Room 17

Room 17

18 februari 2015

Breathe in breathe out

Foto:Pinterest

Breathe In Breathe Out

Drukke tijden en nieuwe uitdagingen in werk en privéleven. Afgelopen december werd ik benaderd door RTL met de vraag of ik mee wilde werken aan een tv woonprogramma, en vorige week belde Wonen & Co met het verzoek om wooncolleges te geven op de woonbeurs in Groningen.  Superleuke aanbiedingen die ik qua timing helaas niet kan combineren met mijn onderwijsbaan. Prioriteiten stellen dus en mijn energiebalans op peil houden, en dat is best lastig als je een bezige bij bent en moeilijk stil kunt zitten.
Gelukkig was ik wel in de gelegenheid om mee te werken aan de Ariadne Brocante Special. Geen binnenkijker maar een kleine bijdrage aan een bescheiden item. Benieuwd hoe dat er uit gaat zien.

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zonde dat je die twee mooie kansen aan je voorbij moest laten gaan. Dat zal een strijd voor je zijn geweest tussen verstand en gevoel. Gelukkig dat je nog wel een bijdrage hebt geleverd aan de Ariadne Brocante Special...ik ben net als jij ook benieuwd!

Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Knap van je om zoiets te weerstaan, maar het laat wel zien dat je sterk in je schoenen staat! Super meis!
En nu maar afwachten op de Brocante Special...wordt vast heel mooi!
Liefs, Peetje

Passione Helena zei

Wat jammer dat je deze prachtige aanbiedingen niet kan combineren, maar ik begrijp ook dat het best een heel gedoe zal zijn in het drukke schema wat je leeft. Wel een hele eer dat je hiervoor gevraagd bent! Toch ook heel erg leuk dat je wel een mooie bijdrage aan Ariadne Brocante kan leveren. Gaat er vast fantastisch uit zien!

De pagina ‘Trips & Tips’ ziet er geweldig uit! Wat een mooie plekken, ik zou mijn koffer meteen in willen pakken!
Verder hoop ik dat het nieuwe plan al lekker vordert en je schouder weer tot rust is gekomen.

Fijne dag!
Liefs Helena

Berna zei

Ach wat jammer! Ik had je best willen zien op tv. Maar heel leuk dat je gevraagd bent.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dit zijn zeker super aanbiedingen, Hennie. maar er zitten 24 uur in een dag en al ben je een bezige bij moeten er toch keuzes gemaakt worden.

Het is in ieder geval wel een prachtig compliment en zeer terecht.

Ben ook benieuwd hoe de Ariadne Brocante Special met jou bijdrage eruit gaat zien.

Fijne dag en lieve groet,

Loes

Brenda zei

Wat zal dat een strijd in je hoofd zijn geweest om af te wegen of je de aanbiedingen wel of niet zal aannemen.
Moeilijk hoor, maar je kan niet alles tegelijk.
Wel eheel leuk dat ze je hebben gevraagd toch!
Groetjes Brenda

quiltsathome zei

Ik had je ook graag op tv gezien, maar ik snap je keus ook wel.
Ik vind je woonstijl prachtig en als ik ooit ons huis opnieuw zou mogen inrichten zou ik graag bij je langs komen voor advies.

Margo van Schaick zei

Wat een interessante aanbiedingen en moeilijke keuze. Gelukkig kwam er ook nog iets op je pad dat wel te combineren was met je baan in het onderwijs.
Groet, Margo (Casa di Narda)

het moonhuis zei

Was leuk geweest, maar als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet.
Je kunt je niet in tienen delen toch?

Liefs Monica

Unknown zei

Jammer dat je de aanbiedingen moest laten schieten. Net wat Monica zegt....als het niet gaat dan gaat het niet.
Er is wel nog iets anders op je pad gekomen wat ook leuk is. Geniet ervan!

Groetjes Anita

Mirjam zei

Ah wat jammer dat je die twee dingen niet kunt combineren zeg. Zou wel heel erg leuk zijn...
Maar ja, gelukkig is er dan nog een andere heel leuke uitdaging, de Ariadne Brocante...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Wat een mooie erkenning voor je style dat ze met je contact opnamen!
Die kun je mooi in je zak steken!

Groetjes, Priscilla

diybypepris.blogspot.com

It Is The way of life zei

Wat leuk dat ze je benaderd hebben Hennie was een leuke uitdaging , maar een mens kan alles tegelijk hè !
Liefs Ida

Unknown zei

Jammer dat je deze kans voorbij moet laten gaan...maar het is wel een hele eer dat ze je gevraagd hebben...
Fijne avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Ús hûs ús thús zei

Soms moet je gewoon voor jezelf kiezen. Maar wel een eer dat je voor zulke leuke dingen bent gevraagd!
Groetjes van Aleta

Unknown zei

Wauw, wat een eer , jammer dat je er niet kan op ingaan maar toch wel héél leuk dat ze het jou hebben gevraagd.
Een mens kan niet alles hè.
Lieve groetjes
Christel , garcyasplace

van alles wat in huis en tuin. zei

Ach.....wat jammer dat je nee moest zeggen tegen zulke leuke aanbiedingen! Maar ik begrijp ook uit eigen ervaring dat je dat in het onderwijs er niet bij kunt hebben maar het is wel een beetje zuur, lijkt me!
Fijn dat je dan toch iets hebt met de Ariadne Brocante special: ben benieuwd!

groet Trijnie

Alie zei

Wel jammer dat je er geen tijd voor hebt, want het zijn wel hele leuke aanbiedingen. Stuur ze hier maar naar toe hahahaha. Maar je hebt helemaal gelijk hoor, eerst aan jezelf denken, al is dat vaak moeilijk. Dat vind ik flink! Groetjes Alie

eigen thuis zei

Dat waren wel hele leuke aanbiedingen maar soms moet je lastige keuzes maken. Als het niet gaat dan gaat het niet...

Liefs Gonda

Marjon zei


Ik ben ook heel benieuwd naar de Brocante. Jammer dat je deze aanbiedingen niet kunt combineren want ik denk altijd,dat sommige dingen niet voor niets op je pad komen....ik vind het wel echt iets voor jou....maar keuzes maken is natuurlijk niet eenvoudig....succes met alles wat je gaat doen....liefs Marjon

La Maison zei

Bijzondere aanbiedingen en lastig om te laten lopen. Maar je hebt gelijk denk ik, te veel ijzers in het vuur is niet vol te houden.
Volg je hart en alles komt goed.

Liefs
Hermine

Janny zei

Och wat jammer dat je zulke leuke klussen moest laten liggen. Dat zal je niet gemakkelijk afgegaan zijn om nee hiertegen te zeggen, veronderstel ik.
Maar ik vind het heel verstandig: het laatste wat je nodig hebt is stress.
Er komt vast weer iets op je pad op een moment dat je er wel tijd voor hebt.
Liefs,
Janny

Unknown zei

Wat n leuke aanbiedingen! Jammer dat je het niet kunt doen!!!
Fijne avond nog!
Nicole

lia zei

Ik kreeg pas ook een leuke aanbieding, maar heb er helaas ook echt geen tijd voor.
En zelf kom je toch gewoon opende eerste plaats.
Leuk dat je toch iets hebt kunnen doen.

my way of living zei

Wat ontzettend leuk.
Ben heel nieuwsgierig naar je kleine bijdrage in Ariadne Brocante Special.

fijn weekend gr. Anita

Judith zei

Goed van je dat je je grenzen bewaakt, want dat is best lastig als er zoveel leuke dingen op je pad komen!

Fijn weekend X

Jolanda zei

Wat een mooi compliment dat ze je vragen. En inderdaad jammer dat je er de tijd niet voor hebt. Lieve groet

Anna Marie zei

Benieuwd naar de Ariadne Brocante, knap dat je je eigen grenzen zo goed kunt bewaken.
Anna Marie.

Anoniem zei

great post
very nice


Obat Herbal Sipilis