Room 17

Room 17

21 oktober 2011



Kijkje door het ( herfst) raam
 

Bijna eind oktober en de tuin is nog steeds groen. De esdoorns en de beukenhagen beginnen voorzichtig bruin te kleuren, de border is aan het verpieteren, maar buxus, taxus, laurier en coniferen blijven natuurlijk het hele jaar door groen. Wel zo fijn, want een kale bruine wintertuin is niet mijn ding.
In het tuinhuis heb ik een paar oude Franse luiken neergezet, ze zijn prachtig, en geven heel veel sfeer. Meteen maar een hoekje met witte pompoenen gemaakt.
Fijn weekend allemaal!





 


Foto's Room 17











23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Mooie sfeerplaatjes Hennie!! Een beetje groen in de winter is inderdaad wel prettig, anders wordt het buiten helemaal zo troosteloos ;-)!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's heerlijk sfeertje hoor lekker om daar in de nazomer over de tuin te kijken en te genieten ...fijn weekend lieve groet rosita

All Seasons zei

Prachtige luiken in je tuinhuis. Dat geeft zo'n mooie warme sfeer. Misschien ook leuk om er een mooie krans aan te hangen..
(tja, ik en kransen...)

Geniet van een fijn en zonnig weekend
Liefs,

Bonjade zei

Heb je die pompoenen zelf gemaakt las ik...?
Echte en dan geverfd...? Of zit ik helemaal mis....?
Hoe dan ook een sfeervolle plek, prachtig met die mooie luiken en wat een prachtig uitzicht bij je...
Fijn weekend

Nicole Claudia zei

Ja, wat struikjes en planten groen in de tuin, is veel gezelliger om naar te kijken, dan dat dorre bruin en kaal...

Prachtig die luiken en dat mooie tafeltje met die witte pompoenen... eenvoudig en helemaal af!


Een heel fijn weekend, groetjes Collie

Ido zei

What a gorgeous view, love those white pumpkins!
XXX Ido

Acquired Objects zei

I just love your home and every time I see it I fall more in lust!

Enjoy your weekend!
Debra

lia zei

Nou heb jij ook wel een lekkere grote tuin. Ik zou hem ook wel iets groter willen hebben, al is het alleen maar om een paar bomen en struiken erin te hebben. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Maar groen hoort in een tuin of hij nou groot is of klein.

Fijn weekend
lieve groet Lia

Le Style zei

Heerlijke sfeerbeelden!
Schitterend de oude Franse luiken en dan het sfeerhoekje met de witte pompoenen.....
Ook ik hou van een tuin die groen blijft, anders wordt het allemaal zo troosteloos;-)
Het kijkje naar de tuin is prachtig.....
Een heel fijn weekend,

Lieve groet

Astrid zei

Mooie foto's. Ik hou ook van een groene basis in de tuin. De rode en groene beuken beginnen hier ook al te verkleuren. Wij hebben naast gras als groene basis ook grote vakken buxus en ook nog een rij bamboes. Jammer alleen dat bomen niet groen blijven, als het zou kunnen zou ik dan graag een echt groenblijvende dakboom willen hebben.
Fijn weekend,
Groeten Kiki

It's me zei

Wat een heerlijk uitzicht !! prettig weekend lieverd...xxx...

Tanja zei

Mooi dat tafeltje met die pompoenen, dat wit en dan die luiken, mooi sfeertje heb je weer neergezet Hennie, maar ja dat is voor jou nooit een probleem ;-)

Fijn weekend
Lieve groet
Tanja

Dagi Mara zei

Wunderschön ist es bei dir! Die Kürbise sind so toll, so groß und weiß! Toll!

Liebe Grüße
Dagi

amy zei

wat mooi in je tuinhuis ,gezellig!!
En wat n mooie nep -pompoenen

Mirjam zei

Hallo Hennie,
O wat vind ik die luiken mooi, ik heb echt een groot zwak voor Franse luiken. Ik denk ook dat ik er nog meer ga aanschaffen, naast die die we laatst in Aalsmeer hebben gekocht...
En je vloer in het tuinhuis, heel mooi... Eigenlijk alles mooi!!!
Lekker hè als je tuin niet helemaal bruin en dor wordt in de winter. Onze tuin zal wel aardig bruin worden, want er staat niet veel in dat blad houdt in de winter. We hebben nog een voortuintje van ong. 6 vierkante meter (piepklein dus...) en daar wil ik eigenlijk iets met buxus en een oud gietijzeren hekje gaan doen, volgend jaar denk ik... Ik weet het nu zeker, want straks is daar ook alles dor...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Groetjes,
Mirjam

p.s. ik moet nog zo wennen aan mijn nieuwe foto die naast de reacties verschijnt... haha, dan denk ik 'wie is dat mens'....

Corine(THUIS) zei

Goed gedaan die groene basis, dat helpt zeker om niet gelijk in een herfstdepressie weg te zakken hè Hennie :))
Groeten, Corine(THUIS)

Rozmeen zei

Prachtige fotos!! heerlijk plekje om uit het raam te genieten van het mooie uitzicht.

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

Pauline zei

Genoeg ramen om van de herfst buiten te genieten.
Met die groenblijvers in de tuin ben ik ook blij.
En vooral in de wintermaanden waardeer ik ze zeer.
Liefs, Pauline

Judith zei

Wat een heerlijk zicht vanuit je mooie zithoek! Met al het groen blijft het mooi fris!
Geniet ervan,
ben benieuwd wat ik nu als code moet invoeren hoor....veel erger als op mijn blog kan 't niet worden hahaha.

Groet Judith.

Jeanette zei

Heerlijk uitzicht bij jou en je stilleven met de pompoenen, super!!. Ik vind de lamp die je in je tuinhuis gebruikt erg leuk. Zou ook leuk op mijn sidetable staan.

Groet,
Jeanette

ByIngeborg zei

Hoi Hennie,

Mooi weer jouw post ! Altijd zo verfijnd ! Chapeau. Ik ben wel bij Woudhof geweest ja (waren al in Kerstsfeer !), maar ze zijn overgenomen. Het heet nu anders. Oarsenoars.nl of zoiets. Hebben nu ook tassen, soort uggs en mooie byoux. Mooie zaak hoor. Carolinahoeve overgeslagen, ik vind hun kledingwinkel leuker. T was een feestje om daar weer ns te zijn. Fijne zondag nog. Groetjes Ingeborg

Unknown zei

Ziet er inderdaad gezellig uit zo, met de luiken en pompoenen!Vond ook al dat het lang groen bleef!
Fijne avond!
Nicole

Janny zei

Wat zijn je luiken mooi. Staat geweldig in je tuinhuis. Heerlijke sfeer.
Janny