Room 17

Room 17

18 april 2014

Tuinklus


Tuinklus en Pasen

Na maanden ploeteren is de zijkant van de tuin weer gereed. Ruim 30 vierkante meter bruine klimop verwijderd ( wat een klus!) en daarna grind gestort. Een big bag van 1000 kilo bleek niet voldoende om alles op te vullen, dus sjeesde ik met mijn autootje tig keer heen en weer om de resterende 40 grindzakken op te halen. De klus is nu geklaard en mijn nieuwe tuintafel  heeft een ereplekje op het grind gekregen. Nu nog mijn ligstoel van zolder halen, want volgens mijn haptonoom ben ik dringend aan rust toe. Hoop dat het een zonnig en warm Paasweekend wordt!


34 opmerkingen:

Housebythewaterhole zei

Kan best geloven dat je aan rust toe bent,
wat ziet het er gezellig uit ….prachtig
nu nog een lekker warm zonnetje …
fijne paasdagen
liefs kathy

Unknown zei

Prachtige tuintafel Hennie.
Oei...wat heb je gesjouwd met grint...dat zijn geen lichte zakjes....maar het resultaat mag er zijn!
Ga maar snel je ligbed van zolder halen...en geniet van je mooie tuin.
Fijne Paasdagen Hennie.

Groetjes,
Inge, my choice

Bonjade zei

Na al dit werk kom je vast goed tot rust in deze prachtige groene oase.....

Fijne paasdagen.

Liefs

Home and Lifestyle zei

Haal je ligbed maar snel van zolder, Hennie. Na het harde werken heb je dit zeker verdiend en je lijf kan ook wel wat ontspanning gebruiken. Volgens mij schijnt de zon de komende dagen veel. En dan ook blijven liggen hè en niet telkens van het bed af komen om toch weer iets te gaan doen ;-).

Ik wens je een fijn paasweekend. Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Wat heerlijk dat die klus geklaard is, en het ziet er fantastisch uit zo. Je tuintafel vind ik super mooi, wat staat dat sfeervol, zo met die mooie spullen erop...
Ga nu maar lekker van je welverdiende rust genieten...
Ik wens je een heerlijk paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Hann¥ zei

Wat een klus maar fijn dat het klaar is......
Ik hoop dat het zonnetje zich laat zien en je heerlijk mag gaan genieten van de warmte van de zon.....
Fijne pasen Hennie
Liefs,Hanny

Huys 50 zei

Wat heb je het toch heerlijk met die mooie overkapping...........
30 meter heg verwijderen ??? Dan heb jij wel een warm paasweekend verdiend !!!!
Zonder die 30 mt ook wel hoor :-) dus geniet ervan.

Groetjes

Dicky Marie

Unknown zei

Hoi Henny,

Wat een werk maar het resultaat mag er zijn. PRACHTIG!!!! Wat een heerlijk sfeertje!!!! Nu nog die prachtig zonnige dagen en dan kun je verdiend op je ligbed uitrusten. Liefst met een goed boek en een kop thee/glas wijn. Fijn lang weekend en groetjes Silvia.

Unknown zei

Sorry, moet natuurlijk HENNIE zijn.

Marjonel M zei

Ik kan me voorstellen dat je na zo`n flinke klus toe bent aan rust, maar het ziet er weer prachtig uit. Hopelijk hebben we mooi weer met de passen en kun je lekker gaan genieten van je tuin.

Liefs, Marjonel

Berna zei

Het ziet er weer mooi uit. Ga er nu maar van genieten en rust lekker uit.
Fijne Pasen.

Unknown zei

Dat was zeker een zware klus. Denk je nu wel om jezelf? Volg hetbadvies van de haptonoom maar op en pak je rust. Dat is ook belangrijk. Nu kun je genieten van je tuin. Liefs,Nancy

Unknown zei

Prachtige sfeer.....mooie tafel .....staat mooi in het grind. Wij hebben ook veel grind dus ik weet wat jij versjouwd hebt.....pfff

Fijne passdagen.

Groetjes Anita

Unknown zei

Ik bedoel paasdagen!

Groetjes Anita

It's me zei

Doe het vooral rustig aan lieverd...kom hier...geef je even een dikke knuffel.....liefs van mij...x !

lia zei

Och meis, die rust heb jij wel verdiend hoor. Want het is een hele klus, en zeker als je het alleen moet doen.
Maar het ziet er weer zo mooi uit opgeruimd op, en dat moet je ook wel weer een oppepper geven.
Hoop dat het weer een beetje mooi is met de Pasen, zodat je lekker op je liggen kunt genieten van je tuin.

Liefs lia
En fijne dagen....

het moonhuis zei

Het is wel prachtig geworden en nu uitrusten hoor dit weekend!!

Liefs Monica

All Seasons zei

Wat is het prachtig mooi geworden met dat grint. Dat zal een heel gesjouw zijn geweest.
En nu, ga genieten van je gedane werk, neem je rust, want ik geloof graag dat jij die wel nodig én verdiend hebt! Zorg goed voor jezelf!!
Fijne dagen
Liefs
Patricia

Unknown zei

Wat is je tuin mooi geworden en hij was al zo mooi. Wat een gesjouw zal dat geweest zijn.

Groetjes,
Reineke

Unknown zei

Wat een plaatje is je tafel, mooi! :)

Fijne paasdagen!
Liefs Marieke

Jeanette zei

Hoi Hennie,

Stoere tante ben jij, het resultaat mag er dan ook weer zijn. Ik zou bijna zeggen ik kom lekker naast je liggen. Heb een roerige tijd achter de rug (mail ik je nog) dit verklaart ook mede mijn langere afwezigheid in blogland. Geniet ervan en niet te veel eitjes eten :-).

Groet,
Jeanette

amy zei

O o ik zie het alweer helemaal voor me,maar het resultaat mag er weer zijn he ?
Wat n werk he?
Heb mn nieuwe tafel op mn blog geplaatst net ,hihi
Fijne paasdagen
Lieve groet Amy

Unknown zei

Amai, wat een karwei met het grint maar het resultaat is super. De tafel is zo uitnodigend ... Haal die zetel maar vlug naar beneden zodat je lekker kan genieten van al je harde werk.
Vele grtjes Mien

It Is The way of life zei

Je bent echt aan rust toe dus geniet maar heerlijk van het zonnetje de komende dagen !
Bedankt voor je lieve bericht Hennie , dus ook jij weet wat het is als je last hebt van je ogen !
Fijne paasdagen!
Liefs ida

SOBERenSTIJL zei

Heerlijke tuinplaatjes, hele fijne dagen en je geniet welverdiende rust!
Liefs, Dorine

Anoniem zei

Het ziet er weer prachtig uit. Mooi dat witte grind en je tuintafel is een plaatje. Ook weer zo mooi aangekleed met die grijze potten!
En nu, hup, op je ligbedje (wel met een plaidje, want het is oostenwind) en geniet van het zonnetje en helemaal niets doen. Uh, uh, ook niet even die pot versjouwen, gewoon blijven liggen. Goed zo...lekker hé...
Fijne Paasdagen!
Liefs, Peetje

Janny zei

Wat is het mooi geworden. Prachtig hoor dat grind, met die mooie tuintafel erop. Ik hoop dat het heel lekker weer wordt zodat je helemaal tot rust komt op het ligbed. Al vermoed ik dat er wel een plaid bij te pas zal komen:-)
Liefs en fijne Paasdagen.
Janny

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hoi Hennie,

Wat een prachtige tuin heb je toch.

Wens je fijne paasdagen!

Lieve groet,

Loes

Athomebymy zei

Ooh die is weer helemaal prachtig !!!

Liefs Petra

ByMir zei

Je hebt eer van je werk. Wat is dat mooi zeg. En dan die grote potten op de tafel, schitterend.
Ik wens je een fijne 2e Paasdag.
Liefs,
Mirjam

Marion van de Sande zei

Hallo Hennie,

Wat is het mooi geworden en wat een prachtige tafel, geweldig onderstel.

Ik hoop dat je lekker hebt genoten en uitgerust bent deze Pasen. Hier in Limburg was/is het heel mooi weer maar ik begrijp dat dit niet overal is. Ik hoop bij jou in de buurt wel!

Liefs,
Marion van de Sande

Marjon zei


Ik vind het niet raar, dat jij aan rust toe bent....40 zakken grind in de auto....pfff....dat had ik fijn laten bezorgen....je tuin ziet er fantastisch uit en je overkapping....mijn droom...je mag trots zijn op het resultaat...maar rust nu maar lekker uit....fijne avond en lieve groet Marjon

Anneke zei

Wat een werk heb je aan de tuin gehad. Ik hoop dat je een heerlijk rustig weekend hebt gehad. Wij zijn gisteren weer thuisgekomen van een heerlijk weekend in ons boshuisje.
Ik zie wel een prachtige tuintafel bij je staan.
Liefs Anneke

Unknown zei

Prachtig zoals altijd! (dit is mijn allereerste reactie dus ik hoop dat het goed komt ;) Gr. Benita