Room 17

Room 17

3 juli 2015

Zon en Zen

Pinterest
Zon en Zen

De zomer is losgebarsten en het is tropisch warm.
Hete dagen, zwoele avonden en zes lange
vakantieweken in het verschiet!
Tijd om uit te rusten, tijd om een aantal dingen
af te ronden en op te starten.
Alweer de derde zomer zonder mijn lief.
Nog steeds bezig met vallen en opstaan, life is still a struggle.
Ben toe aan een flinke portie
zon
zen
joie de vivre
happiness
rozengeur en maneschijn
Wens iedereen alvast een hele fijne zomervakantie!
Op mijn blog geen zomerstop dus kom gerust langs om posten te lezen
en inspiratie op te snuiven.

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Al kunnen wij niet voelen wat jij voelt, toch sla je je er kranig door heen, Hennie. Daar heb ik echt bewondering voor.

Ik wens je zes heerlijke weken toe, lekker bijkomen van het afgelopen schooljaar. En ik kom op je blog gewoon buurten hoor, daar kun je van op aan ;-).

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Janny zei

Dat kan ik me voorstellen, Hennie. Net als Ingrid vind ik dat je heel sterk bent, maar wat gun ik je alle dingen waar je naar verlangt.
Je portie zon heb je inmiddels wel gehad, veronderstel ik! :-)
Nu alle andere dingen nog!
Liefs,
Janny

lia zei

Oh bij jullie is de vakantie als eerste aan de beurt.
Dat is een mooie start, hoop dat wij deze keer ook geluk hebben.

Geniet van de vakantie en soms wip ik bij iedereen voorbij.
Liefs lia

Unknown zei

Ik hoop dat je wensen uitkomen en dat je zes heerlijke weken tegemoet gaat.
Een fijne vakantie .
Groetjes
Christel , Garcyasplace

Anoniem zei

Het is moeilijk achter de schermen te kijken, maar je bent altijd zo dapper. Ik denk dat het gemis hoe dan ook altijd blijft. Als zal dat in fasen verschillend in beleving zijn.
Fijn dat je vakantie krijgt, ik wens je een mooie zomertijd toe, in de hoop dat de temperaturen zo worden dat het ook nog leuk is iets te doen!

Lieve groet,
Gerry

Easyliving zei

Wat gun ik jou Henny dat op een dag, de dromen die je nu hebt, in vervulling mogen gaan... na zo'n heftige en roerige tijd ook de zon weer in je hart...

Liefs Dinka

It's me zei

Hele fijne zomer .....liefs dikke knuffel Ria...x!

Marjonel M zei

Bij ons op school hebben de leerlingen en docenten vrijdag ook vakantie gekregen, die van mij gaat woensdag in.

Ik wens je een hele fijne zonnig zomervakantie toe, geniet er van.
Liefs Marjonel

Mirjam zei

Fijn Hennie, ik hou ook geen zomerstop, ben straks alleen een weekje weg... maar ga verder gewoon door. Dus bij jou blijft het lekker de hele zomer door lezen en reageren... mooi...
Geniet evengoed van de zomer, van de rust, van het mooie weer en van wat er verder voor moois op je pad komt...
Liefs,
Mirjam

Marjon zei


Ik weet dat dit jou lievelingsmaanden zijn. Jij houdt echt van warmte en de zomer kan jou niet lang genoeg duren. Dit zal natuurlijk op het moment nog steeds niet hetzelfde zijn als vroeger maar ik heb bewondering voor jou wat je allemaal doet. Je bent een harde werkster en ik hoop dat je deze zomer vele leuke momenten kunt beleven en heerlijk zult genieten van de vakantie...liefs Marjon

Bij Guusje Thuis zei

Een hele, fijne zonnige zomer waarin je vooral veel mag genieten. Het maakt je verlies er niet minder op, maar fijne dagen verzachten het misschien wel iets dus hoop voor jou op heel veel van deze dagen!

Onder de rieten kap zei

Ik wens je een hele fijne zomer, als je heel veel van iemand gehouden hebt blijft het gemis, ook na langere tijd... ik wens je alle dingen die je hebt genoemd xxx
Leuk dat je ook doorgaat met bloggen!
Liefs,Yvonne

Marjan zei

Je bent zo sterk. Ik heb echt bewondering voor je.
Ik wens je een fijne vakantie met daarin al het bovengenoemde....

liefs, Marjan

Bij Sandra Thuis zei

Wat vliegt de tijd he, ondanks het gemis.... je moet door, de wereld staat niet stil,helaas.
Je weet van te voren niet, waar je toe in staat bent, en kijk eens wat je allemaal bereikt hebt!
Ik hoop van harte dat je een hele fijne zomer hebt,met heeeeeeel veeeeeeel leuke B&B gasten !
Ik blog ook lekker door, ga pas in het najaar een weekje weg, dus geen zomerstop voor mij.
Leuk dat jij ook gewoon doorschrijft!
Lieve groet,Sandra
Bij Sandra Thuis

Petra zei

Heel knap wat jij allemaal doet.

Ik wens je een mooie zomer!

Groetjes Petra

Pauline zei

Soms lijkt het wel of hoeveel jaar later, gewoon maar 1 dag geleden lijkt. Je kan geen knop omdraaien. Het hoort bij je. De tijd samen maar ook de tijd alleen met de herinneringen en alles wat je wel meemaakt maar niet meer met hem kan delen. Daarom valt het ook vast niet altijd mee. Ik wens je een hele fijne vakantieperiode toe en hoop dat je daardoor weer flink wat energie kan bijtanken.
Lieve groeten, Pauline