Room 17

Room 17

28 juli 2014

Zomertuin

 
 
Zomertuin
 
Een paar foto's van de tuin. De combinatie groen, grijs en wit is helemaal naar mijn zin. De Annabellen hebben het moeilijk dit jaar, door de fikse plensbuien en de hete zon zijn de bloemen topzwaar of  heel erg slap. Ze worden zelfs al een beetje bruin. Jammer want normaliter gaat de witte bloemenpracht door tot eind september.
Het zitje onder de plataan is een fijne schaduwplek, regelmatig zet ik mijn ligbed onder deze boom. De zwoele zomerwind, de ruisende bladeren en de zon geven je een beetje een Frankrijkgevoel  :-)
 
 
 




21 opmerkingen:

Jade zei

So elegant and full of romance - loooove it! Have a lovely week,

hugs Jade

Corine(THUIS) zei

Jouw tuin is echt een oase van rust!

Unknown zei

Ik heb eigenlijk een zomerpauze ingelast maar ik moet toch even reageren op jouw post.
Inderdaad een oase van rust.
Prachtige sfeer!

Groetjes Anita

Home and Lifestyle zei

Mooie sfeerplaatjes uit eigen tuin, Hennie...prachtig. De annabellen staan er hier ondanks de vele regen heel goed bij, niet slap en ik heb ook nog geen bruine bloemen kunnen ontdekken. Inderdaad jammer dat ze het bij jou minder goed doen, want vol in bloei is het zo'n mooi gezicht.

Morgen schijnt het een mooie dag te worden, misschien een heerlijke dag om in de tuin door te brengen.

Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Wat een heerlijke ontspannende tuin heb je.
En dat plekje onder de plataan lijkt me heerlijk.
Sommige planten willen bij mij ook minder dan normaal.
Maar je hebt het wel lekker hoor!

Liefs, Gerry

Marjonel M zei

Prachtige tuin, mijn annabellen doen het ook niet zo mooi waarschijnlijk door alle regen.

Geniet van je tuin!
Liefs, Marjonel

Esther zei

Geweldig mooi. Dat moet een lekker plekje zijn zo in de schaduw.
Groetjes, Esther

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Wat mooi en zo heerlijk rustgevend. Ik kan me goed voorstellen dat het daar goed toeven is..
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Hennie, wat heb je een prachtige tuin met vele mooie hoekjes.
Vooral dat met die heel mooie spiegel vind ik super.
Geniet maar van dat frankrijkse gevoel.
Groetjes
Christel

Blomkje en Wenje zei

Heerlijke tuin!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Unknown zei

Mooie tuin zeg!


Lieve groet,

Nadine

It Is The way of life zei

Wat een heerlijke tuin Hennie , alleen jammer van de annabellen , maar het blijft een plezier om naar te kijken en vooral genieten !
Liefs Ida

Athomebymy zei

Wat een prachtige en zalige tuin ..

Liefs Petra

Janny zei

Wat heb je toch een paradijsje daar. Heel mooi, zo sober maar sfeervol je tuin is, hoor.
Kan me voorstellen dat het onder die plataan goed uit te houden is.
Ik heb besloten mijn annabellen te ruimen. Ze worden elk jaar weer voortijdig slap en bruin en ik erger me er steeds aan. Misschien wel vervangen door de nieuwere, sterkere soort. Dat moet ik nog even overwegen.
Liefs,
Janny

It's me zei

Wat heb je toch een heerlijke tuin geniet er maar lekker van.,....liefs Ria...x !

Unknown zei

Wat een prachtige tuin heb je Hennie! Wat kan je daar fijn zitten zeg.
Hier heb ik vreterij in de annabellen dit jaar...nog nooit eerder gehad.
Liefs,
Karin

Bij Guusje Thuis zei

Wat een prachtige tuin heb je toch! De annabella's hebben het hier ook erg zwaar, vandaag eens kijken of we ze weer een beetje 'in model' krijgen na al die regen.

Inge R. zei

wow! pracht tuin heb je! veel werk....maar geniet ervan!
groetjes, Inge

HWIT BLOGG zei

Just lovely...
Titti

Claudia Leertouwer zei

Schuif graag even bij je aan!

Linda zei

Wat een prachtige tuin heb je toch ... wel veel werk maar maar dat kan ook weer heel ontspannend zijn.

Lieve groetjes Linda