Room 17

Room 17

12 juni 2016

Zin in....


Zin in...........

Frankrijk!  Zin in brocantes! 
Normaliter heb ik er rond juni al een aantal reisjes opzitten, maar sinds ik gestart ben met de B&B schieten de trips naar Frankrijk er behoorlijk bij in. De weekenden, midweken en vakanties staan  in het teken van de gasten die komen logeren. Superleuk natuurlijk maar zo af en toe moet je er zelf ook eens even tussen uit. Dus vandaag ga ik eens lekker speuren op Internet naar  Franse markten en sfeervolle Bed and Breakfast adresjes. Op mijn ipad, in mijn ligstoel, onder de veranda :-). Niet vergeten om de data te blokken in mijn agenda ! 

Zin in Frankrijk en ook zin om door te gaan met ......bloggen. Op de vorige post ( " bloggen is passé ") kwamen erg leuke reacties binnen. Bloggen blijkt nog steeds een favoriete bezigheid, we kunnen ( nog ) niet zonder, maar aandacht, frequentie en reacties variëren. Waren we nog niet zo lang geleden bijna allemaal fanatieke bloggers, tegenwoordig zijn we: 
ex bloggers
zomerstop bloggers
slow down bloggers
pauze bloggers
ad hoc bloggers
 frisse start bloggers

Bloggen is still alive!



17 opmerkingen:

marry zei

Goede voornemens Henny: lekker er even tussen uit en, vooral, blijven bloggen. Hopelijk kom je helemaal uitgerust met mooie aanwinsten thuis (waar je dan weer mooie stukjes over kunt posten :-).

Groetjes Marry

Unknown zei

Je moet natuurlijk zelf ook lekker op vakantie gaan hoor Henny...
Fijn voor je dat je B&B zo goed loopt...het ziet er dan ook wel erg sfeervol en super netjes uit hoor...
Ik ben toch blij dat ik niet gestopt ben met bloggen...ik moest wel lachen om je lijstje met verschillende soorten blogsters...ik denk dat ik de frisse start blogster ben...dit jaar geen Zomerstop voor mijn blog...het heeft lang genoeg stil gelegen...

Fijne Week,
Inge...my choice

Home and Lifestyle zei

Groot gelijk om toch even ruimte te maken voor je passie...het bezoeken van brocante markten. Daar kun je je webshop dan ook weer goed mee vullen. En ik blijf lekker bloggen hoor...al is het een stuk minder vaak dan voorheen, ik geef het voorlopig echt niet op.

Liefs, Ingrid

Unknown zei

Heerlijk zelf genieten van een B&B en lekker brocante marktjes bezoeken!
Je komt straks terug met bloginspiratie voor maanden.....
Maar fijn dat je eigen B&B zo goed loopt!
Alvast heel veel plezier in Frankrijk gewenst!
Groetjes Gea

Coby Breitner zei

Nou zeker doorgaan met bloggen hoor, er zijn zat mensen die nog geen IG of FB hebben. En hoe anders waren al die mooie huizen ontdekt waardoor ze allemaal in de WLS hebben gestaan?
Natuurlijk ook aan jezelf denken en lekker naar Frankrijk af en toe, groot gelijk heb je.
Liefs Coby (cbcosycot IG)

Anoniem zei

Goed zo! Lekker zelf op vakantie gaan en lekker cultuur, brocante, sfeer en wijn snuiven...(hoewel ik dat laatste sterk afraad, geeft zo'n rotzooi, hihi). Je mag met zo'n drukke agenda ook wel aan jezelf denken. En zelf weer eens de gast uithangen, is ook een mooie opsteker voor je eigen gasten later...(maar ik denk dat die niks tekort komen).
En goed zo dat je blijft bloggen! Laten we bloggen gewoon weer helemaal 'hot' maken. Op IG de foto's (om ze lekker te maken) en op blog het verhaal er achter!
Fijne week!
Liefs, Peetje

Unknown zei

Tja Hennie, je hebt het niet voor niets zo druk met de B&B, je hebt ook een prachtige kamer gemaakt waar het heerlijk toeven is. Ook het plekje voor de gasten in de tuin is genieten en kan ik iedereen aanraden!
Maar je moet idd ook aan jezelf denken en lekker naar Frankrijk gaan en de brocante adresjes afstruinen. Fijne vakantie alvast!
Groeten van Marion

It's me zei

Heerlijk lekker naar Frankrijk....fijn dat de b&b zo goed gaat Hennie....fijne week liefs Ria....x

Roelie Steinmann Photography zei

Heerlijk om tijd vrij te maken om zelf naar Frankrijk er op uit te trekken op speurtocht. Dat zal vast niet meevallen om te plannen met de b&b enzo. Wel fijn dat het zo goed loopt.

groetjes Roelie

Mirjam zei

Ik ben heel blij dat bloggen 'still alive' is, want ik vind het echt het allerleukste. Maar ik merk heel erg goed dat er steeds minder gaande is in blogland. Er wordt minder geplaatst en ook veel minder gereageerd.
Maar toch blijft het mijn nummer 1. Daarnaast vind ik Instagram en Facebook ook heel leuk.
Ik wens je heel wat heerlijke tripjes naar Frankrijk toe. Geniet er van. Tijd voor jezelf is ook heel erg belangrijk.
Fijne dag,
liefs,
Mirjam

lia zei

Fijn dat de B&B zo goed loopt, maar je moet zeker ook aan jezelf denken.
Dus ga er ook maar eens zelf tussenuit.
En ik blijf een blogger...

Liefs lia

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heerlijk dat je B&B zo goed loopt zeg! Maar het zal wel druk zijn en dan heb je ook even tijd voor jezelf nodig! Heel verstandig!
En bloggen blijven we gewoon doen.....veel te leuk!

groetjes Trijnie

Easyliving zei

Een heerlijke voorbereiding!
Ik heb in Brugge geboekt! de zandfeesten!

Liefs Dinka

Margo van Schaick zei

Iedereen heeft zo af en toe vakantie nodig. Het begint met de voorpret van het uitzoeken van de bestemming en accomodatie. Voor jou is het Frankrijk geworden met zijn vele brocante markten. Ik hoop voor je dat je een fijne tijd zal hebben en weer uitgerust en vol inspiratie huiswaarts keert.
Groet,
Margo

Margo van Schaick zei

Iedereen heeft zo af en toe vakantie nodig. Het begint met de voorpret van het uitzoeken van de bestemming en accomodatie. Voor jou is het Frankrijk geworden met zijn vele brocante markten. Ik hoop voor je dat je een fijne tijd zal hebben en weer uitgerust en vol inspiratie huiswaarts keert.
Groet,
Margo

Unknown zei

Fijn dat het zo goed gaat met je B&B. Ik blijf het leuk vinden om je blogs te lezen ;) maar plan af en toe idd ook een korte vakantie in!
Lijkt me leuk om wat van je reisjes naar frankrijk te lezen als je bent geweest!
Groet, Leonie

Judith zei

Fijn dat de B&B druk bezocht wordt, maar ook fijn dat je ondanks dit succes aan je eigen denkt en eropuit gaat naar het door jou zo geliefde Frankrijk! Ik vind het steeds weer mooi te zien (lezen) hoe jij de draad hebt opgepakt: Diepe buiging voor jou!!!

En toevallig heb ik wat eerder ook een post geplaatst over het bloggen... alles verandert zullen we maar zeggen;-)

fijne week, liefs Judith