Room 17

Room 17

23 oktober 2014

Klusje

 
Klussen
 
Klus geklaard in de herfstvakantie.
Boekenkast ( 2.20 hoog) uit elkaar gehaald, van de zolder naar de bijkeuken gesleept en in de verf gezet ( ON 00 36 Flexa Pure).
Daarna met schroeven, hamer en een accu boor aan de slag om alles weer in elkaar te freubelen, maar dat wilde niet echt lukken.
Een halve dag gestoeid met 12 legplanken, 2 zijkanten en een achterwand, en ten einde raad de klussenman gebeld die me een handje kwam helpen. Nu nog een metalen stang bevestigen, de ladder schilderen en klaar is Kees :-)

30 opmerkingen:

Athomebymy zei

Oh dit is prachtig ! En wat een mooie kleur !

Liefs Petra

Unknown zei

Mooi! ! Echt prachtig! Liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Unknown zei

Wat is het toch mooi bij jou. De kast staat er heel mooi.
Lieve groet christel

Home and Lifestyle zei

Het heeft de nodige inspanningen gekost, maar het staat er nu wel heel erg mooi Hennie! Daar kun je heel goed je spullen uit de webshop in etaleren. Mooie kleur grijs ook!

Ik mail je dit weekend nog even terug!

Liefs, Ingrid

Esther zei

Heel erg mooi. De kleur is top.
Groetjes, Esther

Unknown zei

Je werk wordt beloond! De kast is prachtig!
Hier kun je mooie spullen in stylen.

Groetjes Anita

Marjonel M zei

Ik kan mij voorstellen dat je blij bent dat dat klusje geklaard is.

Liefs, Marjonel

Unknown zei

Heel mooi...
enne.. lastig he, al die losse onderdelen, maar dat mag de pret niet drukken. Jij hebt er iets heel moois aan overgehouden..
Groetjes Roos

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Na alle energie en al dat zeulen, wordt je werk wel beloond. Het ziet er zo mooi uit.Dapper dat je het toch maar weer hebt ondernomen, een
dikke pluim.

groetjes Pauline

Easyliving zei

Mooi Hennie! Een hoop gedoe vooraf, maar een heel goed gevoel nu,staat prachtig!

lia zei

Gelukkig dat de klusjesman je dan kwam helpen, want hij is super mooi geworden, en staat daar heel mooi.

Hann¥ zei

Wat een prachtige kast is het, mooi op in te stylen.
Fijn dat je hulp had.
Liefs,Hanny

Huize Vizzini zei

Whaha ik zie het zo voor mij.....
Hij staat daar mooi. Het heeft wat werk gekost, maar het staat daar prachtig!
Liefs Patricia.

Mirjam zei

Maakt niet uit hoe je het deed Hennie, maar de klus is wel mooi geklaard... haha... Hij staat daar prachtig hoor.
Heel mooie kleur grijs...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

De kast staat daar prachtig. Daar kun je een boel leuke spulletjes in kwijt. Fijn dat de klusjesman je heeft geholpen. Prettig weekend alvast. Groetjes, Nancy

Corine(THUIS) zei

Het koste flink wat moeite maar het is wel dé kast voor in je tuinhuis!

It's me zei

Prachtige kast zeg...superrr goed gedaan !...trots...!....x!

Unknown zei

Wat een supergave kast. Ik vind je smaak echt te gek. 😊

Janny zei

Nou, je boft dat je zo'n gave kast op zolder had staan. Nu hij geverfd is, is hij helemaal super. Een leuke kast om je mooie items in te etaleren.
Liefs,
Janny

Bij Guusje Thuis zei

Hij staat daar wel héél mooi zeg!

Unknown zei

Na al die moeite heb je een super mooi resultaat. Handig zo'n kast. Geniet ervan!
Grtjes Mien

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een werk maar de moeite waard! Mooie kleur!

groet Trijnie

Judith zei

Power woman!

Inge R. zei

stoer!!! van je, en een prachtig resultaat, geniet ervan:)
groetjes, Inge

Jeanette zei

Mooi en goed gedaan! Doet mij denken aan onze grote klus in de woonkamer vorig jaar. Als je er middenin zit denk je waar ben ik aan begonnen. Maar het eindresultaat vergoedt een hoop!

Groet,
Jeanette

La Maison zei

Ha lieve Hennie hoe is het met je, ben je nog vaak op jacht geweest in Frankrijk? Een vriendin van me vond Amiens tegenvallen, vond jij dat ook?
Je kast is heel mooi geworden, wel veel werk hè.

Lieve groet
Hermine

Alie zei

Hahaha, zie je al slepen en boren. Straks kunnen je kids je helpen, doen die van mij ook.

Blomkje en Wenje zei

Wat een beauty!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Willeke Bakker - van den Heerik zei

Super mooi! En knap dat je zo'n klus geklaard hebt. Geniet maar lekker van het resultaat! Liefs,
Willeke

Unknown zei

Hoi Hennie....
Ik kom even terug op deze post. De flexa verf die jij gebruikt hebt voor deze kast is dit ook een matte verf? En hier zit natuurlijk ook een ander prijskaartje aan vast dan alle andere verven van ptp enz....of vergis ik me?
Ik heb twee van zo'n smalle kasten en wil deze tegen elkaar schuiven...dan komt het er zo uit te zien als bij jouw....nou ja...bijna....en dat vind ik helemaal mooi:)) ook in deze kleur!
Is het een grijs/blauwachtige kleur?

Groetjes Anita