Room 17

Room 17

5 juli 2011

Fotoshoot




Fotoshoot en Hectiek



De vakanties zijn begonnen, maar hier in het Noorden moeten we nog even doorzwoegen tot eind juli. Hectische weken dus.          Bestellingen moeten verstuurd, de boekhouding moet bijgewerkt, en omdat ik ook nog een onderwijsbaan heb ben ik druk met rapporten en oudergesprekken.
Verder is er deze week weer een fotoshoot in ons huis. Geen reportage voor een woonblad deze keer, maar een shoot voor behangfirma The Design Department. Twee dagen lang dient ons huis als decor voor het fotograferen van de nieuwe behangcollectie. Vanochtend vroeg is het stylingteam hier al neergestreken, en er wordt volop gesleept met behangpanelen, meubels en attributen. Morgen nog meer heisa want dan komen er 6 fotomodellen op bezoek, zij gaan samen met de nieuwe collectie op de foto.
Wordt vervolgd !







Even snel een foto gemaakt van het prachtige nieuwe (keuken)behang uit de serie Blanc d'Ivoire.

22 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhh....wat een drukke periode voor je Hennie. Maar wel ontzettend leuk zo'n fotoshoot.
Wat een prachtig behang is dat.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Lieve groet, Mea

Samira zei

Wow, wat super zeg dat je huis dient als decor! Ik hoop dat alle drukte de pret niet mag drukken. Ook een beetje genieten tussendoor hea?!

Lieve groetjes Samira

lia zei

Even de stilte verbreken..)
Wat ontzettend leuk dat ze jou huis daar voor gebruiken, heb geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, maar dat gaan we zeker een keer zien.

lieve groet Lia

Nicole Claudia zei

Oh, het is echt een heksenketel bij jou momenteel. Maar je huis is wel een prachtdecor voor behang, hoor! Dat worden hele mooie foto's.

Sterkte met alle drukte van je winkel en je schoolwerk... en dan lekker relaxen en genieten van je vakantie.

Groetjes, Collie

oma leentje zei

Druk maar wel leuk toch? .....
Prachtig behang.
Denk er ook steeds meer over om een muurtje in de keuken te gaan behangen . Geeft altijd mooi sfeertje......

Jeanette zei

Wij hebben bijna vakantie (zoonlief al wel) maar ben er ook wel aan toe. Nog 1,5 week zwoegen. Ik kan niet wachten.
Ben benieuwd naar het eindresultaat, dat kan ik dan nog net even meepikken voordat ik naar la douce France rijd.

Groet,
Jeanette

flowersandhome zei

Wat spannend allemaal, een heerlijke drukte zou ik zo zeggen.
Dat witte kastje op de foto!!!! Zoooo mooi!!!!
Groetjes,
Marian

Unknown zei

Prachtig behang wat je laat zien! En wat leuk weer n fotoshoot bij jou thuis!
Fijne avond!
Nicole

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf zeg...zo'n team in je huis, al kan ik mij ook voorstellen dat het vermoeiend is. Maar bij jou zal zo'n reportage vast goed slagen, het ziet er zo mooi uit!!!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wel heel druk allemaal, maar ook heel leuk dat jouw huis als decor dient! en het keukenbehang vind ik erg mooi!! krijg je nu ook de kriebels als je de nieuwste behangetjes ziet?
succes met alles ook op school!

lieve groetjes, Tjits

Agnes zei

Dat is inderdaad een hectiek....maar wat leuk!!
Ben erg benieuwd naar het resultaat. En dat keukenbehang...Top! Heel veel succes nog.
Lieve groet,
Agnes

Petra zei

Heftig druk maar dat redt jij wel. Hoop dat we het allemaal nog te zien krijgen.

Groetjes Petra

Acquired Objects zei

I thought I was busy nothing like your schedule but it sounds like fun! I can't wait to see a few shots.

Be sure to enter my one-year blogaversary "giveaway" at:www.acquiredobjects.blogspot.com

RUW MET STIJL zei

Leuk, geniet ervan.
Groeten Ellen

Janny zei

Gaan ze dan echt je muren behangen? Nee toch, neem ik aan? Zoals ik zie op jouw foto's heb je niet veel muren met behang, toch?
Kan me voorstellen dat het wel een heel sfeervolle reportage wordt in jouw huis, hoor.
Groetjes,
Janny

Daniëlle zei

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Het behang dat je alvast even op de foto hebt gezet ziet er in ieder geval al heel mooi uit.
Succes nog even met de drukte :-)
Groetjes
Dani

Margot zei

Ach...straks vakantie in je nieuwe, prachtige tuinhuis...met een nieuw behangetje???
Ben benieuwd naar de foto''s..vooral van het tuinhuis hoor!!!
Zonnige groetjes, Margot

Sarah @ Modern Country Style zei

Ooooh, how exciting!! And that doesn't surprise me one bit. Your house is so completely gorgeous and is so stylish that you should have companies tripping over themselves to use it as for shoots!

Sarahx

flowers on my table zei

Congratulations on the photo shoot, that is wonderful, although I am sure a lot of work for you. I didn't know that you are also a teacher, my goodness you really live a full life! You are so talented. Look forward to seeing more, love Linda x

Le Style zei

Wat een belevenis! Geniet ervan, door alle drukte heen.....
Ik hou van de style van je blog.
De reportage wordt vast prachtig, ben benieuwd naar het vervolg!
Het behang ziet er veelbelovend uit.....

Een nieuwe volger;-)

Fijn weekend!

flowers on my table zei

Hennie, many thanks for the information you sent re delivery charges. I have sent you a couple of e-mails but they keep bouncing back. My friend Yolanda would like to purchase 2 of your lovely Zinc outside lamps and would like to know how much it will be, including delivery? Sorry I have to ask you on your blog, I hope that's o.k? Love Linda x Oh and thankyou for your interesting comments on my blog.

Pauline zei

Je hebt het al druk genoeg en ook nog een fotoshoot.... maar wat is dat leuk. Geweldig dat ze daar jouw huis voor uitkiezen; iets wat ik trouwens wel begrijp.
Succes de laatste loodjes; voordat je het weet is het ook bij jullie vakantie.
Liefs, Pauline