Room 17

Room 17

7 februari 2015

Trips en Tips


Voorpret

Amper februari en nu al weer zin in Frankrijk. Nog geen reispartner gevonden voor de komende trips, maar dat gaat hopelijk nog lukken. Op Pinterest vond ik een paar leuke inspiratiefoto's en daar maakte ik deze Franse sfeercollage van. Voorpret!
Ook maakte ik een nieuwe pagina voor de Room 17 website : Trips en Tips  
Een gebundelde versie van mijn blog/brocante posten maar dan in een nieuw jasje gestoken. Flink zitten stoeien met tekstbreedtes, foto's en html codes, nog steeds niet tevreden maar na 134 correcties en een fikse rsi schouderpijn geef ik het op: Trips & Tips  

25 opmerkingen:

Unknown zei

Bedankt voor alle tips!

Lieve groet,

Nadine

Home and Lifestyle zei

Ik ga de nieuwe pagina eens heel rustig bekijken op een ander moment...om alvast in vakantiesfeer te komen, al weten we nog niet wat onze bestemming dit jaar gaat worden. Je hebt een mooie collage gemaakt. Nu maar even je schouder ontzien ;-).

Goed weekend! Liefs, Ingrid

Unknown zei

Nou zeg met deze Trips en Tips daar kun je wat mee!
Wat een mooie post met mooie foto's. Wat een sfeer!
Hier kom ik zeker nog terug!

Groetjes Anita

Anoniem zei

Deze site moet je rustig lezen met een glas wijn naast je, chanson-muziek om je heen en vakantieplannen in je hoofd. En dan heerlijk wegdromen...
Wat een werk is dit geweest, maar hoe leuk het resultaat! Dankjewel voor dit 'draaiboek' Frankrijk. Wij gaan dit jaar naar Bretagne (zuidkust), dus ik ga tegen die tijd even browsen op je site om vooral niets te missen daar.
Super!
Liefs, Peetje

Brenda zei

Wat een mooie foto's, om bij weg te dromen.
Dit jaar gaan wij naar België maar ik zie dat er genoeg mooie plaatsen op jouw site staan als het een keer Frankrijk gaat worden.
Fijn weekend.
Groetjes Brenda

Judith zei

Heerlijk toch, alleen de voorpret al! Ik hoop dat je snel een fijne reisgenoot vindt!

Ik zat net bij te lezen en zag dat je druk bent met een nieuw klusproject... you made me curious;-)

Liefs X

Mirjam zei

Oh Hennie, wat geweldig. Dit ga ik eens een keer lekker op mijn gemakje helemaal lezen. Ik kom nooit in Frankrijk, we zijn er één keer op vakantie geweest en moesten noodgedwongen na een week al naar huis omdat we alleen maar regen hadden... Maar wie weet raak ik zo in de ban dat ik het nog een keer ga proberen... Aan de foto's zal het niet liggen...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

het moonhuis zei

Nou Hennie, toevallig zit ik hier met een overheerlijke Chardonnay en een stokbroodje brie jouw post te lezen en heb natuurlijk meteen doorgeklikt naar Trips & Tips, ik vind het er heel goed uitzien hoor, ik heb het met veel aandacht zitten lezen. Zo leuk, ik krijg weer zin in Frankrijk!! Het brocante seizoen komt er weer aan, veel plezier met de voorpret en die reisgenoot vind je wel!! ;-)

Unknown zei

Na jouw 134 pogingen om het nog beter te maken , chapeau , het ziet er prachtig uit en heel leuk om te lezen.
Ik krijg er zin in om een rommelmarktje aan te doen ,
Hennie, super leuk jouw tips en tricks
Lieve groetjes
Christel

Unknown zei

Frankrijk....daar wordt een mens toch het hele jaar door vrolijk van! Voorpret is het halve werk, die reisgenoot dient zich beslist aan!

liefs
lynda

lia zei

Ik heb even snel gekeken hennie, maar ik krijg zo visite, dus ik ga later nog even kijken.
Ziet er wel heel mooi uit.

Fijn weekend
Liefs Lia

Jacqueline @ HOME zei

A wonderful collage of France Hennie. Such a beautiful country. XXXX

It's me zei

Ik ga zo gelijk even kijken hoor leuk....Vivre la France..!!...liefs van mij...x!

Housebythewaterhole zei

Hennie wat een prachtige sfeerfoto's van Frankrijk
ik zou gelijk willen vertrekken, ik zat zo te bekijken welke foto ik het mooist vond...maar eigenlijk allemaal, maar die rechtsboven in de hoek ...wat ziet dat er een gezellig dorpje uit !!! Ik hoop voor jouw dat je snel een reispartner vind maar dat lukt wel ....:-)
héél fijne zondag nog
liefs kathy

Esther zei

Wat een fijne pagina is het geworden. Ik heb acuut heimwee!

Housebythewaterhole zei

ps...tips en trips gelezen...prachtig !!!

Marjon zei

Geweldige pagina heb je gemaakt wat is dat toch mooi in Frankrijk en België...Tongeren ben ik zelf al eens geweest...Frankrijk is mijn droom.....ik heb genoten...fijne zondag en lieve groet Marjon

Marjonel M zei

Mooi, ga straks op mijn gemak even lezen.

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo....ik weet wat ik vanmiddag ga doen. Ik denk dat ik dan weer zin in de zomer krijg!
Ik hoop dat je snel iemand zult vinden die met je mee wil.

groet Trijnie

Marjan zei

Ziet er goed uit....
Helaas kan ik zelf niet zo ver reizen maar plaatjes kijken doe ik graag......

Liefs, Marjan

Margo van Schaick zei

Ik heb genoten van de verzameling reis/brocanteverhalen en zou zo naar Frankrik willen vertrekken. Mooie sfeerfoto's.
Groet, Margo

Janny zei

Hhmmm....wat een heerlijke site heb je gemaakt. Dat is nog eens lekker zwijmelen...
Hier gaat het dit jaar niet Italie en/of Frankrijk worden.
Met een weekje Valencia met vrienden en een weekendje Belgie moet het dit jaar volstaan. Even de dure verbouwing compenseren die in april gaat starten.
Liefs,
Janny

Anneke zei

Ik zie wel dat het weer bij je begint te kriebelen. In Tongeren kwam ik geregeld en ik heb hier ook heel wat van de markt staan, maar de laatste tijd vind ik het wat minder leuk. Vind ik net als in Lille. Het is heel commercieel en dat vind ik jammer. Ik heb genoten van je mooie sfeerfoto's.
Lieve groet Anneke

flowers on my table zei

Oh my goodness Hennie, that little collection of photographs look sooo appealing and inviting. I wish I was there. Belated Happy New Year to you my friend, I hope you are well, and that 2015 will be a wonderful year for you, full of adventure and promise. All my love, Linda xx

basichus zei

Hoewel ik nog nooit een brocante reis heb geboekt hahaha… zou ik graag mee willen, ik zou dan opzoek gaan naar mooie rustieke artikelen en meenemen naar Zweden :)

Kram MRION