Room 17

Room 17

20 juli 2016

Summer


Zomer en job

We hebben er lang op moeten wachten maar eindelijk is het dan zomer! De mussen vallen van het dak en het is opeens snikheet. Wie al vakantie heeft valt met de neus in de boter en kan volop genieten van de zomerse temperaturen. Voor mij is de vakantie met een flinke vleug weemoed begonnen want ik trok vorige week donderdag de schooldeuren voorgoed achter mij dicht. Gestopt met mijn onderwijsbaan na héél veel jaren lesgeven. Een rigoreuze en weloverwogen beslissing. Het lesgeven bleek te hectisch en kostte me in combinatie met mijn andere parttime banen teveel energie. #quitmyjob schreef ik op Facebook, het is tijd voor nieuwe dingen en nieuwe uitdagingen. Veel zin in ! 
Nu eerst relaxen, luieren en genieten van de zomer en mijn tuin. 
Ik wens iedereen een hele fijne vakantie toe! 







11 opmerkingen:

It's me zei

Met zo'n tuin miet je ook genieten lieve Hennie...heerlijk ik zit ook lekker buiten in de schaduw boek water iPad ,...heerlijk wat wil een mens nog meer....❤️ Liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Die weemoed zal nog wel even blijven...ik heb het nog steeds als ik een klasje zie lopen, terwijl ik relatief kort juf ben geweest en dat al heel lang geleden is. Uiteraard hoop ik dat de beslissing je rust geeft, misschien pas echt merkbaar als in september de scholen weer beginnen.

Hier heeft een flinke plensbui de tuin aangedaan...dat scheelt vanavond een sproeibeurt! Ik wens je een heerlijke vakantie toe!

Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Geniet van een heerlijke vakantie!
tevens de tijd om afstand te nemen.
Ik wens je heel veel succes met alle dingen waarin je verder wilt!

Liefs, Gerry

Unknown zei

Fijne vakantie gewenst! Afscheid geeft altijd wel weemoed, maar ook fijn om straks ruimte te hebben voor nieuwe uitdagingen! Veel succes!
Groetjes, Lydia

Ger zei

Hennie je vertelde ons al over je voorgenomen plannen en nou is het al zover.
Kan me indenken dat het afscheid nemen op school na AL DIE JAREN moeilijk was.
Maar je hebt nog zoveel leuke bezigheden omhanden waarmee jij de tijd goed kan vullen en iets minder van hot naar her vliegen omdat alles wat je doet perfect moet zijn is beter voor je.
Ga voorlopig maar genieten van alles om je heen en ik wens je een fijne relaxte vakantie.

Ik geniet nog even van je verkoelende foto's.

Lieve groet,Ger

Berna zei

Eerst lekker vakantie! Geniet er maar van.
En als het teveel wordt, moet je keuzes maken en ik neem aan dat de keuze is gemaakt voor de dingen die je het allerleukste vindt, ook al zal je het onderwijs gaan missen.
Veel succes met de leuke dingen die je gaat voortzetten, een mooie zomer en fijne vakantie!

Lieve groeten
Berna

Unknown zei

Eerst maar eens genieten van de vakantie inderdaad. Ga je wel weer een baan zoeken of hou je het bij de parttime banen die je hebt?
Ik wens je een fijne vakanrtie!

Groeten van Marion

Unknown zei

Geniet maar van het mooie weer in je prachtige tuin.
Het zal een hele verandering zijn om na de vakantie niet terug naar het onderwijs te gaan.
Succes met de andere banen.
Groetjes Gea

Easyliving zei

Jeetje Hennie, nu is het dan toch zover...moedig hoor, maar je volgt je hart in deze.
Dat je het moeilijk vind begrijp ik ook, het is toch een soort van afscheid na al deze jaren....
Maar je bent al zo mooi op weg met je andere ideen die al vorm hebben, prachtig. Ook dit valt weer op zijn plek, dat weet ik zeker!
Ik wens je allereerst een heerlijke lange zwoele zomer,,,,,,,

liefs Dinka

Margo van Schaick zei

"Als er een deur dicht gaat, gaat een andere deur voor je open." Deze zin heb ik de afgelopen jaren diverse malen uitgesproken. Deze was en is bij mij, zoals nu ook bij jou, van toepassing. Volg je hart in je professionele leven en schep ruimte voor datgene wat jou de meeste voldoening geeft. Dat heb jij nu dus gedaan door afscheid te nemen van je baan als lerares en dat zal best moeilijk zijn. Je nieuwe plannen zullen echter snel de ruimte/tijd die je gecreeerd hebt in beslag gaan nemen. Heel veel succes Hennie.
Gr, Margo

Margo van Schaick zei

"Als er een deur dicht gaat, gaat een andere deur voor je open." Deze zin heb ik de afgelopen jaren diverse malen uitgesproken. Deze was en is bij mij, zoals nu ook bij jou, van toepassing. Volg je hart in je professionele leven en schep ruimte voor datgene wat jou de meeste voldoening geeft. Dat heb jij nu dus gedaan door afscheid te nemen van je baan als lerares en dat zal best moeilijk zijn. Je nieuwe plannen zullen echter snel de ruimte/tijd die je gecreeerd hebt in beslag gaan nemen. Heel veel succes Hennie.
Gr, Margo