Room 17

Room 17

9 december 2014

December




December

Alweer bijna kerst.....Nog geen vier maanden geleden zat ik in een zonnig en warm Frankrijk en net nu ik een beetje begin te wennen aan de herfst rammelt de Kerstman alweer aan de deur. Gelukkig heb ik weinig last van decemberstress, ik hou het lekker simpel en eenvoudig deze keer.
Mijn gammele kunstboom heb ik vorig jaar in de kliko gegooid, dus ik hoef niet aan de slag met ballen, slingers en verlichtingssnoeren. Vanochtend de tuintafel een beetje gestyled ( wat was het koud buiten!) en een grote dennenkrans opgehangen. Nu nog een schaal met mosballen maken en dan is er wat mij betreft voldoende kerstsfeer in huis. Morgen even een paar cd's  opzoeken zodat ik tijdens het autorijden gezellig naar de decemberhits van Chris Rea, Wham, en Trijntje Oosterhuis kan luisteren.

26 opmerkingen:

lia zei

Wat ziet het er gezellig uit Hennie....
Veel luisterplezier..

Liefs lia

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Dit ziet er heel sfeervol uit hoor... en als ik Chris Rea lees... ja hoor, liedje zit al weer in mijn hoofd... geniet ervan...
Liefs,
Mirjam

Alie zei

Meer dan genoeg sfeer bij je!

Esther zei

Mooi hoor. Het hoeft ook helemaal niet uitbundig; een paar mooi gekozen items geeft veel sfeer. En dat is bij jou zeker gelukt.
Groetjes, Esther

It's me zei

Mooi hoor....ook hier eenvoud dit jaar...liefs van mij....x..!

Home and Lifestyle zei

Je moet vooral doen waar je je prettig bij voelt, van stress wordt niemand blij. Vorige week scoorde ik bij de kringloop een cd met kerstliedjes die nu in de auto permanent beluisterd wordt....heerlijk. Ik zou er bijna een stukje voor gaan rijden. Juist in de auto is dat zo prettig, want daar kan ik lekker meezingen, zonder dat ik het vriendelijke (en ook begrijpelijke) verzoek krijg mijn zangtalenten niet ten gehore te brengen hihi.

De tafel staat er mooi bij, Hennie! Liefs, Ingrid

Christine at Little Brags zei

Love your style....GORGEOUS! Christine from Washington State

La Maison zei

Mooie sfeer Hennie, ik moet nog helemaal beginnen, ben nog niet in de stemming denk ik.

Liefs
Hermine

Huize Vizzini zei

Super gezellig!
Liefs Patricia.

Unknown zei

Mooie sfeer op jouw buitentafel!

Groetjes Anita

caro zei

Ziet er sfeervol uit de buitentafel groetjes caro

Anoniem zei

Mooi hoor, zo stijlvol sober. Kan hier zo van genieten. Straalt een heerlijke rust uit.
Heerlijk om lekker in de auto mee te zingen met Chris Rea "Driving home for Christmas"...(zorg wel dat de raampjes dicht zijn; was ik een keer vergeten in de zomer...zag aan de omstanders voor het verkeerslicht dat ik ze open had staan...pijnlijk...hihi).
Liefs, Peetje

ida zei

Ziet er heel mooi uit Hennie heel sfeervol !
Liefs ida

Judith zei

Mooi! Voor mij hoeft zo'n (kunst)kerstboom ook niet hoor, maar helaas kom ik er nooit onderuit! Zelfs dit jaar, nu we superdruk zijn en het kerstgevoel ver te zoeken is, moet er een boom komen... Dus ik ga van de week op zoek naar een klein boompje, flans er een paar lampjes en kerstdeco in en ik vind het voor dit jaar wel gezegend;-)

Veel plezier tijdens de kerst-autoritten!!!

Unknown zei

Wat ziet het er weer prachtig uit!
Geweldig mooie sfeerplaatjes
Lieve groet
Christel

Marjon zei


Je tuintafel is wel heel mooi gestyled en met was mos en groenkransen kun je het binnen ook gezellig maken....veel zangplezier tijdens je rit naar.....geniet ze....liefs Marjon

Unknown zei

Wat een sfeertje zeg!

Janny zei

Wat heb je toch een mooie veranda. En nu ook zo mooi sfeervol opgemaakt. Inderdaad: voor mij hoeven al die toeters en bellen ook niet. Hoewel: gisteren met mijn kleinzoontje van twee jaar een piepklein boompje gekocht. Kerstbeertjes erin, kerstpinguïn erin, gekleurde sterretjes en natuurlijk zelf gekleurde (gekliederde) papieren balletjes erin. Dat vind ik dan wel weer heel leuk, maar gelukkig staat hij wel bij zijn ouders thuis, ha, ha!
Wij zijn dit jaar in Denemarken en vieren een Scandinavisch feest met Noren, Duitsers, Denen en Nederlanders.
Ook leuk!
Liefs,
Janny

SOBERenSTIJL zei

Heel sfeervol, heeft niet meer nodig!
Liefs, Dorine

Bij Guusje Thuis zei

Sfeer creëren is en blijft toch echt jouw ding, mooi!

van alles wat in huis en tuin. zei

dat ziet er mooi uit op die buitentafel......kerstig!

groet Trijnie

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Ziet er prachtig uit op de buiten tafel.

Bij ons dit jaar een klein kerstboompje, morgen ga ik hem neerzetten, eerlijk gezegd ben ik zelf erg benieuwd hoe het gaat staan.

Wens je een fijn weekend en veel luister plezier.

Lieve groet, Loes

Inge R. zei

toppie! echt heel stoer!
groetjes, inge

Anneke zei

Ja weer bijna kerst. Aan sfeer ontbreekt het niet bij jou. Dat weet je altijd weer te creëeren . Wij gaan naar ons boshuisje. Ik had graag een perentak neergezet, maar Jan vindt het helemaal niets. Dus maak ik ook een schaal met mosballen en amarylisbollen. En veel kaarsjes. Dat is voor mij voldoende. Ik wens je een liefdevolle maand toe.
Liefs Anneke

Hann¥ zei

Wat sfeervol Hennie!
Liefs,Hanny

Corine(THUIS) zei

Ik hoop dat de warme sfeer die je thuis hebt neergezet ook je eigen hart wat kan verwarmen lieve Hennie!