Room 17

Room 17

10 augustus 2015

Frankrijk

 
Frankrijk

Een weekje fietsen langs de Loire, luieren, brocantemarkten bezoeken en rondslenteren in oude dorpjes.  Medio februari boekte ik een vierpersoons gîte maar omdat ik nog geen reisgenoten had begon ik in maart ijverig te lobbyen. Met een uitgebreide vrienden- en kennissenkring, een half dozijn vriendinnen en een aantal leuke facebook en blogger contacten bleek het toch nog een hele tour om een reisgezelschap bij elkaar te sprokkelen. Even zag het er naar uit dat mijn trip in het water dreigde te vallen maar op het allerlaatste moment dienden zich geheel onverwacht 3 reisgenoten aan. Bepakt en bezakt vertrokken we op Zwarte Zaterdag met twee auto's richting Frankrijk ( geen files ). Het werd een heerlijke vakantieweek met veel zon en een paar mooie brocante markten. Dat we op een van de markten een vervelend avontuur beleefden mocht de pret niet drukken. Meer daarover in een volgende blogpost.

21 opmerkingen:

Secondhand & Sober zei

Nou ik ben wel heel benieuwd nu naar het avontuur hoor..!

Fijn dat de vakantie in ieder geval geslaagd was!

Liefs
Mandy

Unknown zei

Super dat je alsnog hebt kunnen gaan. Lijkt me heerlijk om te struinen en te luieren in Frankrijk.
Ik ben nu toch ook nieuwschierig naar dat avontuur :))

Groetjes Anita

It's me zei

Wat fijn dat het toch gelukt is....welkom thuis ...liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Hè...waarom vertel je nu niet meteen iets meer :-)? Nu moeten we tot je volgende post onze nieuwsgierigheid bedwingen.

Wat fijn dat je uiteindelijk toch kon gaan en een mooie week langs de Loire hebt gehad.

Liefs, Ingrid

Marjonel M zei

Fijn dat je toch nog een hele leuke week hebt gehad...

Ik ben ook heel benieuwd naar dat avontuur van jullie.

Anoniem zei

Gelukkig is het toch nog gelukt en heb je het ook nog erg leuk gehad. Hihi, wij reden Zwarte Zaterdag naar huis terug: wij zagen de files naar de andere kant en zoefde erlangs. Ben wel benieuwd naar je verhaal...
Fijne week!
Liefs, Peetje

Jacqueline @ HOME zei

How lovely …… I look forward to hearing of your adventures !!! XXXX

Corine(THUIS) zei

Ondanks dat 'vervelende avontuur' noem je het toch een heerlijke week.. Gelukkig!
Morgen de volgende blogpost??
Ook ik wil graag meer weten over dat avontuur :-)

Janny zei

O, wat een cliffhanger heb je in je post verwerkt, zeg!
Iedereen natuurlijk héél nieuwsgierig!
Wat fijn dat je toch met een aantal mensen de reis hebt ondernomen, Hennie. Eventjes eruit heeft elk mens nodig. Ik hoop dat je je weer lekker hebt kunnen opladen, ondanks de vervelende gebeurtenis!
Liefs,
Janny

G-STYLE zei

Bedankt voor je mailtje terug , uiteindelijk zijn we zelf heen gereden om het hakblok af te
leveren maar voor een volgende keer zal ik dankzij jouw referentie het aandurven
met dat vervoersbedrijf.

Fijn dat je toch nog met een reisgezelschap op pad kon.
Je vakantieplanning klinkt leuk maar ben nu ook wel
heel benieuwd naar je belevenissen.

Voor nu een hartelijke groet van Gea

Easyliving zei

Ben heel benieuwd naar je reis ervaringen (en aankopen;-))
Komende week gaan wij nog een weekje naar de zon...wel een heel andere tijd besteding....maar ook heerlijk!!

Liefs Dinka

Linda zei

Wat fijn dat je samen met je reisgenoten een heerlijke vakantie week hebt gehad.
Nu maar even lekker na genieten van alles , ben benieuwd of er nog mooie foto's voor bij komen ...
Vast wel

Lieve groet, Linda

Anoniem zei

Fijn dat je vakantie toch door kon gaan en dat je hebt genoten!
Zoals iedereen ben ik ook zeer benieuwd naar het vervelend avontuur.

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Wat fijn dat dat dan toch nog gelukt is. Alleen is het minder om in een vervelende situatie te belanden. Mooi dat je verder wel genoten hebt.
Liefs,
Mirjam

het moonhuis zei

Fijn dat het toch gelukt is en met z'n vieren is natuurlijk ook heel gezellig. Wat jammer dat jullie een vervelende ervaring hadden.

Liefs Monica

Unknown zei

Een beetje nieuwsgierig naar het vervolg worden we wel....
Fijn dat het nog is gelukt om reisgenoten te vinden.

Groetjes, Inge

Unknown zei

Lijkt me super fijn om met zijn vieren de brocante marktjes te bezoeken .
Ook de foto , zo'n mooi plaatje , doet me direct wegdromen .
Jammer van dat vervelend avontuurtje ....
Groetjes , christel ,Garcya's place

flowers on my table zei

So glad you found 3 willing companions to go with you. Sounds like you had quite an adventure. Looking forward to hearing more. Hope you are well Hennie. With much love, Linda xx

lia zei

Fijn dat het toch gelukt is om te gaan.

Ús hûs ús thús zei

Fijn dat je vakantie zo geslaagd was. En wat een mooie foto. Ik waan me meteen weer in Frankrijk. Alhoewel we al jaren naar Frankrijk gaan in de zomervakantie heb ik helaas nog nooit een brocante markt gezien. Ik moet me daar toch nog maar eens beter in gaan verdiepen :). Want Frankrijk zonder brocante markt is eigenlijk geen Frankrijk.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Marjan zei

Ook ik ben nu heel nieuwsgierig naar jullie avontuur. Maar gelukkig heeft het blijkbaar de rest van je vakantie niet verpest.

liefs, Marjan