Room 17

Room 17

3 januari 2016

New Year


New Year

En zo rollen we druilerig en nat de januarimaand in. Het is grijs en waterkoud en hier in het Noorden ijzelt het een beetje. Het nieuwe jaar is begonnen maar ik ben nog niet in the mood voor een frisse en flitsende start. New Year begint om diverse redenen niet zo happy, ik heb weinig energie en weinig inspiratie.
Vanochtend begonnen met het optuigen van de kerstboom ( ja je leest het goed) want op 5 januari staat er nog een verlate kerstfotoshoot in de planning. Dus de zilverkleurige ballen eruit en de blauwe erin (dringend verzoek van het woonmagazine), mijn blauwe serviesgoed uit de mottenballen gehaald en de eettafel opnieuw in kerstsfeer gebracht. Verse eucalyptus gekocht (de toefjes van twee weken geleden waren uitgedroogd) en in de miezerige regen de buitenboel geïnspecteerd want ook daar moest nog een en ander gestyled worden. Kan niet wachten om de kerstprut eruit te kieperen en de bezem door het huis te halen.



14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Terwijl de meesten van ons er alleen maar blij om zijn dat de kerstspullen weer op zolder liggen, zit jij er nog midden in :-( . Nog een paar dagen volhouden, dan kan bij jou de boel ook afgetuigd worden. En dan uitkijken naar de lente, want die kou en gladde wegen kunnen mij ook gestolen worden.

Liefs, Ingrid

Janny zei

Ja, kan me voorstellen dat je daar nu helemaal geen zin in heb. Als Kerst en Nieuwjaar voorbij zijn gaat bij mij ook alle versiering eruit en frisse nieuwe plantjes en bloemen erin. Moet er niet aan denken nu nog aan een boom te moeten beginnen.....
Maar goed: zo'n shoot is natuurlijk ook wel weer heel leuk.
Hier is het ook wat grauwig, al heb ik het idee dat het in de loop van de dag wat lichter geworden is.
Ik wens jou een mooi jaar Hennie. Hopelijk gaan dingen in 2016 voor jou beter worden!
Liefs,
Janny

Marjonel M zei

Dat is dan ook wel leuk je huis weer in kerstsfeer brengen voor een magazine.

Hennie ik wens jou een fantastisch jaar toe.
Liefs, Marjonel

van alles wat in huis en tuin. zei

Haha....wij sjouwen alles naar zolder en jij begint weer! Nee dat lijkt me niks.....ik ben blij wanneer alles opgeruimd is!
Maar zo'n fotoshoot lijkt me ook wel weer leuk hoor! Tja....je moet er wat voor over hebben hè.
Hier is het ook druilerig weer en dat maakt niet vrolijk, we zijn toch maar even naar buiten gegaan voor de frisse neus.
Ik wens je een heel goed nieuw jaar toe en hoop dat er weer wat meer lichtpuntjes op je weg mogen komen!

groet Trijnie

Easyliving zei

Al bij al eigenlijk niet zo leuk om het jaar zo te beginnen...druilerig en grijs buiten en de lichtjes opnieuw naar binnen halen....ik hoop dat 2016 voor jou een jaar wordt met nieuwe lichtpuntjes aan de horizon....

Liefs Dinka

Unknown zei

Ooh, je hebt er echt wel veel voor over. Als je achteraf de foto's ziet ben je vast heel blij dat je nu hebt doorgezet.
Veel succes, lieve groet, Sonja

Anoniem zei

Tja, overmorgen is het 5 januari, ik hoop van harte voor je dat je dan 's avonds de boel kunt opruimen.
Zo'n fotoshoot is natuurlijk wel leuk.
Ik zat zo maar te denken, als je nu niets in het blauw had, wat dan?
Al met al, Hennie, hoop ik toch dat 2016 jou een wat beter jaar brengt dan vorig jaar, in alle opzichten!

Liefs, gerry

It's me zei

Geweldig een fotoreportage...leuk hoor...en dan woensdag avond gauw alles weghalen heerlijk ...geniet van de rust erna.....liefs Ria x❤️

Unknown zei

Ja , dat zou ik ook niet zo leuk vinden , alles weer terug zetten . En dan verplicht blauw ?
Maar ja , gelukkig mag je het binnenkort weer opruimen en beginnen aan een frisse start .
Ik wens jou een mooi 2016 .
Christel , Garcya's place

Anoniem zei

Ik ben net blij dat al het kerstspul weer is opgeruimd...Meteen na de feestdagen kan ik niet wachten om daarmee te beginnen. Een nieuw jaar, lege bladzijdes en een opgeruimd huis, heerlijk! En jij moet alles weer naar binnen zeulen, pffff...niet fijn...Maar het is voor een goed doel, zoals ze zo leuk zeggen, een mooie kerst-reportage! Die waarschijnlijk pas over héél veel maanden in een blad staat? Ben jij de 'troubles' misschien alweer vergeten...sta je daar met een fluut in je hand te toosten op het komende nieuwe jaar (dat al begonnen was) en op de achtergrond een kerstboom met blauwe ballen (over een blauwtje lopen gesproken...)knarsetandend te wachten tot je al het spul maar weer eens de zolder op kunt kieperen...Happy New Year- again!! Maar wel een eer, dat je gevraagd bent natuurlijk!! En het zal vast en zeker een prachtige reportage worden, waar je supertrots op mag zijn. Ondanks de blauwe ballen...
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Dan kan ik me voorstellen dat je nog niet met het nieuwe jaar bezig bent, als je eerst nog een kerst-reportage moet maken. Ik hoop maar dat dat de enige reden is en dat er geen andere verdrietige dingen spelen...?
Ik wens je evengoed een heel erg mooi en fijn 2016 lieve Hennie,
Liefs,
Mirjam

Onder de rieten kap zei

Hoop dat het geen hele vervelende reden heeft dat 2016 voor jou niet happy is begonnen...kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een verlengde kerst, maar omdat het voor een fotoshoot is lijkt het me toch ook wel weer heel leuk, ben nieuwsgierig!
Liefs, Yvonne

crochetcookingandmore zei

Oh bah...in januari nog kerstspullen...dan ben je het wel zó zat! Zal nu wel heerlijk opgeruimd zijn inmiddels.

crochetcookingandmore zei

Oh bah...in januari nog kerstspullen...dan ben je het wel zó zat! Zal nu wel heerlijk opgeruimd zijn inmiddels.