Room 17

Room 17

27 augustus 2011

Fotoshoot



 

Fotoshoot ( 2)



Behangfirma D. Dept fotografeerde een tijdje geleden geleden de nieuwe Blanc d 'Ivoire behangcollectie, en ons huis werd gebruikt als sfeerlocatie. Twee dagen lang waren er stylistes, modellen en een fotografe. Er werd gesjouwd met metershoge behangpanelen, en kamer, keuken, hal, slaapkamer en badkamer werden (tijdelijk) in een nieuw jasje gestoken. Kasten werden verschoven, accessoires werden gewisseld, en fotografe Marloes Bosch maakte een enorme hoeveelheid foto's. Het D.Dept team had alles tot in de puntjes voorbereid en de shooting verliep dan ook op rolletjes. Hoe het allemaal in zijn werk ging kun je zien op onderstaande foto's.










Behangpaneel in de hal, het ziet er opeens heel anders uit.













                            Klassiek streepdessin , prachtig!





 

Behang met originele keukenrecepten, erg mooi !


 

Bloemetjesbehang in de slaapkamer, niet mijn stijl, maar toch een mooie shoot.





Een paar modellen poseren met het behang op de achtergrond.





Foto 4/5/6/9 /10/11  Marloes Bosch
Foto 1/2/3/7/8  Room Seventeen









34 opmerkingen:

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat leuk zie je meteen hoe je huis eruit ziet met een andere achtergrond zonder dat je zelf moet behangen. Ziet er allemaal heel mooi uit, vooral het behangetje in de hal.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

RUW MET STIJL zei

Leuk om zo iets is mee te maken.
Lijkt mij erg leuk om te zien hoe je huis kan veranderen met behang en het verschuiven van meubels en spullen.
Mooie foto's.
Fijne weekend,
Ellen

All Seasons zei

Wat leuk om te zien hoe je huis dat ineens een hele andere stijl krijgt. Mooi ook bij je voordeur..
Hier kan je dan toch wel erg trots op zijn, als dat soort foto's in jouw huis gemaakt worden, erg leuk!

Ik wens je een fijn weekend ☼
Patricia

Judith zei

Wat leuk! Ben je niet overstag gegaan en een rolletje aangeschaft? Ik ben altijd van egale muren maar als ik het zie bij jouw ziet het er heel gaaf uit met een dessin.
Groetjes, fijn weekend,
Judith.

Le Style zei

Wat bijzonder lijkt me dat om mee te maken!
Ben niet zo van het behang, maar vooral het klassieke streepdessin vind ik zo toch schitterend!

Een fijn weekend, lieve groet

Jacqueline @ HOME zei

It would certainly make me want to buy the wallpaper. It looks brilliant. Your home is just perfect for this. XXXX

It's me zei

Wat leuk !!! Hennie.....gaaf hoor.....en ja je hebt ook gewoon een mooi huis.....liefs van mij...xxx...

Miss M zei

Goh, Hennie, ik ben niet zo van het gedessineerde behang; maar... ik vind het zo bij jou thuis ontzettend mooi gestyled! Wauw. Vooral het paneel in de gang vind ik erg mooi.
Wat een eer dat zij bij jou thuis een shoot kwamen doen, goed joh!
Groetjes, Marjolijn.

Verrassend Goed! zei

Gaaf om mee te maken. Ziet er super uit.
fijn weekend,
warme groet,
Marianne

Mayflower zei

Wat leuk zo'n fotoshoot in je huis Hennie. De behangwand in de hal vind ik echt prachtig en ook het behang met de recepten. Zo ziet een ruimte er gelijk heel anders uit.
En dan je vorige post over het tuinhuis....wow.....wat een prachtige aanwinst, heerlijk met de overkapping. Ik vind je rieten tuinset er prachtig staan, ben dan ook dol op rieten stoelen.
Wat heb je er een heerlijke ruimte bij gekregen.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Tanja zei

Mooie reportage Hennie, heb jij deze foto's zelf gemaakt of zijn die van hun? Verder vroeg ik me af krijg jij ook de foto's? Of hebben zij het alleenrecht op de foto's?

Fijn weekend
Lieve groet
Tanja

Home and Lifestyle zei

Jouw huis leent zich hier in het bijzonder voor...de foto's spreken voor zich! Ik ben niet zo'n liefhebber van behang maar vooral de metamorfose in de hal ziet er toch wel heel goed uit hoor!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Maison Beldecor zei

Hello Hennie,
such gorgeous photos of the shooting, your home is really made for it.
Have a great weekend, many warm greetings
Bine

lia zei

Wat leuk om te zien, maar vind jouw huis daar ook zeer geschikt voor.
En, komt er bij jou nu ook behang?

Ann zei

That must have been quite fun to be a part of!

I'll look for the new photos on their website!

Nicole Claudia zei

Oooo, wat leuk om te zien hoe dat gaat met die panelen... Ik ben niet zo'n behangmens, maar misschien moet ik het ook eens doen voor de fotoshoot voor de webwinkel... Mijn achtergrond poets ik steeds weg met fotoshop, omdat de achtergrond gewoon drie keer niks is.

Maar Oh, in jouw huis lijkt het me zálig om in te fotograferen met Bridget of paspoppen in mooie jurkjes...

Een heel fijn weekend, groetjes Collie

Jolanda zei

Zo leuk om te zien en voor jou om mee te maken. Ben niet zo behangerig maar er zitten leuke dessins bij, lieve groet

Annelies zei

Wat leuk om te zien hoe je met een ander behangetje, kleurtje of dessin een totaal andere inrichting creëert.
Heb je hiermee zelf ook nog leuke ideetjes opgedaan voor je huis?
Gaaf ook om zoiets eens van dichtbij mee te mogen maken.
liefs, Annelies

MOODZ zei

Wel leuk om het een keer in een ander jasje te zien, maar ik vind je eigen stijl toch het mooist en wat is je tuinhuis ook mooi geworden (levert me bijna een verrekte nek op met hard ahum hardlopen.
Fijn weekend!

Dagi Mara zei

Hej! Klasse Hennie!
Was für ein Abnteuer!

Dagi

puur wit zei

hoi wat mooi zeg erg mooie stijl
prachtig
en je tuinhuis is ook heeel mooi geworden
gr sandra

Yvonne zei

Leuk idee zo'n behangpaneel.
Zo kun je snel van kleur veranderen.

Zo het in hele huis zou niet gek zijn.


Leuke tip !
Gr Yvonne

Margot zei

Wauw..prachtig...maar ik heb even bijgelezen bij je...en je tuinhuis is WAANZINNIG geworden...schuif jij nog maar even met je stoelen, maar ik vond het zo al prachtig!!!
Nog een behangetje er voor nodig??? Je weet waar je zijn moet...haha....
Zonnige groetjes, Margot

Acquired Objects zei

Great images but everything is an illusion in magazines. I’ve had people use my studio for photo shoots and have watched the same thing. Fun but I think I’ll take reality!

Jeanette zei

Ook het behang past goed in je huis. Zal mij benieuwen of je nu zelf ook nog gaat behangen.

Groet,
Jeanette

tinemor zei

I love youre blogg!!
Hugg, Tine
Norway

Passione Helena zei

Wauw, wat leuk, Hennie! Wat een eer, dat jouw huis hier voor gebruikt werd. Dat moet een hele bijzondere ervaring zijn geweest, hoe dit alles in zijn werk ging.
Hoe snel kan je een metamorfose creëren! Erg leuk om te zien!
Best leuk om eens gek te doen met een behang paneel.

Je vorige post had ik gemist.
Wat een mooie plek en wat ziet het er sfeervol uit! Met zomers als deze, kan jij optimaal blijven genieten! Ik hoop dat je er dit jaar nog heel wat uurtje mag zitten, want ik hoop nog steeds op een mooie nazomer. We blijven positief, hoewel...haha

Fijne avond
Liefs, Helena

Janny zei

Ik schat zo in dat jij niet ineens je muren gaat behangen. En terecht, want je muren zijn strak en effen het mooist. Maar wel heel leuk om te zien hoe het er ook anders kan uitzien.
Kan me voorstellen dat het leuk was dat mee te maken.
Groetjes,
Janny

Unknown zei

Wat leuk zeg! Een hele eer dat ze dit bij jullie in huis doen, toch?!
Fijne dag nog, wenst je,
Nicole

Pauline zei

Wat een eer om dat mee te maken in je eigen huis.
Ook leuk natuurlijk om te zien wat de veranderingen zoal doen met de sfeer. Heb je er nog ideeën van opgedaan om zelf met behang aan de slag te gaan?
Liefs, Pauline

Mirjam zei

Wat ontzettend spannend moet dat geweest zijn, zo'n fotoshoot in je eigen huis, waar je toch al je privacy even moet inleveren. Maar wat is het mooi geworden. Ik ben ook meer van de strakke muren, maar dat donkere paneel in de gang naast dat lichte houtwerk is toch wel erg mooi...
Ik wens je een heel fijne dag toe.
Groetjes,
Mirjam

Haikey love of living zei

Geweldig leuk! Het lijkt me ook spannend zo'n fotoshoot in je eigen huis.

het behang met de recepten vind ik geweldig!

Fijne dag!

Haikey

flowers on my table zei

How very interesting. I am sure that you enjoyed watching the whole process. I must admit that I do prefer your home without paper. Love Linda x

ESTAhome.nl zei

Hoi Hennie,

Wat leuk je blog over de shoot die we bij jou hebben gedaan. Moet je nagaan hoe lang het heeft geduurd voordat de collectie eindelijk op de markt is gekomen. Naam van de collectie is ook gewijzigd ze heet nu Isabelle.

Binnenkort ontvang je dan eindelijk het behangboek met het eindresultaat.

Groetjes,

Estahome.nl
Evelien