Room 17

Room 17

23 september 2016

Couleur Locale





Couleure Locale

Nog even nagenieten van de Provence en mijn 549 vakantiefoto's. 
Nu het in Nederland flink nazomert blijft de mediterrane sfeer extra lang in mijn hoofd hangen. Menigeen is alweer gefocust op de herfst, maar ik moet er nog even niet aan denken. Liep gisteren spontaan de Action weer uit toen ik de kerstspullen zag liggen. 
Nee, dan de Vaucluse! Heerlijk zwoel en warm, ruisende olijfbomen, statige cipressen, vijgen die spontaan voor je voeten vallen en wijngaarden met volrijpe druiven. Toch een stuk exotischer dan goudrenetten en winterwortels  ;-). Ook de Provençaalse kleuren waren een lust voor het oog. Rode, roze en gele huizen, pastelkleurige luiken, steenrode tuiles canal daken. Mijn camera maakte overuren. Onderstaande foto's zijn gemaakt in Roussillon, Bedoin, Vénasque en Gordes. 
Kijk mee en geniet.... 

















13 opmerkingen:

It's me zei

Mooie foto's hoor Hennie ...liefs fijn weekend Ria x

Margo van Schaick zei

Door je mooie foto's kunnen we nog even genieten van de Provence en de zomer. Heerlijk!
Gr, Margo

faire un songe zei

Zo af en toe maak ik nog een rondje langs een aantal blogs.
Bij die van jou blijf ik altijd hangen.
Gewoon genieten.
Wat gun ik jou het allerbeste, zo dapper en altijd maar doorgaan.
Een voorbeeld voor velen.
Al besef ik heus wel dat niets is wat het lijkt en je ook best wel je moeilijke dagen zult hebben.
Hennie ik geniet altijd van je blog.
En ik hoop dat je de accu weer een beetje hebt opgeladen zodat je er weer tegenaan kunt.
Liefs Hetty

faire un songe zei

Zo af en toe maak ik nog een rondje langs een aantal blogs.
Bij die van jou blijf ik altijd hangen.
Gewoon genieten.
Wat gun ik jou het allerbeste, zo dapper en altijd maar doorgaan.
Een voorbeeld voor velen.
Al besef ik heus wel dat niets is wat het lijkt en je ook best wel je moeilijke dagen zult hebben.
Hennie ik geniet altijd van je blog.
En ik hoop dat je de accu weer een beetje hebt opgeladen zodat je er weer tegenaan kunt.
Liefs Hetty

Home and Lifestyle zei

Van zulke mooie en sfeervolle foto's krijg ik nooit genoeg. Het is zo'n mooi land, ik kom er net als jij ook heel erg graag. De herfst en de winter mogen van mij voorbij vliegen, ik geniet nu nog heerlijk van het mooie weer en hoop dat het vervolgens snel weer lente wordt!

Fijn weekend Hennie! Liefs, Ingrid

Unknown zei

Wat zijn het toch een prachtige kleuren bijelkaar...
Zag van de week ook al in een tuincentrum dat ze met de Kerst bezig waren...niet normaal, ik loop nog in m'n Zomerkleren...ben snel doorgelopen...vind de Kerstspullen uit het tuincentrum sowieso niet leuk.
De Herfst is mijn favoriete jaargetijde, zoals het nu is, is het heerlijk.

Fijne Zondag Henny,
Inge...my choice

Unknown zei

Prachtig, mooie foto's ze geven een heerlijk zomers gevoel!
Geniet vandaag nog van de laatste zomerse dag.
Daarna wordt het Nederlands stamppot weer.
Maar dat heeft ook wel wat, met al die warme herfstkleuren om ons heen!
Groetjes Gea

Janny zei

Dit is ook mij lievelingsregio in Frankrijk.
Ik ben dol op de Provence en ben er vaak en lang geweest.
Het eten, het weer, de kleuren en geuren, de oude dorpjes en mooie steden...
Daar moeten we voorlopig weer even op teren, Hennie!
Liefs,
Janny

lia zei

Wat fijn de al het niet meteen herfst was toen je terug kwam van je vakantie.
Gelukkig kun je met de foto's weer een en helemaal terug naar je geliefde frankrijk.
Want als ik nu naar buiten kijk, is het hier echt Herfst!

Liefs lia

Jolanda zei

Heerlijk om af en toe even terug te bladeren in je foto's. Ben je weer even terug in vakantiesferen!

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik heb idd even genoten van je zuidelijke foto's! Prachtige kleuren zeg!
Ik zit ook nog niet op de herfst te wachten: het weer van nu bevalt me nog uitstekend!
Fijn dat je zo kon genieten in deze vakantie.....sterkte met het bekijken en uitzoeken van de andere foto's ( krijgen we die ook te zien....haha?)

groetjes Trijnie

Unknown zei

O, dat prachtige Roussillion. Heimwee! Wat heb je mooie foto's gemaakt, brengt weer mooie herinneringen bij me boven. Vaucluse is prachtig! Blijf nog maar even dromen van die mooie vakantie. De herfst duurt nog lang genoeg!

groetjes Marry

Roelie Steinmann Photography zei

Heerlijke mooie foto's, meteen is het vakantie gevoel weer terug. Lekker even wegdromen bij je foto's.

fijn weekend straks, Roelie