Room 17

Room 17

30 januari 2011


Styling Uur

Gisteren een uurtje stylingadvies gegeven bij Jeanette  (http://www.onshuus.blogspot.com/)
Haar woonkamer ondergaat momenteel een flinke metamorfose: Van donker naar licht, en van bruin naar wit. De wensen: Landelijke sfeer, warme wittinten, Riviera Maisonstijl, en een vleug brocante. Vitrinekast, side table, en het antieke theekastje werden onlangs geschilderd (Farrow and Ball wit tinten), in de eethoek kwam een nieuwe kroonluchter, en aan de wand een grote stoere krans. Omdat Jeannette graag weer nieuwe frisse ideeën wilde, reed ik met een auto vol met spullen naar haar toe, en gingen we samen schuiven en stylen.
Op de foto's een paar impressies.

Calico NN 11 (Painting the Past) zou de perfecte kleur zijn voor Jeanette's kamermuur.
Ben benieuwd of ze het gaat doen ;-)










25 opmerkingen:

Unknown zei

en met een lege auto wer terug???;)
Die windlichten zijn wel vetgaaf zeg......staat superleuk zo....was zeker ook erg gezellig? Ja dat dacht ik al :)

Liefs,
Lynda

Home and Lifestyle zei

Jouw stijl zie ik wel terug in de foto's en die is prachtig! We zullen op haar blog er vast nog wel iets van terugzien!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Acquired Objects zei

You're a good friend to help Jeanette out and looks like you have a fabulous start I can't wait to see everything finished. I'm off to check out your friends blog.

Have a wonderful Sunday!
Debra

It's me zei

Ja ik las het bij haar! leuk hoor.....ik zei al jullie mogen hier ook wel even langs komen hoor.......hahahahah!! fijne zondag....heerlijke foto's.......liefs van mij....

saskia zei

wat leuk dat je via een blog elkaar ook nog ontmoet he.
het ziet er erg mooi uit vooral die kroonluchter en dan met die krans een erg mooie combie.
mooi gdaan hoor.

nog een fijne zondag .
grtjs saskia

Janny zei

Wat leuk dat je stylingadvies geeft. Inderdaad zie je er jouw stijl wel in. Ik ga ook eens op haar blog kijken.
Groetjes,
Janny

Jeanette zei

Hi Hennie,

Oh wat mooi!!!!! en nog wel in mijn eigen huis. De foto's zijn inderdaad erg mooi geworden. En leuk om die commentaren terug te lezen. Dankjewel!!! Ik ga mijn klusjes voor vandaag snel afronden om mijn item ook verder af te maken. Tot gauw.

Groet,
Jeanette

Anja zei

Nou lijkt me erg mooi geworden, heb je een hoop achter gelaten, zie jouw stijl er ook in terug. Gezellig hoor!
Ben benieuwd naar Jeanette's post.
Fijne zondag nog.
Groetjes Anja.

Tuur zei

Ziet er mooi uit! kleuren doen echt zoveel...ga gauw even bij haar kijken.

Theemuts Rommelhoekje. zei

Echt heel erg mooi,Jeanette én Hennie!
Dat hebben jullie mooi gedaan .
Ik zie wat de kracht is .......niet teveel kleine goed maar een aantal mooie grote items !!
Dat probeer ik ook steeds meer door te voeren in onze kamer.
Ik ben benieuwd naar jouw post Jeanette !!!
Hennie ,je mag ook wel eens bij mij komen hahaha.

Fijne zondag ,lieve groetjes Romkje.

lia zei

Nou dat ziet er op de foto's al goed uit. Ben benieuwd hoe het straks echt is. En of ze die kleur aandurft.

Applaus..)
lieve groet Lia

Bonjade zei

Wat leuk zeg...en bovenal vast zeer gezellig.
Ben benieuwd naar de beelden bij haar straks.....
Wat lief dat je dit voor haar doet.
Fijne week
Liefs

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Ik zie heel veel mooie items van glas en zilver en mooie spiegels achter/naast elkaar gezet. Héél mooi. De kleuren op de kleurenkaart zijn ook prachtig.

Het lijkt mij zálig als er bij mij eens iemand naar mijn woonkamer komt kijken en eens helderheid verschaft in de chaos. Want ik vind het zó moeilijk... De rust, gezelligheid en eenheid is af en toe ver te zoeken, hoewel ik wel een heel eind vooruit ben gegaan...

Maar ik geniet enorm van de mooie foto's van je blog... en in je winkel... heerlijk die rust, eenvoud en prachtige materialen en tinten...

Groetjes, Collie

Mayflower zei

Wat een prachtige styling Hennie,je heb dit echt in de vingers.Ik ben benieuwd wat Jeanette met jouw advies gaat doen. Di ziet er in ieder geval al prachtig uit.
De RM stijl daar ben ik ook weg van.
Fijne dag nog en de kleur die je heb geadviseerd is echt prachtig.
Lieve groet, Mea

Corine(THUIS) zei

Wat een leuk klusje, een medeblogger stylingtips geven! Maar neem je dan een auto vol decoratiespul mee of meubels??
En dat dan gewoon om te laten zien hoe het ook kan...
Ben benieuwd wat Jeanette nu gaat doen?!
Groeten, Corine(THUIS)

Unknown zei

Wat leuk Hennie! Het lijkt me geweldig om te doen, als ik het bij jou zie, maar zelf heb ik de stap niet gedurfd...
Ziet er geweldig uit hoor!
Fijne avond wenst je,
Nicole

hokje zei

Kom net bij Jeanette vandaan (haar blog ;-)) en vind het erg mooi geworden; mijn complimenten, het ziet er erg mooi uit!

Groeten,
Miranda

Claudia Leertouwer zei

Geweldig leuk om zo samen aan de slag te zijn!

Petra zei

Leuk om mensen zo blij met hun huis te maken. Ik doe het steeds vaker omdat ik gevraagd wordt. En omdat ik het niet kan laten. Maar ik kan dat toch niet allemaal voor niets blijven doen.

Groetjes Petra

Hannekie(Sisterly) zei

wat een geweldige dag zullen jullie gehad hebben. ziet er prachtig uit
liefs hannie

G-STYLE zei

Wat leuk om te doen Hennie en helemaal als je met weinig veel resultaat bereikt want ik begrijp dat de basis meubels toch allemaal van haar zelf zijn en jij voor wat accessoires hebt gezorgd.

Ga gauw ook even bij Jeanette kijken ...

Goed begin van de week gewenst !
groetjes Gea

oma leentje zei

Heerlijk dat schuiven . Is er ook het weer wel voor. Mooie kleuren zijn dat toch van Painting the Past.

Fijne avond. Gr Leni

Jeanette zei

Mooi geworden Hennie, ik heb het al even bij Jeanette bewondert. leuk werk lijkt me dat een auto vol spul mee en daar lekker kijken wat leuk is:-) Ik ben benieuwd of ze overstag gaat qua kleur?

Fijne week en lieve groet, Jeanette

Pauline zei

Wat heb jij heerlijk werk! De foto's zien er al zo aantrekkelijk uit.
En wat een prachtig kleurenpallet; alles, en ook de namen :) vind ik mooi.
Liefs, Pauline

amy zei

ik ga even op Jeannet dr blog kijken dan kan ik misschien kijken hoe het WAS ,maar als ik het zo hoor wordt het nu lekker licht ,prachtig hoor ,tzal voor haar wel wennen zijn