Room 17

Room 17

17 augustus 2011

Foto Internet



( Na ) Zomer


Zomerse allure op een prachtige foto, wat een sfeer!
Oude luiken, romantische kussens, een strakke bank, en een roestige brocantetafel op een shabby houten vloer.
Na alle regen die er de afgelopen tijd is gevallen kunnen we wel een opkikker gebruiken. Jammer dat de zomer van 2011 zo nat en fris is verlopen, hopelijk krijgen we nog een mooie warme nazomer. Gisteren alweer de eerste hortensia's uit een natte zompige tuin geplukt en in een oude Franse terrine gezet. Heerlijk nazomer sfeertje !











                Foto's Room 17  /Terrines en lijsten zie webshop 















 

22 opmerkingen:

@nne zei

ik zit weer te genieten van je prachtige foto's! liefs, @nne

Verrassend Goed! zei

Prachtige post....geniet ervan.

warme groet,
Marianne

Mirjam zei

Nou, die hortensia ziet er zo ook heel erg mooi uit hoor, en op deze manier kun je er nog heel erg fijn van genieten..
De kleur is geweldig en hij staat prachtig in die terrine...
Ik hoop ook op een heel mooie en vooral lange nazomer, die hebben we met z´n allen wel verdiend, dunkt me...
Ik wens je een heel fijne middag,
Groetjes,
Mirjam

Janny zei

Prachtig staan die hortensia's in je terrines. Zet je ze in water? Ik heb al een paar keer gehad dat ze mooi stevig waren, ik ze plukte en op een laagje water zette, maar dat ze daarna in elkaar zakten of verwelkten of bijna geen kleur meer vasthielden.
Hoe houd jij ze zo mooi van kleur?
Janny

----- zei

Een prachtige sfeer!

groetjes Yvet

Bonjade zei

Kijk zo zien mijn hortensia's er nu niet uit..:0)
Maar wie weet nog even geduld, heerlijke beelden.
Fijne avond
Liefs

Jeanette zei

Wat een mooie hortensias heb jij die van mij laten hun kop behoorlijk hangen.
Heb vandaag helaas niet kunnen genieten van het mooie weer moest de hele dag werken.

Groet,
Jeanette

Judith zei

De zomerse dagen zijn hier van harte welkom... GENIETEN! Zomer van 2011 staat blijkbaar in de top 3 van slechtste zomers alle tijden, dus dan is het gerechtvaardigd als we erover klagen toch??? Mooie foto's/sfeerplaatjes weer, bedankt!
Fijne avond

p.s. Is de rust weer een beter wedergekeerd?

Ido zei

That first picture is dreamy. Love those hydrangeas! Sorry about the wet weather, we're so dry here that I can't wait for fall so we can have some rainy days.
Wishing you a happy day!
XXX Ido

Nicole Claudia zei

Mijn hortensia heeft dit jaar geen enkele bloem gebakken. Nu heb ik hem vorig jaar waar flink terug gesnoeid omdat hij bijna de tuin uitgroeide, hahaha.

Wat een mooie foto's en die luiken... prachtig.

Groetjes, Collie

HOME is where the story begins zei

Mooi sfeerplaatje en erg leuk die hortensia's in je terrines.

Unknown zei

Ja inderdaad prachtig sfeertje op die eerste foto! Jouw hortensia´s passen er perfekt bij!
Hier zag ik ook al rozenbottels, maar ik wil nog helemaal geen herfst!
Fijne avond!
Nicole

Unknown zei

De nazomerse dagen...laat maar komen. Prachtige foto's.Nicole*

It's me zei

Ik hoop het ook tot november ofzo...hihih!!...xxx...van mij...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk sfeertje echt welll en wat blijven die hortensia's toch mooi he .... fijne dagen gelukkig hebben we weer even heerlijk weer .... lieve groet rosita

It's me zei

Pfffffffffff....jij ook heel veel sterkte...dikke knuffel van mij....xxx....

Acquired Objects zei

Love these images and those shutters in the first pic...perfection. My hygrandeas are just turning this wonderful aged look, so beautiful.

Corine(THUIS) zei

Goed idee, maar hoe ik ook speur, echt mooie hortensiabollen kan ik niet vinden in de tuin, er zijn er veel verbrand in de (zonnige) voorzomer en die van later zijn nog niet plukrijp..even geduld dus nog ;)
Groeten, Corine(THUIS)

Le Style zei

Wonderschone sfeer!
Die bovenste foto, schitterend.....
Genieten is dat weer een paar mooie hortensia's binnen.

Hartelijke groet

Home and Lifestyle zei

Van mij mag de nazomer maandenlang duren, tot in maart of zo...lijkt me een goed plan! Zetten we de kerstboom in het zonnetje hihihi!

Mooie foto's Hennie!

Lieve groet...

Passione Helena zei

He lieve Hennie,

"Alweer"geplukt! Waar blijft de tijd!
Prachtige beelden, echt genieten. Ook je andere posten.
Ik hoop inderdaad ook nog op een beetje nazomer, dat zou toch heerlijk zijn.

Ben al een hele tijd niet aan het bloggen geweest,ik probeer het binnenkort weer een beetje op te pakken.

Fijn weekend,
Liefs Helena

Claudia Leertouwer zei

Ik blijf hopen....