Room 17

Room 17

16 juli 2014

Uitstapje

 
Normandië
 
Een kort uitstapje naar Frankrijk gemaakt.
Het weer viel een beetje tegen ( bewolkt en regenachtig), en van de 7 dagen moest ik er een aantal annuleren omdat ik niet fit genoeg was. Ondanks dat hebben we toch nog een dagje zon kunnen meepikken aan de kust. Rondgebanjerd in de pittoreske haven van Honfleur en op het strand van Deauville gezeten. Geslapen in een fantastische Bed and Breakfast (www.les-hautes-sources.fr), een absolute aanrader!
Sfeervol landgoed met zwembad en tennisbaan, mooie gastenkamers, een spectaculaire boomhut en een voortreffelijke gastheer.
De Côte Fleuri en Parijs liggen op slechts een uurtje rijden.


 
 
 
 
Bed and Breakfast Les hautes Sources

15 opmerkingen:

Passione Helena zei

Hé Hennie, wat vervelend dat je een aantal dagen hebt moeten annuleren! Heb je even bijgelezen; helaas vallen de klappen altijd achteraf, maar heb ook ontzettend veel bewondering voor je hoe je het doet. Gelukkig geef je gehoor je aan de signalen. Ik hoop dat je snel weer fit genoeg bent om de dingen te doen die je zo blij maken.

Wat een prachtig Bed and Breakfast, een plaatje! Tja, ook hier heb je oog voor ;-)

Ik wens je het allerbeste... en heb een fijne zomer met de jongens.

Liefs Helena

Home and Lifestyle zei

We hadden Honfleur als optie in dit voorjaar, voor als het warm en zonnig weer zou zijn. Jammer genoeg was het dat niet en ging uiteindelijk alternatief Parijs ook niet door, maar het blijft absoluut op mijn wensenlijst staan. Dan hoop ik je tip onthouden te hebben, want ohhh...wat een prachtige lokatie Hennie.

Balen dat je een aantal dagen niet in orde was. Gelukkig heb je desondanks toch momenten gehad waarop je hebt kunnen genieten.

Liefs, Ingrid xxx

flowers on my table zei

Hennie, so glad you had a good trip, sorry you weren't feeling the best though. You always manage to find the lovliest places to stay. I'm off to check them out now! Lots of love, Linda xx

Esther zei

Normandië is zo mooi. Ook voor een paar dagen. Wat een prachtig adres!
Groetjes, Esther

lia zei

Jammer dat je een aantal dagen niet lekker was. Gelukkig heb je ondanks dat toch nog genoten van de andere dagen.

Anoniem zei

Jammer dat je eerder naar huis moest, maar ik hoop dat je een mooie herkansing krijgt.
Gelukkig heb je toch een paar fijne dagen gehad!
Pas je goed op jezelf Hennie!
Heel veel sterkte!

Liefs, Gerry

Janny zei

Och wat jammer van het weer en van het niet-fit voelen. Je had het juist nodig er even helemaal uit te zijn en even te genieten. Gelukkig waren er nog een paar goede dagen en die bed and breakfast is natuurlijk fantastisch.
Hopelijk voel je je nu wat beter en kun je genieten van het mooie weer en de natuur.
Liefs
Janny

It's me zei

Lijkt me heerlijk hoor.....jammer dat het zo is gelopen.....ik hoop dat het gauw weer wat beter met je gaat.....liefs van mij....dikke knuffel...x!

Marjon zei


Wat een prachtige locatie Hennie en ik hoop dat je desondanks toch nog een beetje genoten hebt...het mooie weer komt eraan dus vitamientjes.....fijne dag en lieve groet Marjon

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Wat jammer dat je een paar dagen moest annuleren, dat je je niet fit genoeg voelde... Wat mooi daar, prachtige locatie had je gevonden! Ik hoop wel dat je toch lekker een beetje uitgerust bent...?
Lieve groet,
Mirjam

Housebythewaterhole zei

Hennie, ik zou best wel mijn valies willen inpakken hoor ... wat mooi.... het moet er echt rustgevend zijn prachtig gewoon! Hopelijk heb je er toch wat kunnen van genieten ?
héél fijne dag nog
liefs
Kathy

Jeanette zei

Dat ziet er echt heel goed uit. Hopelijk kan je nog een keertje terug om die dagen in te halen. Sterkte!!!

Groet,
Jeanette

Unknown zei

Ja daar zijn wij n aantal jaar geleden geweest...heel mooi daar!
Lieve groet,
Nicole

Tante Mali zei

Oh I love travelling without moving! What wonderful pictures! They seems to hold a special kind of secret! Love this old stone houses hidden behind big trees and ivy!
Have a lovely time in France
Elisabeth

Unknown zei

Je foto's lijken zo uit een mpoi woonblad te komen! Wat een leuke locatie, zo sfeervol! Dat is ondanks de tegenslag toch vast genieten geweest! :)

Liefs Marieke