Room 17

Room 17

29 juli 2011


Outdoor Kitchen


We gaan opnieuw een koel weekend tegemoet, maar als we de berichten mogen geloven wordt het vanaf volgende week weer zomers en warm . Dus heb ik alvast een beetje tuin en buiteninspiratie opgezocht. Op de blog Hvitur Lakkris zag ik deze bijzondere buitenkeuken staan. Geen glimmende high tech keuken van larikshout met Boretti inbouw unit, maar een romantische keuken in brocante stijl .Met een beetje fantasie maak je deze keuken in je eigen tuin.
Ik ben weliswaar geen keukenprinses, één keuken ( binnenshuis) vind ik meer dan genoeg, maar wat heerlijk om naar deze mooie plaatjes te turen.





Foto's Hvitur Lakkris blogspot

23 opmerkingen:

Karin zei

In ieder geval leuk om naar te kijken. Ik geloof dat ik aan 1 keuken ook genoeg heb, alhoewel een voor manlief buiten.....hmmmm...;)

Unknown zei

dit zijn inderdaad echt prachtige plaatjes.
zoiets zou ik ook wel in mn tuin willen hebben.
hele fijne dag vandaag,
groetjes Anneke.

Hannekie(Sisterly) zei

mm ook voor mij 1 meer dan genoeg maar dit is wel prachtig zeg..madelief heeft zoiets in haar tuinhuis..geweldig vind ik dit
liefs hannie

La Brocanteuse zei

I love this idea and agree with you,how lovely to look at the kitchen in a out door setting! I bet that it is a much discussed topic with lucky visitors-thank you for sharing and enjoy your weekend-Colette-Afrique du Sud

Le Style zei

Wat een heerlijke sfeer!
Fijn weekend.....

Hartelijke groetjes

Geartsje zei

Erg mooi dit. Prachtig!
Fijn weekend.
Groetjes, Geartsje

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ziet er heel leuk uit een heerlijk sfeertje ... tja wat het weer betref blijft hier in harlingen triest maar wie weet ... lieve groet rosita

Daniëlle zei

Dit is inderdaad heel erg mooi!
Ik kijk uit naar het mooie weer, heerlijk weer buiten eten.
Groetjes
Dani

Mirjam zei

Ja leuk, zo´n buitenkeuken, daar moet je dan wel de ruimte voor hebben en ons tuintje is daar niet op berekend hoor...
Maar het ziet er fantastisch uit... Heerlijk toeven lijkt me.
Fijne dag gewenst,
Groetjes,
Mirjam

Acquired Objects zei

I'm with you one kitchen indoors is enough but this is fun and beautiful! Happy Friday!

Ido zei

What a lovely kitchen, not even my "inside kitchen" looks like that, thinking on remodeling pretty soon.
Have a lovely weekend!
XXX Ido

Unknown zei

Inderdaad n prachtige buitenkeuken!
Fijn weekend wenst je,
Nicole

Linda zei

Inderdaad een heerlijke sfeer, erg mooi hoor. Zo wil ik elke dag wel buiten koken en eten.

Fijn weekend.
lieve groet, Linda

cathypentonatelier zei

What a beautiful blog you have :)...Take care c

Janny zei

Nou... eerst zien, dan geloven, wat het weer betreft! Ze zaten er zo vaak naast de laatste tijd. Maar ik mag hopen dat we nog een mooie nazomer krijgen!
Nee, een buitenkeuken is ook niet aan mij besteedt. Maar áls ik er een mocht kiezen was het deze, Hennie. Idd veel mooier dan die moderne, volledig ingerichte superkeukens die je tegenwoordig overal ziet.
Voor jullie nog maar even toch, voor je in de zon zit?
Liefs,
Janny

Janny zei

Hi, hi, het codewoord was daarnet: kookit. Leuk toeval he?
Janny

Home and Lifestyle zei

Ik ben ook niet zo'n keukenprinses, maar zoiets mag hier alleen al staan om naar te kijken...helemaal geweldig!

Ik geloof dat het de aankomende week minder koel wordt, kunnen we toch nog een beetje genieten van de zon!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Pauline zei

Ik hoef niet zo nodig een extra keuken buiten, maar als ik het ooit overweeg, dan ééntje met zo'n brocante uitstraling als op deze foto's. Ook zo leuk met de druif erboven. Ik hoop echt dat het nog een beetje zomer wordt de komende week.
Liefs, Pauline

ByIngeborg zei

Mooi hoor je buitenkeuken. En Veldzigt in Driebergen kende ik al. heel erg mooi al die stijlkamers en gedurfde kleuren op de muren. Prachtige zaak is het. Die in Bussum kende ik nog niet, dus die zet ik mijn lijstje !
thx dus.
Ingeborg

@nne zei

wat een schitterende buitenkeuken! liefs, @nne

Sologbolig zei

OH, what a lovely outdoor kitchen !!
Have a nice weekend.

esss zei

Thanks for linking this up....
Custom Essay Writing

flowers on my table zei

I love the idea of an outside kitchen, this one is really gorgeous. I have been very busy with work and so have not been on the computer very much. I must apologise that my friend has not been in touch, she must have had second thoughts. Thankyou for the information you sent me, perhaps she will use it in the future.Love Linda x