Room 17

Room 17

29 februari 2016

Voorjaarskriebels


Voorjaarskriebels

Een heerlijk begin van de voorjaarsvakantie: Zonneschijn, een strakblauwe lucht en dagen die weer langer en lichter worden. Druk bezig om de tuinpotten en tuinbakken te vullen met narcissen en violen want ik heb het helemaal gehad met met de winter. Binnenshuis staan er ook weer een aantal veranderingen op het programma. Twee emmers latex (friswit) en een pot Flexa Pure ( matgrijs) gekocht voor een leuke nieuwe klus. Meer daarover in een volgende post :-) Fijne week en geniet van het voorjaarszonnetje!





17 opmerkingen:

Anoniem zei

Je voorjaarsbloeiers zien er prachtig uit!
En je weet ons altijd zo heerlijk in de spanning te houden!

Liefs, Gerry

It's me zei

Geniet van je lente kriebels ....en schilderse.....liefs fijne week Ria x

Home and Lifestyle zei

Ohh...heerlijk dat je nu even vakantie hebt! Welverdiend en goed begonnen met een stralende dag.

Succes met de klus en ook tijd maken voor jezelf hoor!

Liefs, Ingrid

Anoniem zei

"Fris wit" en "matgrijs" klinkt heel goed...Een frisse stijlvolle combinatie, waar wij natuurlijk weer moeten raden waar dat terecht komt! In je huis? Ik gok de badkamer! Toilet? Ik geef het op en ga lekker genieten van je voorjaarsbloeiers in die mooie potten. Die weet ik tenminste te staan!
Klus ze!
Liefs, Peetje

Margo van Schaick zei

Geniet van deze mooie winterdag en de voorjaarsvakantie.
Gr, Margo

Unknown zei

oei! wat een mooie potten staan daar! Benieuwd wat je gaat aanpakken. Klusze!

groetjes Marry

Roelie Steinmann Photography zei

Heerlijk voorjaar, mooie foto's met de narcissen.

Groetjes Roelie

Easyliving zei

Kriebels zorgen voor nieuwe uitdagingen! Heerlijk om wee een project t beginnen...de zon doet wonderen....ben benieuwd!

Liefs Dinka

het moonhuis zei

Geeft toch een goed gevoel hè, het voorjaar in aantocht. Succes met de verfklussen!!

Liefs Monica

Thuis bij Tjits zei

Zo fijn dat de lente in aantocht is, daar zijn we allemaal wel aan toe! Succes met je volgende klussen, ik ben weer benieuwd!

Liefs, Tjits

Unknown zei

Ik heb het ook gehad met de winter, en geniet binnen ook van de voorjaars bolletjes.
Heerlijk.
Groetjes Gea

Unknown zei

mooie plaatjes.
Succes met je liters verf!
Groetjes, Lydia

Onder de rieten kap zei

Nou inderdaad kom maar door met die lente, ik heb het ook gehad hoor met die kwakkelwinter, hier hele bossen sneeuwklokjes en narcissen in de tuin, heerlijk!
Liefs,Yvonne

ByMir zei

Wat een heerlijke voorjaarspost. Mooi hoe je de potten met de voorjaarsbloeiers hebt gecombineerd.

Een hele fijne dag.

Liefs,
Mirjam
ByMir

Janny zei

Ja, ik heb ook meer dan genoeg van dat akelige weer. Vandaag is onze achtertuin weer helemaal wit opgevroren en het is akelig mistig.
Ik begin nog even niet aan de buitenpotten want in eerdere jaren was het altijd gekwakkel als ik dat te vroeg deed.
Maar op onze veranda, die wat meer beschut ligt, staan wel bakken met violen en blauwe en witte druifjes.
Je krijgt het dus druk met de verfklussen. Benieuwd wat je aanpakt dit keer!
Succes,
Janny

Judith zei

Vanmorgen werd ik weer wakker met het geluid van de regen... Een nadeel van in een woonunit wonen is dat je iedere bui nadrukkelijk hoort en het regent nogal vaak de laatste tijd... Ik verheug me dus ook enorm op het voorjaar en hopelijk wordt die wat minder nat dat deze winter;-)

Groetjes en nog een fijne zondag!

Unknown zei




great work

تصميم مواقع




amazing

شركة تنظيف بالرياض




good job Beautiful! :)

حراج السيارات