Room 17

Room 17

27 april 2010






Less is More
Vandaag ben ik begonnen met de styling van de modelwoning van Hampton Villa's. Wat een superleuke klus, ik kwam tijd tekort! Op de foto's alvast een impressie van de zithoek.
Het wachten is nog op een grote (zwarte) kast die voor wat meer body moet zorgen. Eigenlijk passen er wel drie of vier grote kasten in de living , maar we hebben gekozen voor het principe:
Less is More............dus geen overdaad aan meubels en accessoires, maar eenvoud, rust en ingetogen kleurgebruik. Volgende week ( na het Open Huis ) meer foto's .
Wil je de villa bezoeken?
Zie onderstaande blogpost voor meer info.


17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...heerlijk om daar je gang te mogen gaan! De huizen zijn aan de buitenkant al zo mooi, maar nu ook van binnen een plaatje! Veel succes met het Open Huis!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Less is more...al mis ik wel een groene plant...

Maar...weer prachtige meubelstukken!

Groetjes,
Karin

Nanna zei

Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg *zucht*

Off topic: vraagje... als ik de link naar je webwinkel wil openen wordt mijn virusscanner gek en meldt een Trojaans Paard??

Corine(THUIS) zei

Hennie! Wat een leuke opdracht! Ziet er al mooi uit, goede sfeer..
Succes en veel plezier verder!
Groeten, Corine(THUIS)

Unknown zei

pffffffffffffff.........ik WIL wel, maar het is zo gatsakke ver weg :(.....maaaar als jij nou zegt dat je het niet redt....biedt ik me zomaar aan als hulpje...zomaar....spontaan;)!

Gaaf tapijt!!!! Kleur van stoelen zet me aan het denken (AAAAAAARGH)......helemaal top!!!

Groetjes
Lynda

Petra zei

Ja, da's waar niet te vol en zeker als er nog veel mensen (hopelijk) in komen tijdens het Open Huis. Veel succes, doe je wel rustig aan?

Groetjes Petra

Dagi Mara zei

Wunder Bare Atmosphäre strahlt Das Zimmer aus! Schön übersichtlich und klar. Wunder Bare Gedeckt Farben. Ich Will Mehr view! Gruß

Jeanette zei

dit ziet er al picobello uit hennie en ik las ergens iets van open huis maar begrijp er geen bal van. Zijn het huizen die verkocht moeten worden en jij richt ze in? of is het meer de stijl long island te showen, misschien lees ik weer niet goed hoor maar waar is het? ik ga zo nog even op je onderstaande post kijken misschien heb ik dan antwoord op m`n vraag:-)

lieve groet Jeanette

Anoniem zei

Zucht ............less is more ...heel mooi allemaal

butiksofie zei

Hey, thats gorgeous! Looks like in a rm broschure!!!Have a nice evening!!!Anja

Loveforpiemonte zei

Wat een geweldige job heb je toch zo he! Ik heb genoten van de styling echt erg mooi. En inderdaad soms is less more!!
Fijne dag, groetjes Madelon

Shabby Homestyles zei

It looks really good.

Melly

lia zei

Nou dat ziet er goed uit Hennie. En ik ga ook voor Less is more hoor. Je hebt natuurlijk wel bepaalde stukken in je huis nodig. Maar tierelantijntjes vind je bijna niet in mijn huis.

groetjes Lia

Greet Lefèvre zei

Veel succes !!

Mayflower zei

Hoi Hennie, wat ben je heerlijk bezig en wat al een prachtig resultaat, daar zou ik me wel thuis in voelen.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Belle Brocante design zei

Hennie wat leuk om zo bezig te zijn, heerlijk gewoon! Mag ik je nog wat vragen? Heel brutaal!Ik zou graag een witte/niet echt heel koude spierwitte muur willen, mijn behang overschilderen zeg maar. Welke kleur raadt je aan? Ik heb geen painting the past of Farrow & ball doekoe op dit moment het mag dus ook een RAL tint zijn! Heb wel een F&B kleurenkaart en heb begrepen dat je dat gewoon bij iedere bouwmarkt kunt laten mengen in die kleur?! Wat heb je hierboven gebruikt? Of is dat door een ander bedrijf gedaan? Het ziet er super stijlvol uit! Ik ga het mijn hubbie laten zien want die wil geen witte muur (ha wacht maar af! die gaat er komen! hahahaha)Ik vind die kleur op de houten wand in je eigen huis (?) ook zo mooi, hier rechts onder foto van het witte ovale tafeltje

Fijne avond en bedankt voor de sfeerimpressie,
Annemiek

Yvonne zei

Wow, Dat kleed is leuk !!!