Room 17

Room 17

21 juli 2015

Garden


Zomer in de tuin

De zomer heeft flinke kuren, dan weer nat en dan weer droog. Vandaag is het lekker zonnig en zit ik met mijn ipad onder de veranda te lummelen. Ik geniet van mijn welverdiende vakantie, en van mijn heerlijke groene tuin. De stokrozen doen het fantastisch, de vrouwenmantel en de hortensia's ook.
Het gazon heeft helaas een paar lelijke gele plekken ( teveel bemesting ) maar dat komt hopelijk weer goed. Ook het onkruid in de border stoort me maar wonder boven wonder kan ik me beheersen ;-)
Nog 2 tijdschriften en 1 boek uitlezen,  appen met vriendinnen een kop thee inschenken en genieten van de muziek op mijn mp3. Fijne vakantie!





16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het is vandaag een heerlijke dag hè! Niet te warm, zodat het in de zon prima uit te houden is. Jouw uitzicht is bijzonder goed, heb je nog een plekje onder de veranda vrij ;-)?

Dat onkruid komt wel een keer op een ander moment. Ik dwing mijzelf ook om elke dag iets in de tuin te doen, het hoeft niet allemaal in één dag af...elke dag een beetje kan ook. En na een heel druk (school)jaar moet jij de tijd écht gebruiken om even niet te hollen, maar juist te relaxen en de accu op te laden. Blijven doen dus :-)!

Liefs, Ingrid

Berna zei

Geniet lekker van je vakantie en de rust. Rennen komt na die tijd wel weer en de tuin ook.
Fijne vakantie!

It Is The way of life zei

Prachtige foto's Hennie , geniet van je vakantie niks moet alles mag !

It Is The way of life zei

Prachtige foto's Hennie , geniet van je vakantie niks moet alles mag !

It Is The way of life zei

Prachtige foto's Hennie , geniet van je vakantie niks moet alles mag !

It's me zei

Heerlijk geniet maar lekker....doen wij ook hoor!...liefs Ria...x!

Burlap Luxe zei

Always inspiring, always beautiful...
Xx
Bisous

Dore

lia zei

Vakantie is juist een periode waarin je doet wat je wilt doen.
Dus als jij nu lekker blijft zitten met een boek en dan ook nog genietend van je prachtige tuin, dan is dat helemaal goed, toch!!
Dat onkruid loopt niet weg (helaas)

Geniet lekker van je vakantie
Liefs lia

Unknown zei

Wat gezellig ook in de vakantietijd een blog van je te lezen. Je tuin is prachtig met al dat groen.
Ik wens je een fijne vakantie!
Groeten van Marion

Unknown zei

Wauw wat ziet het er altijd mooi strak uit bij je!
En ik zie niets van dat onkruid hoor hier vandaan ;-) Dus lekker blijven zitten en genieten van de zomer!
Hoop snel een keer in je B&B te overnachten want dit wil je in het echt zien!
Liefs, Lydia

Inge R. zei

je hebt het echt heeeell prachtig!! mijn man droomt hier van, haha hij is kweker dus...
ooit komen we bij je in je BenB!! je staat al in mn lijst van favorieten:)
groetjes, Inge R

Thuis bij Tjits zei

klinkt goed!! lekker uitrusten en genieten van je prachtige tuin!

Liefs, Tjits

Janny zei

Fijne vakantie, Hennie.
Rust lekker uit van een druk en heftig jaar.
Dat heb je ongetwijfeld verdiend.
Je tuin is prachtig, daar kun je lekker in bijkomen van alles.
Liefs,
Janny

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige tuin heb je toch Hennie, echt genieten!
Ik wens je nog hele fijne vakantiedagen toe!
Liefs, Yvonne

Margo van Schaick zei

Je hebt een prachtige tuin. Daar kan je heerlijk in zitten en van genieten.
Gr, Margo
(Casa di Narda)

flowers on my table zei

How nice that you can have some relaxing moments in your garden.Your Hollyhocks are amazing. I have tried to grow them several times, but the slugs always eat them, you have inspired me to try again next year! Much love, Linda xx