Room 17

Room 17

29 augustus 2012

Daily Life

 
 
 
Daily Life
 
 
De vakantie is (bijna) weer voorbij, en de dagelijkse beslommeringen zijn weer begonnen. Rinkelende wekkers, vroeg opstaan, pubers die hun bed niet uit kunnen komen, wasgoed, strijkgoed, boodschappen halen , het Achtuurjournaal en de Eurocrisis.
Gelukkig beleven we een heerlijke warme augustusweek, kunnen we nog steeds met blote benen naar buiten, een terrasje pikken in de zon, zomerfruit en ijsjes eten, en genieten van (stok) rozen, hortensia's en zonnebloemen in de tuin.  Daily life valt best wel mee ;-)
 
 
 
 
 
 
Houzz.com

12 opmerkingen:

Rozmeen zei

Ja ik herken het... volgende week gaan de kleintjes alweer naar school.. de tijd vliegt!

xoxo Rozmeen

Home and Lifestyle zei

Hier draait de boel alweer een paar weken, inclusief zon en daar probeer ik tussen de bedrijven door nog steeds van te genieten! Deze week alle avonden nog buiten gegeten...dat is niet verkeerd!! Mooie foto trouwens, een droomlokatie!

Lieve groet, Ingrid

Janny zei

Zeg dat wel, een droomlokatie!
Ook hier is, zoals je wel gelezen hebt, alles weer in het oude ritme gekomen. En ja... het weer is heerlijk. Daar boffen we mee. Hoewel: er beginnen net heel kleine regendruppeltjes te vallen, opmaat voor de grote buien?
Janny

Blomkje en Wenje zei

Nog een paar dagen genieten...en dan begint het weer! Mooie foto's..

Groetjes, Pietrik

Unknown zei

Hubbie en ik zijn alweer 2 1/2 week aan het werk, de kids gaan volgende week weer. En die rinkelende wekker, daar wen ik volgens mij nooit aan. Fijne avond. Groetjes, Nancy

La Maison zei

Ach ja, je hebt gelijk, het gewone leven heeft ook wel wat.
Maar ik wil wel graag dat de zomer haar best blijft doen.

Lieve groet
Hermine

Paintings by Louise, Maison Louise zei


Vakantie is heerlijk, maar altijd vakantie lijkt mij ook een keer gaan vervelen.
Daarom maken die kleine leuke dingen het dagelijks ritme weer mooi.

Lieve groet,

Loes

Unknown zei

Ja jammer genoeg wel, hier gaat ook alles weer z´n gangetje!
Lieve groeten, Nicole

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Ja, we moeten weer overal op tijd zijn, maar er is gelukkig nog heel veel om van te genieten...
Fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

toch vind ik ook altijd wel weer fijn om weer in het dagelijkse ritme te zitten en helemaal als het nog zulk heerlijk (na)zomerweer is en we nog volop kunnen genieten van het buitenleven, heerlijk!!

fijne dag!
lieve groet, Tjits

amy zei

Qua weer vindt ik dit zalig hoor ,ik hou niet zo van hitte
Ja je kan merken dat de herfst eraan komt ,overal die spinneraggen ,heerlijk s ochtends vroeg als je als eerste weg mag ,hups die spinnerag in je gezicht ,brrrrr

Alie zei

Hier beginnen volgende week de scholen pas, dus we hebben nog een heel klein beetje dat vakantiegevoel en als het dan ook nog lekker weer is, houden we dat gewoon nog even vast. Groetjes Alie