Room 17

Room 17

10 juli 2011

 

Zomervakantie


Bloggen tijdens de vakantie. De een vindt het maar niets, de ander vindt het een verademing.Ik behoor tot de laatste categorie en heb speciaal voor mijn vakantie een Wireless 150N Adapter aangeschaft voor een optimaal draadloos bereik. Geen gepruts in bibliotheken of internetcafes, maar bloggen vanaf een zonnig terras in La Douce France. Hopelijk lukt het me om een paar posten plaatsen, want deze zomer combineren we onze vakantie met de inkoop van brocante, en natuurlijk hou ik jullie graag op de hoogte van alle leuke markten en vondsten. De berichteneditor blijft ingeschakeld, dus wil je een berichtje achterlaten, gewoon doen!



26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Haha..ik dacht dat ik erg was maar jij bent op zijn minst net zo verslaafd! Nu maar hopen dat ik op Ibiza internet heb, zodat ik wél bij je kan reageren hihi!

Een hele fijne vakantie maar dat gaat met adapter helemaal goed komen!

Lieve groet, Ingrid

Huys 50 zei

Haha, nou ja bloggen is best leuk hoor maar deze blogjes van jou in het buitenland gaan wel erg duur worden.
Ik heb een hele lijst met een reeks campings in Frankrijk waar ik altijd,...Gratis internet heb.
Best handig.

groetjes
Dicky Marie.

Nicole Claudia zei

Hahaha, ik ben gelukkig niet de enige die het leuk vind om in de vakantie berichtjes te maken en te bekijken. Ik heb niet altijd bereik, maar dan tik ik ze in Word en plaats ik ze achteraf... een soort dagboekje met wat we uitgespookt heb.

Ieder geval een hele fijne vakantie en loop tegen de mooiste spulletjes aan, kan ik er in mijn Franse vakantie-adres al vast van genieten!!

Groetjes, Collie

Hannekie(Sisterly) zei

nou dat is toch weer geweldig.. zo hoeven we niks te missen.. ooit als de jongens groot zijn zie ik me dit ook nog wel doen..een brocante vakantie in frakrijk..zucht..tot dan maar even met jou mee genieten
fijne tijd
liefs hannie

Mayflower zei

Ik wil van de week ook een poos een zomerstop houden, maar of ik het vol hou is een tweede hihi.
Zal zeker af en toe jullie blog bezoeken, maar verder staat alles even op een laag pitje.
Maar ik hou je blog zeker in de gaten, ben zo benieuwd wat voor een mooie vondsten je doet.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Daniëlle zei

Als ik meer vrije tijd heb geniet ik ook meer van het bloggen, anders heb ik nauwelijks tijd en stapelen de dingen die ik wil berichten alleen maar op :-)
Heel veel plezier op vakantie en nemen jullie prachtige items mee terug. Geniet er van!
Groetjes
Dani

Annelies zei

Wat heerlijk zo'n brocante vakantie! Welke streek gaan jullie heen en heb je dan speciale brocante marktjes uitgezocht of andere adressen?
Wij vertrekken ook binnenkort naar la douce france...en internetten? ja zekers wel:-) maar ook heel veel lezen is de bedoeling. En...(brocante) marktjes en winkeltjes bezoeken..;-)
Fijne vakantie!
liefs, Annelies

Unknown zei

*HIGH FIVE*.....nog iemand met "hart voor de zaak"!;)
Ik ben druk doende omdat internet op mn tablet aan de pruttel te krijgen! Hoe leuk is het als ik jullie mn Griekse avonden kan laten zien ;)!

Liefs,
Lynda

Hannekie(Sisterly) zei

hoi
nou ik zei het denk ik een beetje verkeerd hahha..die van mij zijn ook al pubers namelijk..maar een vakantie in frankrijk en dan brocante zoeken nee dat zien ze niet zitten, die liggen liever aan het strand....maar mijn tijd komt nog wel hoor..ik ga in september lekker naar lille..met zussen..ook leuk toch
liefs hannie

Pauline zei

Grappig dat het zo verschillend kan zijn. Ik wil ook best bloggen tijdens de vakantie maar vaak winnen de boeken die ik meeneem het. Stapels mooie boeken liggen alweer klaar. Lezen, iets wat er thuis echt bijna niet van komt.
Maar op een terrasje, hapje, drankje en laptop klinkt ook helemaal niet verkeerd.
Speuren naar brocante klinkt anders ook helemaal niet verkeerd!
Liefs, Pauline

Dagi Mara zei

So schön Hennie! Wie im Märchen!

Liebe Grüße
Dagi

Acquired Objects zei

Blogging on your holiday? You really can't help yourself can you? Looks like you're vacationing in heaven! ENJOY!

Le Style zei

Wat een heerlijke Franse sfeerbeelden!
Verlang ook steeds meer naar vakantie, zeker wanneer ik alle zomerse sfeerbeelden voorbij zie komen op de verschillende blogs.....
Tja, ik ben net begonnen met mijn blog. Hoe dat in de vakantie gaat, avontuur ik nog wel.
Ik zie graag jou "vakantiebeelden" (zeker van alle Franse markten) voorbij komen;-)!
Speurse en een hele fijne zonnige tijd gewenst.

Hartelijke groetjes

Le Style zei

Dank je wel voor je enthousiaste, hartelijke reacties op mijn blog.
Zag dat je je wilde aanmelden als volger, dank je wel!
Af en toe heb ik van die spookvolgers;-)
Ze zijn er dan "weer wel" en dan "weer niet";-) Heb het helpforum al ingelicht! Browser legen helpt soms maar niet voldoende. GoogleChrome lukt wel;-)
Hoop dat het aanmelden als volger de volgende keer lukt!

Tot blogziens;-)

Hartelijke groetjes!!!

Linda zei

Deze prachtige plaatjes geven al een enorm vakantie gevoel. Ga maar heerlijk genieten van je vakantie.
Fijne avond. Lieve groetjes, Linda

Corine(THUIS) zei

Goed zo Hennie, ook voor mij hoort het bloggen gewoon bij mijn leefstijl :)
Maar ben toch bang dat het voor de tent op de franse camping niet gaat werken ;((
In ieder geval wens ik je een heerlijk franse zomer met je gezin!
Groeten, Corine(THUIS)

designchic zei

What a beautiful place for vacation...gorgeous images!!

RUW MET STIJL zei

Fijn dat je blijft bloggen, kom graag even langst. Ik wens je een fijne vakantie en geniet van al het moois.
Groeten Ellen

Thuis bij Tjits zei

ik zie je al zitten in het heerlijk frankrijk tussen de brocante, wat heerlijk!! en blijf maar lekker bloggen want het wordt best wel stil nu er veel blogsters een zomerstop houden.
geniet tussen het bloggen door wel van je vakantie hoor en lekker uitrusten!!

lieve groet, Tjits

The Paper Mulberry - Glenda Steel zei

Oh what a beautiful place!!!! I can't imagine anything nicer than posting a blog from such a divine location! I wish you a very happy holiday and happy brocante-ing! I can imagine the gorgeous pieces you will buy! Hugs - Glenda xxx

Janny zei

Ja, voor ons is het natuurlijk leuk dat jij door blijft bloggen! Zo kunnen we weer met jou meegenieten. Ik hoop dat je net zo'n leuke vakantie hebt als wij hadden in Frankrijk! Dan wordt het genieten, hoor.
O, die leuke brocantes! Je zult er vast je hart weer kunnen ophalen!
Heel veel plezier en geniet er van!
Groetjes,
Janny

Miss M zei

Oh, wat leuk dat we je gewoon kunnen blijven volgen! Geweldig dat je zó verslaafd bent, hihi.
Ben benieuwd naar al je aankopen straks!
Nou, je zult vast een berichtje van mij krijgen als jij ergens in Frankrijk loopt te dwalen...

Liefs, Marjolijn.

Unknown zei

Wat leuk dat je ons toch op de hoogte houd!
Fijne vakantie!
Nicole

ByIngeborg zei

Hoi hoi,
Oh joh, ook nog bloggen in je vakantie? wat een drukte weer.... pff, nee ikke niet hoor. Hoop dat ik wel af en toe iets op mn Facebook kan zetten. Kijken of me dat lukt.
Mooie plaatjes weer, Pauline Joosten, 1 van mijn favoriete fotografen ook. Wat maakt zij prachtige dingen ! Wat geestig je behangshoot. Te gek! Groetjes weer.

flowers on my table zei

What gorgeous photos, thanks for sharing. I did get your e-mail thankyou but I have been away and am not as organised as you! I have passed your info. on to my friend, she hasn't had a chance to sort it yet, but will do next week I think. Many thanks, love Linda x

esss zei

I read few posts on this site and I conceive that your web site is very interesting and has got sets of excellent info.
Custom Essay Writing