Room 17

Room 17

30 januari 2012



Een beetje winter


Staan de hyacinten en tulpen hier in huis volop naar het voorjaar te geuren, wordt het opeens winter! Gisteravond lag er een dun laagje sneeuw hier in het Noorden, niet zoveel als vorig jaar (zie foto) maar toch ..... alles was urenlang wit. Het is berekoud en guur buiten, ik vind het helemaal niks deze temperaturen, blijf liever binnen want daar is het tenminste warm en gezellig . Een fijne week toegewenst allemaal!






Op de sloot voor ons huis ligt al een laagje ijs










Er zijn weer enkele Sleeping Beauty's in de webshop binnengekomen.
Prachtige blikvanger voor in huis of op de tuintafel!
Wees snel want de voorraad is beperkt.













31 opmerkingen:

Met Brocant Label zei

Nou ik vind die temperaturen ook niks. Ik heb winterhanden en dat is geen pretje. Al vind ik het ook wel mooi om te zien dat de schaatskoorts de kop op steek.

Lieve groet,
Yvonne

Judith zei

Wauw wat een hele laag bij jullie! Hier valt net een heeeel dun laagje, wie weet morgen meer...
Heerlijk om lekker weg te kruipen onder een warme bontplaid, genieten!

Fijne week
Groet Judith.

Villa Alba zei

Beautiful pictures about your home and the wonderful winter.

Lovely Greetings,
Mary

amy zei

We vinden het allemaal maar niets maar ondertussen heb je wel mooie fotos !!:)
Gr Amy

Home and Lifestyle zei

Ohh...onder dat warme plaid wil ik ook wel zitten! Ik vind een witte wereld wel mooi, maar ik krijg het de hele dag al niet warm...brrr...doe mij het voorjaar maar!!

Lieve groet, Ingrid

Miss M zei

Bij jullie dus wel ijs? Bij ons weer niet... wél wat meer sneeuw ☺
Mialtje nog gehad van mij? Ben ongeduldig... ;-)

Liefs, Marjolijn ♥

Rozmeen zei

Ja, ik was ook zo blij met het lente gevoel wat het zonnetje vorige week gaf en dan nu dit..bah.

Maar sfeervolle fotos geeft het wel.

Liefs,
Rozmeen

Unknown zei

je vindt het niet erg als ik het leuk vind toch???;))))

Liefs,
Lynda

Maaike zei

Binnen is het lekker warm! Maar ik hou van de sneeuw! Dacht al wat veel bij jullie, maar was vorig jaar!

Groeten Maaike

Pauline zei

In Zwitserland hadden we veel lagere temperaturen maar hier voelt het veel kouder. Brrrr, zo guur vandaag op de fiets.
Het laagje sneeuw dat hier viel vind ik wel weer leuk.
Liefs, Pauline

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's en zo heerlijk zo plaid om weg te kruipen naar een heerlijke wandeling ....jij ook fijne week lieve groet rosita

Judith zei

Ik heb toevallig vandaag ook een winterse post geplaatst... En waar jij je RM-deken extra aandacht schenkt, deed ik dat met m'n HOFFZ-exemplaartje; Die heerlijke dekens zijn erg prettig tijdens deze koude winterse dagen! En ook ik blijf het liefst zoveel mogelijk binnen:-)

Acquired Objects zei

We definitely have the same weather systems Hennie because we received a thin dusting of snow last night too. Woke up to it lightly snowing against the grey sky and it was beautiful. Enjoy your week!

XX
Debra~

All Seasons zei

Ik had ook graag liever naar de Lente gegaan, maar deze kou is toch wel erg goed voor de natuur ofwel al het ongedierte.
Volgens de berichten wordt heb morgen zonnig weer, dus daar moeten we dan toch wel even van gaan genieten, even wat zonnestralen meepikken, ondanks de kou. Enne binnenshuis doen we net alsof het al een klein beetje lente begint te worden...
Warme groet,
Patricia

Els zei

Bij ons in het zuiden is wel een grote hoeveelheid gevallen. Gezellig binnen met de houtkachel aan zit ik te genieten van het mooie witte landschap!
Geniet van het winterse weer wat nog komen gaat! Liefs Els

It's me zei

Geniet van het thuis zijn...yakkes sneeuw....ik wil lente !!...liefs van mij...xxx...

Das Hohe Haus zei

Wundervolle Impressionen von einem wunderschönen Zuhause.
Viele Grüße von Steffi vom Hohen Haus

Unknown zei

mooie plaatjes en wát een prachtig huis heb je!

Liefs, Debby

PS zijn de eetkamerstoelen er ook in het leder bekleed?

Elian zei

De temperaturen mogen dan niet zo fijn zijn, maar de plaatjes des te mooier!!! Erg mooi huis!
Fijne week, (met nog koudere dagen...brrrr) Elian

Karin zei

Hier een dun laagje poedersneeuw en een dek op de voorruit van mijn auto zodat ik morgen niet hoef e krabben. Mooi huis heb je!

Janny zei

Ja, hier ook vanochtend een schok toen ik de gordijnen opende.
Gatsie, niks geen zin in! Dacht ik nog net dat we er goed afkwamen wat winter betreft...komt er nog sneeuw!
Gelukkig zijn er hier ook genoeg warme plaids voorradig:-)
Janny

flowers on my table zei

It looks very pretty Hennie, but I don't blame you for staying inside! Stay cosy! Love Linda x

Margot zei

Mooi huis, mooi uitzicht...mooie foto's...en dan mag dat laagje sneeuw er best bij...wauw...
Ik geniet lekker met je binnen, en kijk zo af en toe naar buiten, en zie dat het zo wel mooi is...als de weg maar ijsvrij blijft...brrr...
Warme groetjes, Margot

flowers on my table zei

Many thanks for the visit Hennie and I really appreciate your comments. Love Linda x

Thuis bij Tjits zei

ohh ik heb het nu zo koud en hoofdpijn.. zou heel graag onder dat heerlijke warme bontplaid wegkruipen.. en lekker dromen over het voorjaar..

schitterende foto's ook van je huis!!

lieve groet van Tjits

RUW MET STIJL zei

Gaaf huis. Ik heb niet zoveel last van kou, vandaag moest ik er best vaak doorheen dan heb ik toch liever iets warmer. De vooruitzichten zien er niet warmer uit. Blijf lekker binnen en geniet van de warmte.
Groeten Ellen

Marjon zei

Hier bij ons in het Zuiden heeft het ook gesneeuwd en het is blijven liggen, de wegen zijn spekglad en het is bitterkoud...Wat woon jij toch mooi, echt een prachtig huis en jij hebt het zo mooi gedecoreerd geen wonder dat jij liever binnen zit.....lieve groet Marjon

Jeanette zei

Ik kruip graag bij je op de bank onder dat warme kleed met deze temperaturen. Mijn volgende item gaat over die plaids die ik bij Ikea heb gekocht. Lekker warm. :-).

Groet,
Jeanette

Claudia Leertouwer zei

Wat een prachtige foto's! Zo is de winter zo mooi...en zonder winter geen voorjaar, toch?

Passione Helena zei

Wat een mooie foto's, Henny!
Het winters karakter geeft wel een heel mooi beeld! Zoveel lag er bij ons niet. Al zag ik het voorjaar al naderen, toch kan ik hier evenveel van genieten. Maar om de kap van de cabrio open te gooien, omdat de zon toevallig schijnt...brrrr. Of hij wilde stoer zijn, of de warmte van zijn berenmuts uit testen..wat denk jij;-) haha Vast iemand die in een midlife cricis zit..ik krijg er helemaal een beeld bij hahaha

Voor hem te hopen dat hij net zo'n warm en knus huis heeft als jou, om zich in op te warmen;-)

Fijne avond!
Liefs x

Robin Johnson zei

Gorgeous photos and Oh how I love your style!