Room 17

Room 17

6 november 2016

November


November


Alweer november.....De tuin ligt vol met geelbruine bladeren en de bomen worden bijna kaal. Ik ben geen fan van de herfst (te nat en te koud) maar probeer toch een beetje te genieten van dit seizoen. Elke dag kruip ik even onder mijn veranda, vanochtend zat ik heerlijk in het zonnetje, vorige week in de stromende regen. Met een dik vest, een kop cappuccino en met de merels en mussen die af en aan vliegen is het er prima uit te houden. 
Een fijne zondag allemaal!











16 opmerkingen:

Ger zei

Ja Hennie beschutte plekjes genoeg in jou tuin en rondom je mooie sfeervolle huis om even te genieten in alle seizoenen.
De vogels zullen het afgevallen blad waaronder vliegend en kruipend spul zich graag schuil houd graag bezoeken in de tuin.

Het was hier vorig weekend nog enkele dagen zonnig en aangenaam warm en zag zelfs nog wat vlinders fladderen tussen de winterviolen.

Fijne zondag ook al is de zon vandaag ver te zoeken en lieve groet ☺☺
Ger

Unknown zei

De herfst is mijn favoriete seizoen, heerlijk uitwaaien (op het strand) en die prachtige kleuren, heerlijk!
Gelukkig heb je plekjes genoeg om toch nog te genieten.
Mooie foto's heb je weer gemaakt.
Groetjes Gea

Unknown zei

Heerlijk, zo'n veranda waar je dan, ondanks dat het weer wat minder wordt, toch nog even lekker buiten kunt zijn. Onze veranda "groeit" ook gestaag. Kan niet wachten tot ik hem kan inrichten! Geduld...... Je hebt weer mooie foto's gemaakt, gezellig!

Margo van Schaick zei

Leuk om weer een post van je te lezen. Wat heb je toch een sfeervolle tuin. Prachtig.
Gr, Margo

Anneke zei

Wat fijn zo'n veranda heerlijk zo'n plekje. Ik heb altijd een dubbel gevoel bij de herfst. Zo mooi al die prachtige kleuren maar de lente is mijn favoriet. Wat heb je toch een heerlijk huis en tuin.
Liefs Anneke

Coby Breitner zei

Ohh alle seizoenen zijn mooi vind ik, juist de kleuren van de herfst. Tja regen vind ik ook minder hoor, laat het dan maar goed vriezen. Mooie week, groetjes Coby

Unknown zei

Wat woon jij toch mooi Hennie, dat moet echt genieten zijn daar onder de veranda .
Al moet ik zeggen in de koude is het toch wel minder leuk .
Fijne maandag ,
Christel , Garcya's place

It's me zei

Fijne week liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

De herfst en de winter zijn mij ook te koud, doe mij maar een zonnetje bij 20 graden...dan geniet ik het meest. Toch probeer ik net als jij de mooie kanten van deze seizoenen te zien...zoals de prachtige kleuren en de mooie materialen in het bos. En de kaarsjes vroeg aansteken heeft toch ook wel iets. Gelijk heb je om dat dagelijks op je mooie veranda even op je te laten inwerken.

Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heerlijk om een veranda te hebben, zo kun je altijd buiten zitten wanneer je wilt! Ik vind de herfst ook een heerlijk seizoen maar wanneer het winter wordt haak ik af....dan wil ik zo snel mogelijk naar de lente!

groetjes Trijnie

Nicole Claudia zei

Ik ben ook niet zo'n fan van de herfst. Hoewel ik de kleuren van de bladeren prachtig vind en ook kale bomen niet eens beroerd vind, als er maar een zonnetje doorheen schijnt... Kijk, dan vind ik de natuur altijd wel mooie kanten hebben... Maar heerlijk zo genieten van de tuin op je beschutte veranda, mok met warm drinken, goed warm aangekleed... dan is het fijn genieten...

Groetjes, Nicole

Evelien zei

Hallo,
Wij willen een huis gaan bouwen en vinden jullie voorgevel echt prachtig! Weet u toevallig welk type en van welke leverancier de baksteen is?
Groeten evelien

mohamed zei


عميلى العزيز شركة تنظيف بالاحساء من الشركات الممتازة جدا وهى الشركة الوحيدة التى تعمل باحدث الاجهزة الالكترونية الحديثة المتصدرة من شركات المانيا واسبانية وغير ذالك من الشركات العالمي

ونحن فى شركة تنظيف كنب بالاحساء نحن الاقوى فى هذه المجال اتصل الان على شركتنا ونحن نعمل فى جميع انحاء المملكة العربية السعودية

للاتصال : 0508900301

Anoniem zei

Leuke foto's gebruikt geven een goede sfeer weer. https://www.mart.nl/

dinhdiepphuongtrinh zei

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Hương Lâm chuyên cung cấp máy photocopy, chúng tôi cung cấp máy photocopy ricoh, toshiba, canon, sharp, đặc biệt chúng tôi có cung cấp máy photocopy màu uy tín, giá rẻ nhất.

Juliany zei

Taruhan Pada Sportbook Tennis Online dapat kalian temukan dengan mudah di dalam artikel ini. Yang akan di jelaskan dengan singkat dan lengkap.

Jika kita membahas tentang taruhan olahraga tennis, tidak akan kekurangan pembahas jika kita lakukan. https://promosisbobet.org/ Dimana taruhan olahraga ini memiliki berbagai macam jenis yang dapat di pilih.