Room 17

Room 17

27 april 2016

Koude lente



Koude lente

Rokjesdag nog niet aantocht schreef ik een paar dagen geleden op Facebook.Wat een ongelooflijke koude lente dit jaar! Winterjassen, winterlaarzen en een natte gure Koningsdag.
Chapeau voor Máxima die vandaag in een vrolijke zomerrok en op hoge pumps loopt te stralen en te zwaaien. Zelf banjer ik rond in een spijkerbroek en een warm vest en kwam ik kleddernat en bibberend thuis van een fietstochtje naar de bakker. Twee weken mei vakantie voor de boeg maar nog geen weer om er op uit te gaan. De cv een graadje hoger gezet en lekker struinen op Pinterest.






13 opmerkingen:

It's me zei

Zekerrrr koudddd niks aan.......lekker kopje thee op de bank......we naken er maar wat van ....liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

De regen klettert hier op het zolderraam, van mij mag de zon zich weer volop laten zien hoor...ik vind dit drie keer niets. Ik hoop dat je toch lekker van je vakantie gaat genieten!

Liefs, Ingrid

Roelie Steinmann Photography zei

Hier ook een lekker dik vest en een warme broek, geen rokje vandaag of de komende dagen, haha. Straks lekker de kaarsjes aan en een winterse maaltijd. Maar toch heb ik een lente gevoel, omdat alles langzaamaan weer groen wordt en uitloopt en de vogeltjes zo heerlijk aan het fluiten zijn.

gezellige zondag avond, Roelie

lia zei

Moet zeggen dat het vandaag nog mee viel met het weer.
Maar aan het eind van de middag begon ook hier de regen. Brrr, nat en koud!!! En ja Hennie, een kacheltje zou fijn zijn, maar wil er binnen ook een hebben, en dat vind ik dan toch net iets belangrijker.

Hoop dat je toch nog een fijne vakantie hebt.

Unknown zei

Vandaag ging het wel, maar ik heb al weer een paar dagen een kruik in bed brrrr.
Ik hoop dat het snel beter weer wordt.
Mooie foto's vooral het linnen vind ik erg mooi!
Groetjes Gea

Anneke zei

Dit jaar voor het eerst dat ik de hele dag binnen heb gezeten. Heerlijk thuis wat gerommeld. Het is echt jammer van het weer. Maar wel genieten van alles wat opkomt.
Nog een fijne week, liefs Anneke

Janny zei

Wij hebben koningsdag doorgebracht met een grote groep vrienden, op een overdekt besloten terras met verwarming. Hartstikke gezellig en met wijn, oesters, bitterballen en oranjebitter was het allemaal goed vol te houden. Zelfs tot aan het diner toe :-)
Niks gezien van de tv, maar och dat vond ik al nooit zo belangrijk.
Er komt beter weer aan Hennie, dus je vakantie is niet gehaal zonloos, denk ik.
Liefs,
Janny

Mirjam zei

Veel en veel te koud. Ik, en ik neem aan iedereen met mij, ben zo toe aan warmte en lekker buiten zijn.
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik ben blij dat ik geen Maxima ben: zo in de kou lopen op die hoge hakken en in een jurkje....brrr!
Toch viel het achteraf wel mee met de regen.....gelukkig!
Hopen dat er nog wat beter weer komt, die winter hebben we nu wel gehad hè!

groetjes Trijnie

Marjan zei

Het is echt niet lekker buiten!!!
Wij hebben net nieuwe tuinstoelen gekocht, ben ik tenminste voorbereidt als het zonnetje gaat schijnen...... eens moet dat toch gebeuren en dan kunnen we weer lekker buiten zitten.
Buiten het weer om toch een heerlijke vakantie.

liefs, Marjan

Corine(THUIS) zei

Als de lente volgende week toch komt zullen we extra genieten! je pinterestplaatjes zijn stuk voor stuk warm!!

dewittelanteern. blogspot.nl zei

Vandaag is het hier ook nat en grauw, brrrr. Wij zijn net terug van een kleine vakantie in de Franse Alpen. Zelfs daar was het warmer met 17 graden en een heerlijk zonnetje!! Nu moet ik hier echt acclimatiseren met een dik vest aan. Maar het schijnt langzaam beter te worden. Jouw heerlijke foto's van Pinterest verwarmen me in ieder geval al lekker, prachtige feed! Zelfs Maxima is helemaal in diezelfde kleuren (maar ja, het blijft ook een prachtige stijlvolle vrouw, zelfs als ze een jute-zak aan zou hebben, denk ik).
Ik hou het dan liever op linnen...
Liefs, Peetje

Schwanenteich1966 zei

Hallo,
dürfte ich dich fragen was das an deiner Haustür oder an den Klappläden außen für eine Farbe ist....Ist das schwarz oder anthrazit?
Ganz liebe Grüße
Annett