Room 17

Room 17

8 maart 2011


Boothuizen Friesland


In het hart van Frieslands merengebied ligt Havenresort Heeg. Op deze locatie verrijzen binnenkort 40 klassieke boothuizen in New England stijl. Eind vorig jaar kreeg ik de opdracht om promotiemateriaal te ontwikkelen voor dit plan. Na een bezoek aan de jachthaven, en een gesprek met de opdrachtgever, ging ik aan de slag met foto's en sfeerbeelden.
Voor de brochure en de website maakte ik een aantal impressies en collages.







De New England boothuizen hebben een loftachtige ruimte van 6 bij 13 meter. Ieder huis kan naar eigen wens en smaak worden ingericht. Op de moodboards heb ik veel naturel tinten, sisal, staal, hout en nikkel gebruikt. Mooie stoere materialen voor een loft aan het water.
 


Alle boothuizen worden gebouwd op ruime kavels en hebben een eigen ligplaats aan open vaarwater.
Watersporters zullen waarschijnlijk weinig tijd aan hun tuin besteden, dus daarom veel vlonders, steigers, onderhoudsvrije beplanting, en robuust meubilair .
 
 
 

De afzonderlijke foto’s zijn o.a van
Riviera Maison/Mi Casa/Brielleard
flickr


29 opmerkingen:

flowers on my table zei

Wow, it all looks absolutely wonderful. Your photographs are beautiful. I want to live there! Well done you! Have a happy day, Linda x

Janny zei

Hhmm, wel eens aan een huisje voor vakantie gedacht maar dan toch het liefst in het warme buitenland.
Maar deze huizen zijn wel super! Wat een prachtig nautisch sfeertje!
Dat lijkt me een heel leuke opdracht te zijn geweest, Hennie! Het ziet er prachtig uit, hoor.
Janny

La Maison zei

Wat een leuke opdracht en de sfeer die je aangeeft is wel heel lekker en toepasselijk.
Leuk zo'n botenhuis.Het lijkt of ze drijven,is dat zo?

Groeten
Hermine

The Paper Mulberry - Glenda Steel zei

Oh I love it all! So inspirational!

Mayflower zei

Wat een prachtige boothuizen en de sfeer van de collages past daar helemaal bij Hennie.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Wat een mega gave opdracht zeg...echt super! Mocht ik ooit het geld hebben om zo'n boothuis te kopen, dan wil ik jou als styliste :)

Lieve groet, Ingrid

Acquired Objects zei

You always have such beautiful, calming images, love the green with all the neutrals.

Anna Marie zei

Wat een geweldig bouwplan is dat zeg! Ziet er echt geweldig uit. Ik ga straks eens op mijn gemak de website bezoeken.
Groeten Anna Marie
freya1976.blogspot.com

Anja zei

Wat een super opdracht, helemaal geweldig. Houd ons op de hoogte als het klaar is, lijkt me ook leuk om een keer te bekijken.
Groetjes Anja.

Tierlantijn zei

Ja! Ik ben eruit! Ik wil een boothuis!!! WOW!

Unknown zei

OOOO MAG IK MEE MAG IK MEE???????? of hoef je er niet meer naartoe?????*knippertmetogen*.....GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!Ik wil een huisje naast dat van Ilona!!!:)

@nne zei

ik ben helemaal weg van je collage ... én de boothuizen zijn gewoon het einde! liefs, @nne

RUW MET STIJL zei

Een hele leuke opdracht. Het ziet er veel belovend uit.
Groeten Ellen

Pauline zei

Wat een geweldige opdracht. En je hebt er prachtige collages voor gemaakt. Helemaal in de stijl die je in gedachten hebt als je aan boothuizen denkt.
Liefs, Pauline

Jeanette zei

Wat een leuke opdracht. Mooie sfeerplaatjes heb je ervoor uitgezocht. O.a. RM, helemaal leuk!!

Groet,
Jeanette

P.S. hoe is het met jouw (boot)tuinhuis?

Thuis bij Tjits zei

oh wat geweldig om te mogen doen!! we zijn wel eens in Heeg geweest, mooi gebied daar! en ja klopt de fotos op mijn blog zijn gemaakt bij de davidsplassen in het dwingelerveld, wat leuk dat je dat herkende:)

lieve groet, Tjits

Siljo zei

Wat leuk !
En geweldig het zijn precies allemaal mijn tinten leuk dat eens zo tegen te komen !!
Groetjes Joke

Unknown zei

Wat n leuke opdracht! Lijkt me heerlijk om te doen!
Fijne avond nog!
Nicole

nelleke zei

Wat geweldiggggg!
Die mooie grijze kleur van het hout aan die boothuisjes inspireerd me direct voor onze schutting buiten, ik heb zin om die in die kleur te verven.

Erg leuke opdracht zeg!

lieve groet

Loesje

Geartsje zei

Prachtig!!!!
Wat een heerlijke sfeer. De collages zijn super mooi!!!
Groetjes, Geartsje

Marieke Reintjes zei

Prachtige foto`s, wat een super opdracht zeg!!! Wat is die New england stijl toch schitterend!!!
Ik zou zeggen, blijf vooral foto`s maken, dan blijven wij volgen...hihihi
Groetjes en fijne dag, Marieke

Dagi Mara zei

Wow! Was für schöne Inspiration! Ich mag es total! Mein Geschmack!

Liebe Grüße Hennie!
Dagi

Greet Lefèvre zei

Prachtig lieve Hennie!!! Die boothuisjes zijn echt heel charmant!
Tijdje geleden he!! Een beetje druk voor mij!
Dank voor je berichtje! Je doet me blozen !!
Kus,
Greet

G-STYLE zei

Mooi gedaan hoor Hennie.....wat een prachtige sfeer heb je neergezet !

Groetjes Gea

Passione Helena zei

Wow, wat een geweldige opdracht Hennie!
Wat een locatie.. je hebt een prachtige sfeer vastgelegd. Mooie collage's!

Ik heb genoten.

Fijn weekend,
Lieve groet, Helena

ByIngeborg zei

Hallo Hennie,

Jemig, wat een superopdracht joh. Je collages zien er schitterend uit ! Prachtige sfeer!
Zo'n huisje zal niet goedkoop zijn denk ik zo.
Fijn weekend.
Groet,
Ingeborg

Sarah @ Modern Country Style zei

I love your collages. The images you've chosen hold together so well.

Sarahx

Claudia Leertouwer zei

En ik droom hier weer lekker verder....

Anoniem zei

Hallo, heb ik gelijk spijt dat ik niet elke dag op je blog kijk, wat een super reportage had ik bijna gemist.
Ze hebben met jou de ultieme styliste voor zo'n project gevonden, de kleuren en sfeer, helemaal jouw ding. Prachtfoto's dankjewel voor het meegenieten