Room 17

Room 17

25 oktober 2011

Bloginspiratie




Lille Vildand Inspiratie



Het is alweer bijna november. De bonte kleurenpracht van de herfst maakt plaats voor grijze luchten, kale bomen en sombere dagen. November is niet mijn favoriete maand (te koud en te guur) maar wel een goed moment om alvast een beetje inspiratie op te doen voor de komende winterperiode.


Grijs, bruin en sober, het zijn de ingetogen kleuren die je aantreft op de Scandinavische blog "Lille Vildand". Sleetse tinten, verweerde meubels, een interieur zonder opsmuk, puur en basic.
Het oogt wat kaal en leeg, maar toch..........prachtige eenvoud en zeker het bekijken waard. Elke post gaat steevast vergezeld van een gedicht, jammer dat Google het niet kan vertalen, want de gedichten geven deze blog een bijzondere sfeer.
















Foto's Lille Vildand



19 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig sfeertje heerlijk rustig ... bedankt voor de mooie foto's ...lieve groet rosita

Home and Lifestyle zei

Een hele mooie sfeer, al zou ik er inderdaad denk ik wel de neiging bij hebben om er iets aan toe te voegen :-)!

November, december....en daarna weer uitkijken naar de lente ;-)!

Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

Die prachtige eenvoud, de ingetogen grijzen en bruinen, zo mooi maar ik weet intussen dat het niets voor mij is, er moet iets van kleur bij. November is ook niet mijn favoriete maand, geef mij maar oktober en dan december.
Groetjes,
Marian

Acquired Objects zei

Thank you for sharing what looks like a wonderful blog. If your friend has photos like the above it's ok that the translation doesn't go through. I'm off to visit her blog.

Mirjam zei

Hallo Hennie,
Wat een rust straalt hiervan uit... Maar voor mij mag er wel iets aan opsmuk bij hoor, net ietsjes te kaal. Alsof er bijna verhuisd is... maar nog net niet...
Wel prachtige plaatjes weer...
Ik wens je nog een heel fijne week Hennie,
Groetjes,
Mirjam

Weisser Traum zei

morgen hennie
supperschöne fotos.
die alten bücher,,,,seufz sammle sie auch. aber leider sind sie in der schweiz sehr teuer.
wünsch dir einen schönen tag.
daniela

Verrassend Goed! zei

Beeldschone foto's van een heerlijke sfeer.
Met recht inspirerend!
warme groet,
Marianne

Claudia Leertouwer zei

Dank voor het delen!

Pauline zei

Wat een sfeer. Prachtige kamers. Het oogt ook zo rustgevend. De kroonluchters vind ik echt geweldig.
Zou willen dat ik hier in mijn huis wat meer zou kunnen weg doen, maar dat lukt me nog steeds niet. Ben erg gehecht aan mijn spullen. Het begin, al is het maar klein is er wel; ik mag gewoon niets meer erbij kopen.
Liefs, Pauline

Thuis bij Tjits zei

ik geniet ervan, heerlijke rustige sfeer..

fijne dag!!

lia zei

Mooie blog, bedankt voor je tip.

Lieve groet Lia

Huys 50 zei

Ohhhh heerlijke foto,s ~Rust~en daar hou ik toch heel erg van hoor, prachtig.
De Wit en Grijstinten vind ik super al vind je ze hier bij mij thuis dan niet,mannen hé die houden daar niet van,haha
Komt wel......
Een fijne post ik heb genoeten van de foto,s.

Groetjes
Dicky Marie.

Met Brocant Label zei

Ik vind het prachtig, heb het blog bekeken zo mooi in al zijn eenvoud. Dank voor het delen van deze mooie foto's.

Lieve groet,
Yvonne

Marjon zei

Hele mooie foto's en ik ook de blog heel apart....groetjes Marjon

Le Style zei

Schitterende foto's van één van mijn favoriete blogs!
Een fijne avond,

Lieve groet

flowers on my table zei

Simply beautiful! I enjoy that quiet atmosphere too.I checked out your friend's blog too, it's lovely. Thankyou for sharing. Love Linda x

Jeanette zei

Heb gelijk even gekeken, wat een serene sfeer creert deze vrouw. Ik zou het ook nog iets meer aankleden.

Groet,
Jeanette

Janny zei

Heel mooi, maar net als de reacties hierboven: zou niks voor mij zijn. Ik ben een tut, ik wil altijd leuke hoekjes maken en zo. Al die dingen in huis creëren toch de sfeer waar we ons in thuis voelen. Niet alleen de meubels.
Janny

Mayflower zei

Mooi van eenvoud Hennie. Door die eenvoud komen de dingen zo prachtig tot z'n recht. Ik kan hier heel wat van leren.
Bedankt voor de tip van deze blog, ik ga er straks even een kijkje nemen.
Ook je vorige post heb ik bijgelezen, ik mis op de één of andere manier zo af en toe een post van je, ik zie dan in mijn sidebar niet staan dat je een nieuwe post geplaatst heb.
Mooie foto's van een prachtige uitzicht op je Herfsttuin en ook je luiken vind ik super.
Wens je een heel fijn weekend.
Lieve groet, Mea