Room 17

Room 17

9 oktober 2010


Oude Cloche

Na lang zoeken eindelijk gevonden : Oude verzilverde brocante cloches. Ze komen uit Frankrijk en zien er prachtig doorleefd en verweerd uit. Even poetsen, en ze gaan weer flink glimmen, maar eigenlijk is poetsen een beetje zonde. Juist dat verweerde geeft extra veel charme aan z 'on cloche. Prachtig in of op een (vitrine) kast, en goed te combineren met wit brocante serviesgoed. Ook sfeervol op een tafel met kaarsen en waxinelichtjes, zeker nu het najaar zijn intrede heeft gedaan en de avonden weer wat langer worden.
Ik heb al één cloche in mijn woonkamer neergezet, de overige gaan naar de webwinkel. Straks nog even mijn zilveren kandelaars opzoeken, en dan vanavond gezellig met de kaarsjes aan naar de Millenium Trilogie van Stieg Larsson kijken ( 21.15 op Canvas :-)












20 opmerkingen:

Tanja zei

Ik vind de cloches geweldig Henny net zoals de millenium trilogie. Geniet er van, ik heb er van genoten van deel 1 t/m 3. Zo geweldig, zo heel anders.
Groetjes
Tanja

Unknown zei

in dit geval is poetsen ernstig overschat;)!
Wij zitten met de meiden voor Ik hou van holland zo meteen....*zucht* kan het burgerlijker ;))

Groetjes
Lynda

't ouwe posthuys zei

wow helemaal geweldig vooral die ovale.heb al in de webwinkel gekeken maar kan ze niet vinden.je begrijpt het al die ovale wil ik wel van je kopen. hermina. posthuys@planet.nl

Janny zei

Jammer genoeg heb ik al drie cloches:-) Maar ik zou ook voor die ovale gaan, hoor. Ik heb er één in de keuken van dof zilver. Die doet het leuk tussen het serviesgoed. De andere twee heb ik in de woonkamer met nog wat ander zilverwerk en glaswerk. En ze zijn ook zo leuk op een gedekte tafel!
Fijn weekend!
Janny

Dagi Mara zei

Uj, die sind aber hübsch! So edel uns schön abgenutzt. Ich mag die auf Anhieb!
Die Habe passt super gut zu deinem Wohnzimmer, denke ich.
Liebe Grüße!
Dagi

Home and Lifestyle zei

Ze zijn inderdaad prachtig...!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

THE BLACK BARN zei

Ik heb mijn keulse pot binnen ik ben er erg blij mee.
Bedankt voor de snelle verzending.

Lieve groet,

Miranda

Yn'e Steeg zei

prachtig cloches,Hennie.

Een hele fijne zondag toegewenst, Jantsje

It's me zei

Wat een mooie........echt !!............fijne avond ...geniet van je film......liefs Ria...

Claudia Leertouwer zei

Mooi, chique, echt waanzinnig!

Nicole Claudia zei

Ik vind ze prachtig! Schitterend... ovaal of rond ik vind ze allemaal mooi. Inderdaad niet poetsen, dat is zonde...

Geniet van een heerlijk relax avond!!

Groetjes, Collie

lia zei

Oh gaaf..... ik ga snel even kijken. Want klaar met je huis betekent ook dat je geld over houd voor andere dingen.... hahah

fijn weekend
lieve groet Lia

Bonjade zei

Oh ze zijn toch mooi.....
Wat knap dat je hier afstand van kunt doen, ik zou ze weer allemaal willen houden....;(
Leer het nooit!
Liefs

Jeanette zei

Wat een mooie cloches heb je. Ik zie ze al zo staan in mijn nieuwe interier. Voor de Kerst zouden ze zeker mooi op een gedekte tafel staan.

Groet,
Jeanette

Karin zei

Wow die zien er idd mooi uit. Moet weer eens bij je langsgaan want ik zag je mailtje over de Franse potten. In verband met een computercrash loop ik wat achter, maar dat gaat goed komen.

Rumour has it zei

Ik ben helemaal weg van die zilveren cloches, zo mooi! Is Canvas overal in Nederland een standaardzender? Ze hebben vaak prachtige films en interessante reportages.
Beste groetjes, Marjolijn

queenieshome zei

Prachtig die cloches ,ik zie ze helemaal staan in een prachtig Frans kasteel ,op een grote tafel ,heel chic gedekt
Je hebt wel mazzel dat je er zoveel hebt kunnen bemachtigen
lieve gr Amy

Unknown zei

Ze zijn inderdaad prachtig, zeg!
Hoop dat je n gezellige avond had met de film en de kaarsjes!
Ook n fijne week gewenst!
Nicole

Jeanette zei

Joh...die moet je niet gaan poetsen hoor, zonde van je tijd en zonde van het verweerde maar om ze te verkopen snap ik het wel"-)

Fijne week groetjes, Jeanette

Unknown zei

In love with these silver cloches, beautiful!