel bestek, zowel oud als nieuw. Ik doe dus niet mee aan je give-away maar ik weet zeker dat iemand er ontzettend blij van wordt!
Liefs,
Janny

lia zei

Ja, wie komt hier nu niet graag langs. Dus kijk er niet van op hoor al die volgers.
En ik wil bij jou ook wel een gokje wagen, en zet de link nu op mijn blog.

Lieve groet Lia

Yvonne - Frl. Klein zei

Ich liebe Silberbesteck. Deines ist wunderschön!!!!
Viele liebe Grüße, Yvonne

It's me zei

Wat een leuke give away !! gefeliciteerd met je 250 !!!...ik volg je nu ook...kom hier via Hetty...leuke blog !!! fijne avond liefs Ria.....

peet zei

Ehhh 263 inmiddels !!
Ik ben wel al eens bij je op bezoek geweest , maar had me nog niet bij de volgers aangesloten ..bij deze dan
Wat is het bloggen verslavend he ??!!

Ik wil graag mee doen met je give away hoor
Zòn kans laat ik niet voorbij gaan ..
Fijn weekend
groetjes Peet

Ann zei

Hallo,
Ik zou heel graag aan meedoen aan deze give-away.
Ik heb al een heel oud koffieserviesje gevonden en dit bestekje zou daar heel leuk bijstaan.
Ik zou dat zeker gebruiken als er een vriendin op de koffie komt.
Bedankt.
groeten,
Ann

The Old and the Beautiful zei

Je zit alweer op 265 volgers. Gek genoeg dacht ik dat ik je allang volgde maar ik zag mezelf er toch niet bij staan dus fluks mee aangemeld bij de volgers.
Hele leuke Give Away en ik doe heel graag mee!!!
Spannend.......

Groetjes,
Gonda

Haikey love of living zei

IK vind je verhaal heel herkenbaar en raak ik ook verslaafd aan het bloggen. Ik doe graag mee met je give away en ga een link op mijn blog plaatsen.

Op naar de volgende 250...

groetjes, Haikey

vosgesparis zei

Gefeliciteerd met je mijlpaal ;)
PS ik wil liever niet winnen haha klinkt erg ondankbaar maar ik ben erg aan het ruimen dusss. gewoon even feliciteren toch !

Verrassend Goed! zei

Nog niet zo lang als blogger bezig, dus snap niet helemaal hoe de give-away werken. Wilde je alleen even complimenteren met je mooie blog en zeggen dat ik je graag ga volgen.

Warme groet,
Marianne

Bonjade zei

Oh zeg ik ben nog op tijd dus.....zo'n mooie prijs.......
Doe graag mee.
En van harte met zoveel volgers.
Fijne week

Daniëlle zei

Oh jij hebt ook al zo'n leuke give away! Ze zijn mooi die lepels.. Ik doe graag mee, ik geniet altijd enorm van je inspirerende foto's en ideetjes.
Ik zal een linkje op mijn blog naar je plaatsen.
Van harte overigens met de 250+ volgers!
Groetjes
Dani

Anoniem zei

Felicidades por tener un blog tan bello y que tanto nos gusta visitar!! Es una belleza .

Un abrazo

Bienvenue zei

Via via kwam ik hier terecht en ik zal er nog vaak komen. Geweldig gewoon wat een mooie sfeer straalt deze blog uit. Een bron van inspiratie.

Bedankt, Claudi@

Petra zei

Hoi,

Beetje laat maar kom amper aan bloggen toe.
Je laatste post is ook weer geweldig. Ik was vorige week in antwerpen, daar wisten ze de prijzen ook heel goed. Maar kijken is ook al leuk.

De link zal ik nog even plaatsen.

Fijn weekend

Mayflower zei

Ze noemen het hier spuit 11, als iemand zo laat reageerd, maar gelukkig wel op tijd anders had ik je mooie give away gemist Hennie.
Heel herkenbaar je verhaal over het bloggen en naarmate je wat langer blogt wordt het ook steeds leuker, want je leert er steeds meer leuke mensen kennen en krijgt op de één of andere manier toch een band met elkaar.
De eerste keer dat ik met je 'kennismaakte' dat was in de Landelijke Wonen en opeens kwam ik hier op je blog terecht, onmiskenbaar, want je heb een heel eigen stijl, een stijl die mij heel erg aanspreekt en vele met mij gezien de vele volgers in zo'n korte tijd.
Ik link je ook nog even op mijn blog, want misschien zijn er mensen, net als mij, die dit helemaal over het hoofd gezien hebben hihi.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Wauw!
Na de vakantie weer even tijd om eens bij te lezen....
Elke dag eentje, want mijn blogberichtjes moeten natuurlijk wel doorlopen...
Ja ook ik ben verslaafd, maar wil het wel een beetje onder controle houden...
Wat een enorm leuke blog heb je... elke keer weer een genot om te kijken en te lezen.
En dan nu een give away! En wat voor een!
Wauw!
Natuurlijk ding ik graag mee naar die enorm leuke prijs!
Kom graag weer eens snel bij je terug als ik iets meer tijd heb!
Groeten,
Madeliefste

keuri zei

hoi,

wat een prachtig bestek, natuurlijk doe ik graag mee!
ik geniet erg van je blog maar heb er zelf geen.

groetjes Ingrid