Room 17

Room 17

29 oktober 2015

New Arrivals


New Arrivals

De webshop is weer aangevuld met nieuwe spullen. Drie dagen rondgestruind in Maastricht en Tongeren (antiekmarkt), diverse leveranciers bezocht en met een volle auto weer naar huis gereden. Het is altijd leuk om op inkoopjacht te gaan maar sjonge wat kost het soms veel moeite om de juiste spullen bij elkaar te sprokkelen. Nu de (woon)webshops, facebookwinkels en verkoopblogs als paddenstoelen uit de grond schieten is het een hele klus om het assortiment verrassend en uniek te houden. Benieuwd naar de nieuwe aanwinsten?
                                     Klik: New Arrivals

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat geloof ik maar al te graag, de ene na de andere webwinkel meldt zich op internet. Vaak verkopen ze veel van hetzelfde en dat is bij jou juist bijzonder...je houdt vast aan je eigen stijl. Maar ik heb er wel beelden bij dat je daar veel moeite voor moet doen.

Fijn weekend alvast! Liefs, Ingrid

Anneke zei

Ik vind het knap dat je nog zulke mooie stukken hebt kunnen vinden. Zelf struin ik veel markjes af o.a. Ook Tongeren maar tegenwoordig weten ze van prijzen en een uniek stuk???? Ik zie het nog maar zelden hoor. Voor mij maakt het wat minder aantrekkelijk om te gaan.
Maar je webshop ziet er fantastisch uit.
Liefs Anneke

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Ik geloof zeker dat het een hele toer is om weer met mooie, unieke spullen thuis te komen. Ik ben heel benieuwd en ga snel even bij je kijken.
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Janny zei

Ik kan er inkomen dat het steeds lastiger wordt om met originele stukken thuis te komen. Maar het lukt je wel om in elk geval wel om anders dan andere webshops te zijn. Daar vind je inderdaad heel veel van hetzelfde. Daar hadden we het nog over toen we bij jou logeerden, he?
Tongeren vind ik nog steeds heel leuk, maar om iets voor een redelijke prijs te vinden is niet makkelijk.
Ik ga snel eens even kijken,
Fijn weekend,
Janny

Anoniem zei

Het zal inderdaad een hele zoektocht zijn geweest, maar wat ben je weer goed geslaagd om toch die typische Room Seventeen-sfeer te vinden!
Tongeren is bijna niet meer te doen voor de 'gewone' brocante-liefhebber, of je moet wel een heel goed gevulde beurs bij je hebben. Koopjes en liefhebberij zit er niet meer in en dus wordt het zo'n 'upper-ten'-markt. Toch jammer, want sfeer is er wel nog langs die oude stadsmuren. Alleen blijven de handen diep in de zakken...Haha, behalve als we zo'n lekkere puntzak gouden staafjes scoren met die heerlijke zure mayonaise...
Liefs, Peetje

Unknown zei

Zo te zien ben je er weer in geslaagd uniek te blijven!
Groetjes, Lydia

Burlap Luxe zei

You always inspire beauty in the rustic.
Xx
Dore